Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 16 av 16

Tråd: Øyvind G: Volvo S60 2004

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard Øyvind G: Volvo S60 2004

    Volvo S60 2004





    Etter å ha leitet på Finn i 2 uker, sett på en dårlig bil, vurdert dyrere bil fant jeg til slutt en tilsvarende det jeg hadde til en fornuftig pris.

    Valget falt på en 2004 modell (registrert 2003) Volvo S60. (Kjøpt 8 September 2019 KM 189???)



    - Samme grå farge som V70 jeg hadde.
    - Motor er lik 2L Bensin turbo 180 HK.
    - Meget gode skinn seter, veldig like de i V70 som jeg forøvrig var veldig fornøyd med. S60 setene er litt mykere, baksetet er dypere.
    - Xenon lys foran, dette hadde jeg ikke tidligere.
    - Regnsensor, dette hadde jeg ikke før.
    - Stereo er OK, et hakk ned iforhold til topp modell stereoen som V70 hadde. Mulig jeg oppgraderer litt her.
    - Ellers så er det det mere vanlige utstyret som el speil og ruter, varmeseter, auto klima osv.



    Bilen ser veldig fin ut uten store grove feil, kun små ting og vanlig bruks slitasje. Venstre hovedlampe er det et lite hull i etter steinsprut, dette må jeg få gjort noe med. Er også en eksoslekkasje på bilen. Liten skade på venstre framskjerm (riper/maling), liten skade i speil glass venstre side. Ellers er det noe smått her og der som det er på en gammel bil.



    Overraskende ren og pen inni. Veldig lite slitasje innvendig på f.eks ratt og seter. Hele og fine stoffmatter på gulvet, disse trenger en liten rens selvfølgelig.
    Har funnet en liten rift i baksetet. Dette kan jeg sende bort å få reparert, skinn er helt kun søm som er ødelagt
    Til og med bak i bagasjerom er det relativt helt, rent og pent. Her pleier det stort sett å se helt forferdelig ut da dette er et sted man ikke ser på hver dag.




    Jeg har tatt noen bilder av bilen sånn som den er nå. Jeg har ikke vasket eller tørket noe som helst, kun fjernet en magnet som satt på radioen.


















































    Veldig fornøyd at alt er så helt og pent og at det ikke er tuklet så mye med bilen. Håper at jeg blir fornøyd med denne og at utnderstellet ikke står i kø for å bli reparert som jeg opplevde med V70 jeg hadde.



    Har et sett med 17" Thor som jeg kan sette på bilen isteden for stål+kapsel.
    Sist endret av Øyvind G; 10/09/19 kl 21:43

Lignende tråder

  1. Øyvind.G Volvo 240GL 90
    By Øyvind G in forum 200 -serien
    Svar: 1126
    Siste post: 16/04/21, 16:37
  2. Øyvind G: Volvo V70 Titanium sport 2004
    By Øyvind G in forum S60 / V70N / S80 / XC -serien
    Svar: 65
    Siste post: 12/09/19, 16:25
  3. Martin.S og Øyvind.G sin Volvo 245
    By Martin.S in forum 200 -serien
    Svar: 142
    Siste post: 07/06/18, 20:35
  4. Øyvind.G Volvo 940LT 98 Solgt
    By Øyvind G in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 435
    Siste post: 14/01/15, 20:57
  5. Øyvind.G Volvo 244L 78 - SELGES
    By Øyvind G in forum 200 -serien
    Svar: 36
    Siste post: 06/07/14, 13:17

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •