Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: Vinterdekk 2017

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. des. 2012
    Sted
    Skien
    Innlegg
    227
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av JK91 Vis post
    Skal vurderes! Har blitt anbefalt Hankook W616 av en forhandler. Lest litt rundt, og så fort man finner mange som er fornøyd, så finner man mange missfornøyde på neste side
    Hva selgeren bak disken sier, bør man bry seg null om. Hans jobb er å få deg til å legge igjen penger der, istedenfor at du handler et annet sted. De vil uansett snakke bra om de merkene de selger.
    Jeg blei f.eks. anbefalt det sommerdekket som kom dårligst ut i test et år (2010-12 en gang), det mente selgeren skulle være "bra dekk til den bilen". Og jeg kjente de folka litt fra før, jeg jobba på nabotomta.

    Så gjør som du sier, sjekk litt rundt, gå alle andre steder for informasjon enn til selgeren.

    (De dekkene du nevner, vet jeg ikke noe om, de kan være bra for den saks skyld).
    Sist endret av B230; 25/08/17 kl 22:16

  2. #2
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av B230 Vis post
    Hva selgeren bak disken sier, bør man bry seg null om. Hans jobb er å få deg til å legge igjen penger der, istedenfor at du handler et annet sted. De vil uansett snakke bra om de merkene de selger.
    Jeg blei f.eks. anbefalt det sommerdekket som kom dårligst ut i test et år (2010-12 en gang), det mente selgeren skulle være "bra dekk til den bilen". Og jeg kjente de folka litt fra før, jeg jobba på nabotomta.

    Så gjør som du sier, sjekk litt rundt, gå alle andre steder for informasjon enn til selgeren.

    (De dekkene du nevner, vet jeg ikke noe om, de kan være bra for den saks skyld).
    Hancook leveres til vag og deres utrykningskjøretøyer, så mistenker at det ikke er det dårligste

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

Lignende tråder

  1. Kontigent 2017
    By aarnes in forum Informasjon fra administrator / styret
    Svar: 107
    Siste post: 05/10/17, 18:02
  2. Sørlandstreffet 2017
    By Benjamin in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 3
    Siste post: 02/07/17, 17:34

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •