Frank E: ja AT motor skiller seg ut i mengden i 2019, ser ut som du gjorde en bra handel av motoren, syns verdiene på afr målern din så bra ut, men med rom for mer ladetrykkBatland har jo med mange anledninger vist i praksis at han kan og sette opp disse forgasserne.
Tror vi har ganske likt syn på bilene, en god bruksveteran som er orginal nok til og passere EU kontroll, men med litt ekstra pulver for kjøregleden.
Ang, M47 så ser det ut som de holder en del hvis de ikke blir giret som i en Fast & F film. Men trur jeg ville planlagt ting når du kjøper inn dyre deler som trykkplate osv. Fint om delene kan brukes i neste girkasse.
Batland: Det er såpass mange nåler ja. Kan dele en erfaring jeg selv fikk: tetningene i min T3 trim 60 turbo røk i fjor (igjen) da hadde jeg fått nålen slipt inn ganske bra til denne turboen. Byttet til meg en T3T4 Turbo med 54 mm inducer og ett turbin hjul med OD 66 mm. Sten parner hadde vistnok levert denne for nesten 10 år siden. Med denne ladet den ca 500 o/min senere på samme ladetrykk. Resultatet ble at den nermest druknet i bensin under pådrag (spool up) men ca samme verdi når ladetrykket var kommet, ca 11.5. Oppsett ellers var uforandret.