Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  321
Side 7 av 16 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 377

Tråd: Regeli: Volvo 850 T-5R, et samleobjekt av de sjeldne!

  1. #151
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard

    Haha, godt ikke bare er meg som er like perfeksjonist

  2. #152
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av regeli Vis post
    Passasjersetet fikk og en Swissvax behandling i kveld og baksetene smørt inn med Leather Milk som for stå og tørke inn.

    Gjenstår førersetet, men er nå bitt av basillen og skal få dette og til tenker jeg




    Litt overrasket over den voldsomme behandling av interiør på en bil som har så lav km stand.Selv sett Lågmilar innredning og har selv det og de ser ut som nytt. Men nå vet ikke jeg hva din innredning har vært utsatt for.

  3. #153
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av regeli Vis post
    Ble en 30 min økt i dag, så blir å sjekke pris hos Colorglo i Gøteborg og Car Spa på østlandet for å farge opp begge seter.

    Passasjer sete er ikke galt, men blir kanskje fargeforskjell ved farging. Hvis blir for dyrt, så blir det gjør-det-selv







    Kan like godt kjøre en rens til på teppet nå som kommer til

    Dagens tips: Husk å koble fra - pol på batteri, vent 10 min og så er en sikker på at
    SRS
    ikke utløses når fikler med setene
    Ser slitt ut ratt førerstol.
    Sist endret av Laloba; 23/03/17 kl 22:32

  4. #154
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Går nå mot treff sesong 2017 og da er de viktig at alt er seriøst. Denne bilen har dessverre godt 86.000km ikke 60+, ja noen blir nok sure nå sannhet kommer frem, men mine tips førte nok til litt etter forsking. EPROM lurer man ikke. Når jeg så annonse på denne bilen første gang på Finn, var de lett se,ratt og fører stol ikke var noe lav km bil.

  5. #155
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Sånn ser en Lågmilar innredning ut km 50.000km urørt.

    Sist endret av Laloba; 24/03/17 kl 02:36

  6. #156
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    70000km innredning fører stol.


  7. #157
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Er vel ikke så mye tvil her ,Høyre sete fører stol...60000km skal ikke se sånn ut. Tydelig tegn på nedsunket sitte puter og mye krakkelering skinn.

    Sist endret av Laloba; 24/03/17 kl 02:37

  8. #158
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Laloba, nå må du seriøst slutte med de sure oppgulpene dine. Det virker som om du har en enorm trang til å svekke denne bilen for å fremheve din egen hver eneste gang du får muligheten.

    Tåler du virkelig ikke at andre har en bil som er like fin som din egen? Å begynne å stille spørsmålstegn ved kilometeren på denne bilen er bare tåpelig, da hele Volvo-Norge vet hvor kort denne bilen har gått.

    Dessuten: Det bildet du har lagt ut av innredningen som har gått 70 000 km ser da omtrent helt likt ut som det til regeli som har gått noen og seksti.

    Og om denne bilen så hadde gått 86 000 km, så er fortsatt ikke det mye for en 22 år gammel bil. Det tilsvarer 3900km i året.

    Nei, jeg håper virkelig du kan gi deg med den dritslengingen din om andres biler. Du har jo kritisert alt med denne bilen helt siden du kjøpte din egen for 5 år siden. For meg virker det som om at du selv synes du er den eneste i dette landet som skal få lov til å ha en fin T-gul, da du mener regeli sin er juks, den på sørlandstreffet er et vrak, og din egen en perle fra en annen dimmensjon.

    Det handler litt om respekt for andre folk og deres ting også. At regeli velger å rense interiøret sitt en ekstra gang betyr ikke at bilen er et høykm vrak av den grunn.

    Synes også det er litt spesielt at du baserer alle påstandene dine på bilder. Du av alle burde da vite at man kan få veldig feil inntrykk av ting ut ifra et bilde.

    Du poster intet mindre enn FEM innlegg på rad med "din bil er bare jug" opplegg i en annens prosjekttråd.....
    Sist endret av Daniel V; 24/03/17 kl 08:13
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  9. Takk regeli, Viking80 takket for denne posten
  10. #159
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Laloba, nå må du seriøst slutte med de sure oppgulpene dine. Det virker som om du har en enorm trang til å svekke denne bilen for å fremheve din egen hver eneste gang du får muligheten.

    Tåler du virkelig ikke at andre har en bil som er like fin som din egen? Å begynne å stille spørsmålstegn ved kilometeren på denne bilen er bare tåpelig, da hele Volvo-Norge vet hvor kort denne bilen har gått.

    Dessuten: Det bildet du har lagt ut av innredningen som har gått 70 000 km ser da omtrent helt likt ut som det til regeli som har gått noen og seksti.

    Og om denne bilen så hadde gått 86 000 km, så er fortsatt ikke det mye for en 22 år gammel bil. Det tilsvarer 3900km i året.

    Nei, jeg håper virkelig du kan gi deg med den dritslengingen din om andres biler. Du har jo kritisert alt med denne bilen helt siden du kjøpte din egen for 5 år siden. For meg virker det som om at du selv synes du er den eneste i dette landet som skal få lov til å ha en fin T-gul, da du mener regeli sin er juks, den på sørlandstreffet er et vrak, og din egen en perle fra en annen dimmensjon.

    Det handler litt om respekt for andre folk og deres ting også. At regeli velger å rense interiøret sitt en ekstra gang betyr ikke at bilen er et høykm vrak av den grunn.

    Synes også det er litt spesielt at du baserer alle påstandene dine på bilder. Du av alle burde da vite at man kan få veldig feil inntrykk av ting ut ifra et bilde.

    Du poster intet mindre enn FEM innlegg på rad med "din bil er bare jug" opplegg i en annens prosjekttråd.....
    Du får nok samme svar av dagens eier dette er sjekket opp og stemmer. Rett skal være rett.

  11. #160
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    En kjapp sjekk med reg.nr hos SVV avslører fort om km-stand har blitt endret ila bilens levetid.

    Uansett så er slitasjen individuelt på interiør fra bil til bil. Har vært borti biler med 100k på telleren som den ser ramponert ut vs biler med 4-500k som ser bedre ut.
    Vedlikehold, bruk og lagring er det som bestemmer hvordan det du bruker vil se ut.

    Utover det så er dette en flott bil som får godt og entusiastisk behandling, uavhengig av km-stand

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  12. Takk regeli takket for denne posten
  13. #161
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard Regeli: Volvo 850 T-5R, et samleobjekt av de sjeldne!

    Sitat Opprinnelig postet av Laloba Vis post
    Du får nok samme svar av dagens eier dette er sjekket opp og stemmer. Rett skal være rett.
    Det kan fort være, men det endrer ikke faktum at du går inn i denne tråden å skaper uhygge.

    Om bilen er stilt tilbake 20 000km så er det trist, men du fremstiller det som at den er stilt tilbake 200 000km, og at regeli sitter på et vrak.

    20 000 km til eller fra på en bil som er i lik stand som denne betyr ingenting. Seter og ratt blir ikke totalramponert på 20 000 km
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  14. Takk regeli takket for denne posten
  15. #162
    Registrerte brukere Volvo-turbo sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Bor det noen i osten på himmelen?
    Innlegg
    696
    Antall takk

    Standard

    Poenget er at dette kanskje ikke er den urørte originalbilen som mange inkludert meg selv hadde trodd. Hvis det har vært utført triksing med km-stand så er jo det et forsøk på svindel og svært uheldig.
    Til info Svirre så kan biler trikses med mellom PKKene det er jo tross alt to år mellom hver gang.
    244 Turbo Intercooler -84 / Chevrolet Bel Air conv. - 56 / Audi A6 Allroad - 13

  16. #163
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-turbo Vis post
    Poenget er at dette kanskje ikke er den urørte originalbilen som mange inkludert meg selv hadde trodd. Hvis det har vært utført triksing med km-stand så er jo det et forsøk på svindel og svært uheldig.
    Til info Svirre så kan biler trikses med mellom PKKene det er jo tross alt to år mellom hver gang.
    Hvis km-standen har stått på stedet hvil et par år, eller har fått en reduksjon mellom hver gang, så er det grunnlag for å tro at den kan ha blitt tuklet med.

    Dette er dog ren mekanikk som lett kan endres på for den som kan dette.

    Uansett er det kun spekulasjoner inntil mer fakta ligger på bordet

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  17. #164
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    De tallene som kommer opp ved søk skal man ta med klype salt. De er punchet inn av mekanikeren eller kontorpersonell og blir ofte feil.
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  18. #165
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Om den bilen har gått 60 eller 80 tusen så er den en perle av en bil, riktig at rett km skal være rett, men denne bilen har fått og får mer stell enn de fleste andre sine.

  19. #166
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Slitasje på førersetet trenger ikke å være proporsjonal med km-standen, det kommer helt an på hvem som har sittet der og hvor mange ganger man har satt seg ned i setet. Hvordan man setter seg inn har også mye å si.
    Jeg har sett denne bilen på de fleste Volvotreff i hvert fall de 10-12 siste årene, og den har vært like strøken hele tiden.

  20. #167
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. okt. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    35
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    Hvis km-standen har stått på stedet hvil et par år, eller har fått en reduksjon mellom hver gang, så er det grunnlag for å tro at den kan ha blitt tuklet med.

    Dette er dog ren mekanikk som lett kan endres på for den som kan dette.

    Uansett er det kun spekulasjoner inntil mer fakta ligger på bordet

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

    Hvis man skryter av å ha en bil med lav km stand til salgs, er det jo ren svindel at den har kjørt 20-30 000 lenger. Kjøper her har jo regelrett blitt lurt, sikkert ikke av han som solgte bilen nå, men eier før det. Den er nok ikke skrudd tilbake, men har heller blitt kjørt uten speedometer tilkoblet. Er lett å få teller til å stoppe på 850, bare å trykke inn trippteller i fart, da ryker ett lite tannhjul og telleverk stopper..

  21. #168
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard Regeli: Volvo 850 T-5R, et samleobjekt av de sjeldne!

    Det er garantert ikke av eier som hadde den før han som solgte den nå. Han kjenner jeg godt, og er en av de mest pertentlige og ordentlige her inne.

    Grunnen til at det du sier sannsynligvis ikke stemmer er fordi denne er tilbakestilt nøyaktig 20 000 km sammenliknet med
    OBD
    .
    Sist endret av Daniel V; 25/03/17 kl 15:08
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  22. #169
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard

    Er sikkert en del ubesvarte spørsmål her og har delt inn i kategorier:

    Introduksjon:
    Jeg kjøpte bilen av en kar i Mandal i september 2016 og fikk kjørt den knapt 1000km før ble parkert for vinteren.
    Forstod raskt etter første post i denne tråd at den har vært i gode hender før eieren i Mandal.
    Gikk gjennom bil veldig nøye i Mandal før kjøp og det meste så ut til å være tipp topp.


    Skinnseter:
    I hele vinter ved ledig tid, så har jeg skrudd og putlet på denne bil, da er alltids noe å finne om en går i detaljene.
    Veivhusventilasjon var nesten tett, det kan komme av mange årsaker, men misstenker 10/60 oljen og mye småkjøring.
    Bestemte meg for å gjøre en såkalt seterens av skinnsetene i bilen og var da mine spørsmål dukket opp.
    Førersetet viste seg å være farget om igjen en gang i tiden for å reparere en skade, bekreftet av tidligere eier Oluf.
    Resten av setene var "fettete", noe som skinn blir over tid hvis det ikke renses.

    Hadde jeg kjøpt en bil som var kjørt 5000km, så hadde jeg renset den og, da liker for egen del at alt er rent, blir litt som sengetøy.

    Rens av skinn og fornying er to forskjellige ting, sistnevnt fukter bare opp skinnet og renser ikke skitt i det hele.
    Rensing foregår med å vaske skinnet med tilegnet kjemikalier, tilføre beskyttelse og fuktighet.
    Skinnseter som er kjørt 5000km kan til og med se 5 år++ gamle ut, alt avhenger av tidligere eier(e).
    Så forklaringen på hvorfor setene ble renset er ikke slitasje, men av renslighet og en vet hva som er gjort i etterkant.
    Mobilbilder som er lastet opp til nå er i av verdens beste kvalitet, feil gjenskinn og ikke detaljert nok.
    Alle setene i denne bil er nå renset og behandlet, utenom førersetet og de ser ut som ny nå.


    Laloba og vennskapet:
    Den 19 januar 2017 ble jeg venn med laloba på Facebook via den Svenske T-Gul klubb.
    Det endte opp med en nesten 4 timer lang telefonsamtale en natt kun om T-Gul.
    Forstod fort han hadde kjennskap til denne bil og andre medlemmer her inne.
    I de siste månedene har vi utviklet samtaler via Messenger som kompiser og kommet med tips og triks til hverandre.
    Jeg skulle til og med bli med frivillig til Skåne for å hjelpe han med å bytte fra Automat til Manuell og en tur til han i sommer for basic bilpleie og prat.
    Han har i dag en Sedan og en Kombi, der den ene er har fullt PFL (Performance Line) tilbehør, noe som jeg synes var veldig bra og noe jeg utrykte meg alltid positivt om.
    Jeg har aldri nevnt noe negativt om han sine biler eller uttalelser den stunden vi har kjent hverandre.

    Vennskapet vårt ble avsluttet natt til 24 mars. Det var ikke pga. kilometerstand som kom frem, men måten innleggene hans ble skrevet på og tiden vi har kjent hverandre.
    Følelsen min tilsier at vennskapet hele tiden har vært for å sverte historien om denne bil og for å hevne seg på noe som hendte i Kongsberg i 2011/2012.
    For meg, så virker det som en stor missunnelse på det hele og en lang bitterhet. For de som lurer, så er alltid en bil til salgs, men til rett pris!


    Kilometerstand:
    Når jeg kjøpte bilen, så var det nesten litt for godt til å tro at den var kun kjørt 65210km, men litt snakk med tidligere eiere, så virket det troverdig.
    Så hadde jeg ute alle stolene av bilen og tenkte like godt skifte tannhjulet i instrumentet som ryker på disse 850ene som en "pre-maintenance"
    Dashboard tar ca. 5 minutt å få av og en kommer lett til. Når dette ble tatt av, så kunne jeg se i støvet at det hadde vært fingrer på instrumentpanel.
    Jeg ble litt misstenkelig og tenkte kunne sjekke litt med samme alt var oppe. Instrumenthus ble åpnet, men kunne ikke se om var tuklet med eller ei.
    En dato på instrument hus viste 22.09.1994 og en annen oktober senere samme år.
    Det originale tannhjulet i trippteller var helt og pent, men ble byttet ut til den nye plastikk typen.

    Laloba tipset meg om en nettside som viste at en kunne bruke OBDI kontakten til å sjekke kilometerstand på bilen.
    Det gjorde jeg to ganger og etter alle blinkene hver gang så kom jeg frem til 086266.
    Dvs, i forhold til hva den mekaniske km teller viser som er 66232 og hva EPROM i instrument rapporterer, så er det ca. 20 000km i differanse.
    Jeg har ikke sjekket med Volvo om dette er en offisiell metode eller ikke for å sjekke kilometerstand på en 850.
    Her kan det ha vært en EPROM/elektronikk som er brukt tidligere før kom i produksjon eller andre variabler en kan bare spekulere i.
    Funnet mitt fortalte jeg til laloba samme dag og ble ikke noe særlig mer diskusjon ut av det mellom oss to.
    Jeg kan ikke bekrefte eller avkrefte om hva som er rett kilometerstand på denne bil eller ikke før det er bevist.
    Så for meg, så er enten bilen kjørt 86000km eller 66000km og kommer ikke til å gjøre noe mer utav det for en kommer ikke så langt.
    Liste over tidligere eiere og kilometerstand er nevnt helt til slutt i denne post.


    Oppsummering:
    Det er ikke godt og si hva som er rett kilometerstand, når eventuelt det er utført eller hvorfor og resten blir bare spekulasjoner.
    Det viser seg og at vennskap kan utnyttes i stor grad og missunnelsen er stor hos enkelte.
    Jeg har ikke kjøpt denne bil for å "briefe" eller være noe "trophy hunter", men for å kose meg med en bil jeg har ønsket meg i mange år.
    Kommer til å stille på treff osv, men kommer ikke til å bli bitter i flere år om jeg ikke skulle få en pokal.


    Tidligere eiere av bil (Måned/Årstall):
    Kode:
    12/1994: Kongsberg
    09/1995: Lillestrøm
    05/1998: Drammen
    10/1999: Lier
    01/2007: Oslo
    09/2015: Mandal
    09/2016: Meg
    Kilomterstand hentet ut fra Statens Vegvesen:
    Kode:
    01.09.2016: 65 285
    09.10.2014: 62 982
    16.04.2013: 59 489
    07.09.2010: 57 053
    27.08.2008: 52 584
    11.01.2007: 44 648
    11.10.2002: 44 566
    30.08.2000: 41 800
    07.01.1999: 24 000

  23. #170
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    VCCN medlemsnummer
    25
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard Regeli: Volvo 850 T-5R, et samleobjekt av de sjeldne!

    Kjedelig å høre om "vennskapet".

    Håper uansett det ikke vil ødelegge for entusiasmen du tydelig viser for denne bilen. Den er utrolig flott og jeg liker hvor flink og nøye du er med den.


    Sent from my iPod touch using Tapatalk
    Sist endret av sekse; 25/03/17 kl 20:39
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  24. Takk regeli takket for denne posten
  25. #171
    Registrerte brukere PetterSlure sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2016
    Sted
    Ullsensaker
    VCCN medlemsnummer
    1815
    Innlegg
    136
    Antall takk

    Standard

    Uansett om den har 66000km eller 86000km så er det et smykke av en bil!!!! digger bilen og digger det du gjør med den. Og jeg tviler på at det er noen som har skrudd tellern tilbake.
    Fortsett med det du har gjort!!!!

  26. Takk regeli takket for denne posten
  27. #172
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    11.01.2007: 44 648
    11.10.2002: 44 566
    4 år og under 100 km? Har den blitt skrudd tilbake så er det i dette tidsrommet.
    Eller så har den bare rett og slett ikke blitt brukt.

    Men som sagt over her, 66000 eller 86000, det er en fantastisk flott bil.
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  28. #173
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Den tiden mener jeg å huske den stod på et lager
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  29. #174
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    En utrolig flott bil uansett hvordan en vrir og vrenger på det. Alltid like morro å lese over alt pussleriet du gjør og måten du tar vare på dette smykket! En unik bil, som det vel egentlig ikke finnes maken til, etter hva jeg vet i så og si urørt stand
    Fortsett med denne gode jobben du gjør regeli! En fryd å kunne følge med på denne bilen

  30. #175
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2013
    Sted
    Dale, Sogn og Fjordane
    Innlegg
    258
    Antall takk

    Standard

    En bil interiør blir ikke slitt av og stå ubrukt ,og med 60+ på telleverk skal ikke ratt fører sete se sånn ut. Nå har jeg sett flere Tgule fra Sverige med samme km og noen med mindre. Når runde 2 med performance line skiver blir montert også på en bil med så lav km er det lov stille seg spørsmål.

Side 7 av 16 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Den mest sjeldne 240??
    By fotonet in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 261
    Siste post: 03/06/16, 14:22
  2. 245 Samleobjekt?
    By gleid in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 46
    Siste post: 23/09/11, 09:57
  3. sjeldne? 740 instrument
    By Team Tynner in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 08/06/11, 17:35

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •