Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 631

Tråd: vangsfreaken's 740/945/944-garasjetråd

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard vangsfreaken's 740/945/944-garasjetråd

    etter flere års medlemskap er det vel min tur til å bidra litt... jeg har vel egentlig ikke stort å bidra med, men det hender seg det blir skrudd noe gammel volvo... per dags dato innebærer det i hovedsak:
    945'n


    • *"førstegangsbil"
    • senka, stÃ¥tt pÃ¥ 60/40 og bilstein noen Ã¥r. fÃ¥r coilovers i veldig nær framtid
    • moderat trim, gÃ¥tt med økt ladetrykk og chipper noen Ã¥r, fÃ¥r i skrivende stund holset og 300-oppsett
    • moderat styling, stereo og diverse smÃ¥tterier rundtom


    740 vinterbilen

    kjøpte en 740 for 4 lapper av en kompis som vinterbil, siden den ble eu-godkjent og overlevde gatebil begynte det plutselig å skje ting...
    • "mulig senket noe", altsÃ¥ coilovers skrudd i bÃ¥nn
    • hellakkering, i garasjen hjemme sÃ¥dan, siden det tross alt er en vinterbil...
    • stereobygg, stor kasse i bagasjen, forsterkere, høytalere, ogsÃ¥ videre... jeg er ikke hørselskadd nok til Ã¥ skru opp fullt enda i alle fall...
    • først bygd om til 940-front, deretter 940/850R
    • B230FK og M90 er i planene om den overlever neste eu og en vinter til...
    • B230FK med neddreide stempler, custom kam, porta topp, oppgradert veivhusventilasjon, datasprut, Holset hx35w, Do88-intercooler, H-rÃ¥der, ogsÃ¥ videre... les trÃ¥den, spør om du lurer pÃ¥ noe
    • M90, letta svinghjul og 6-pucka sinter med forsterka trykkplate


    S60'n, "bruksbil" (SOLGT)

    uventet arvegods etter min mor... aldri hatt noe spesielt forhold til denne annet enn en god bruksbil, derfor har det ikke blitt gjort noe med denne annet enn hjul og stereo... utbytte vurderes... kommer nok ikke til å skje noe spesielt med denne, derfor våget jeg å ta den med i en garasjetråd i dette underforumet

    Ny brukis! '98 940 sedan



    • 1998-mod, 334 000 km.
    • B230FK
    • M90 (dobbelmasse og original clutch)
    • pÃ¥stÃ¥tt sperreaksel (ikke fÃ¥tt bekreftet/avkreftet enda)
    • generelt original og urørt, til og med original stereo.

    planer
    • service. væsker, reimer og smÃ¥plukk.
    • noe foringer i forstilling. intet kritisk, men har noe klunking i humper. dette er uten tvil den friskeste av de 3, sÃ¥ verdt litt jobb for Ã¥ holde den lydløs.
    • generell pynting/styling? litt vel gubbete, men stresser ikke med det nÃ¥ før vinteren.
    • trimme opp til B230FT? litt ekstra trykk hadde gjort seg, men innenfor hva den liker uten chipper eller spesielt drivstoff.
    • STEREO!!! god musikk er noe av det viktigste pÃ¥ tur, sÃ¥ her skjer det ting.
    • el-vinduer og cruise control hadde vært fint, bare for Ã¥ ha ekstrautstyr.



    kan vel ikke skryte på meg at jeg er flink på dokumentasjon eller noe sånt, men om noen skulle ønske noe info/bilder om noe som helst er det bare å si ifra, ellers skal jeg gjøre et forsøk på å oppdatere om det skjer noe
    Sist endret av vangsfreaken; 14/02/20 kl 03:24

Lignende tråder

  1. Daruu's garasjetråd
    By Daruu in forum Prosjekter / Worklogs
    Svar: 151
    Siste post: 07/09/21, 21:59
  2. Wahl - Garasjetråd
    By Wahl in forum Prosjekter / Worklogs
    Svar: 13
    Siste post: 13/12/17, 10:10
  3. Eskil95's Garasjetråd- 760/960
    By Eskil95 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 22
    Siste post: 06/05/13, 09:18
  4. JonasS` worklog\garasjetråd.
    By JonasS in forum Prosjekter / Worklogs
    Svar: 13
    Siste post: 08/05/12, 18:42

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye trÃ¥der
  • Du kan ikke svare pÃ¥ innlegg / trÃ¥der
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •