Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  31
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 37

Tråd: Drivaksel høyre side

  1. #1
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard Drivaksel høyre side

    Hei sann Klubb medlemmer

    Har hatt en klikke lyd når jeg svinger til høyre i et par uker. Var oppom Volvo i Sandefjord i går og fikk de til å sjekke ut hva det kunne være. Fikk rask tilbakemelding om at høyre drivaksel synger på siste verset. Et rask prisoverslag del + jobb endte på 8000,- . Langt mer enn jeg har råd til for øyeblikket. Grunnen til den høye kostnaden var vist at Volvo visstnok bare solgte den som komplett del.

    Spørsmålet mitt er, noen som har/vet om noen som har en drivaksel/deler, til salgs for en fornuftig pris?

    På forhånd takk for hjelpa.
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  2. #2
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Om du har originalt delenummer kan du høre med drivaksel.no, om de har. Nydelig service, selv om de ikke hadde riktig til min, skulle de ikke ha mer enn 2600,-pluss frakt.

    Bildelsbasen.se er en stor søkbar samling med brukte bildeler, anbefales.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  3. Takk eisy takket for denne posten
  4. #3
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Drivaksel koster ca 7000 hos Volvo og 5000 hos Mekonomen. 8000 er egentlig ikke så ille inkl. jobb. Hvis du vil spare penger så kan du jo kjøpe delen hos Mekonomen og gjøre jobben selv.

    Dette er en slitedel så det er lurt å kjøpe ny.

  5. Takk eisy takket for denne posten
  6. #4

    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    GRØNEBREKKA 35 5306 ERDAL ASKØY
    VCCN medlemsnummer
    474
    Innlegg
    430
    Antall takk

    Standard

    Er det drivknuten du mener er kaputt? Den får du på biltema til kr 1000 Lett å skifte

  7. Takk eisy takket for denne posten
  8. #5
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av lars otto skiftesvik Vis post
    Er det drivknuten du mener er kaputt? Den får du på biltema til kr 1000 Lett å skifte
    Tror jeg ville ha sløyfet biltema når det gjelder slike deler. Har dårlig erfaring med hjullagerets åpnings til drivakselen, og det er samme produsent. Bare nevner det

    Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  9. Takk eisy takket for denne posten
  10. #6
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Ja, tusen takk for innspill, sparer masse penger på skifte bare drivknute ja. :-) Koster bare 749,- på Biltema. Men som Svirre skriver lenger nede, har han dårlig erfaring med "hjullagerets åpnings til drivakselen". Så er litt betenkt på bruke Biltema's sin. Har du skiftet selv på en V70n i det siste, så du vet at den passer?
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  11. #7
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    Tror jeg ville ha sløyfet biltema når det gjelder slike deler. Har dårlig erfaring med hjullagerets åpnings til drivakselen, og det er samme produsent. Bare nevner det

    Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.
    Tusen takk for innspill :-)
    Har du skiftet på V70n i det siste så du vet at den Biltema selger i dag passer dårlig? Biltema her i Sandefjord, kunne ikke finne noen reklamasjonshistorie på denne delen i systemet til Biltema?? Hjelper jo lite om den er billig, hvis den ikke passer.
    Målene jeg fikk oppgitt av Biltema: Innvending tanning 33, Utvendig tanning 36, Tenner
    ABS
    ring 48, Tetningsring 56mm. Det er nøyaktig samme måla jeg fikk oppgitt på Bilextra, som skulle jeg få den for 1700,-
    Mekonomen skulle forresten ha nesten 2900,- Skruvat skal ha 1195,- Så er litt rådvill på hvem jeg skal velge?
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  12. #8
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Altså; JEG opplevde det slik, og jeg tviler på at det er så stor forskjell på de.

    At de ikke har funnet noen reklamasjon på disse, kan i stor grad skyldes at den er såpass billig, eller at de ikke har fått reklamert på hjullagret.
    Jeg dro tilbake og klaget på dette at den var for romslig, men da fikk jeg beskjed om at jeg trengte uttalelse fra et godkjent verksted.
    Da sier det seg selv at du ikke bruker 1200kr på et hjullager til 900kr

    EDIT:
    Målene de har oppgitt, er de målene de har å gå etter. Hvor stor tolleranse for avvik de stiller fra produsent, er en helt annen ting.
    Lagret fra Volvo og mekonomen passer som hånd i hanske, men Biltema sitt er jeg misfornøyd med.
    Så min anbefaling er å kjøpe på Volvo, da mekonomen sitt er faktisk dyrere. Da får du orginal del, og den er tilpasset bilen.

    Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.
    Sist endret av Svirre; 20/09/16 kl 17:14
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  13. Takk eisy takket for denne posten
  14. #9
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    Altså; JEG opplevde det slik, og jeg tviler på at det er så stor forskjell på de.

    At de ikke har funnet noen reklamasjon på disse, kan i stor grad skyldes at den er såpass billig, eller at de ikke har fått reklamert på hjullagret.
    Jeg dro tilbake og klaget på dette at den var for romslig, men da fikk jeg beskjed om at jeg trengte uttalelse fra et godkjent verksted.
    Da sier det seg selv at du ikke bruker 1200kr på et hjullager til 900kr

    EDIT:
    Målene de har oppgitt, er de målene de har å gå etter. Hvor stor tolleranse for avvik de stiller fra produsent, er en helt annen ting.
    Lagret fra Volvo og mekonomen passer som hånd i hanske, men Biltema sitt er jeg misfornøyd med.
    Så min anbefaling er å kjøpe på Volvo, da mekonomen sitt er faktisk dyrere. Da får du orginal del, og den er tilpasset bilen.

    Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.
    Problemet er at Volvo ikke selger løse drivknuter til V70 bare komplette drivaksler, fikk bekreftet det av Volvo i dag.
    Skjønner at du ikke fikk brukt Biltema sin da, men hvor kjøpte du den nye fra da?
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  15. #10
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Er du helt sikker på de ikke selger løse knuter? Det er en slitedel og absolutt noe de burde selge.

    Eurodel.no har flere priser og fabrikanter å velge mellom.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  16. Takk eisy takket for denne posten
  17. #11

    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    GRØNEBREKKA 35 5306 ERDAL ASKØY
    VCCN medlemsnummer
    474
    Innlegg
    430
    Antall takk

    Standard

    Man kan selvfølgelig diskutere biltema sine deler,jeg kan bare komme med min erfaring.Jeg har skiftet både drivknuter og hjullager fra biltema på flere s80 og v70 drosjer uten problemer.Dersom det skulle være store problemer med slike deler fra biltema tror jeg dette fort ville ført til at Biltema hadde fått en mengde returer slik at de ikke kunne solgt slike deler.

  18. Takk holter, eisy takket for denne posten
  19. #12
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Er du helt sikker på de ikke selger løse knuter? Det er en slitedel og absolutt noe de burde selge.

    Eurodel.no har flere priser og fabrikanter å velge mellom.
    Ja er 100% sikker, både, servicemekaniker, avd. leder og sjef på delelager, kunne alle bekrefte at det fantes bare som hel drivaksel, desverre. Synes jo det er litt merkelig at de ikke har drivknute som en egen del ja. Men skal sjekke ut Eurodel.no :-)
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  20. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. mars 2015
    Sted
    fjellhammar
    VCCN medlemsnummer
    1533
    Innlegg
    989
    Antall takk

    Standard

    Jeg hadde gått for drivknuten fra biltema om det står på hva du syns du kan betale nå , så får du heller dele din erfaring på forumet etterpå , tror det er mer sjanse for at du blir fornøyd en misfornøyd eurodel og div andre på nett selger dette , er sikkert ikke bare mekonomen som har fra den fabrikanten , bare og høre hvem som er produsenten om det ikke står på deres side ...
    2016 XC 60 D5 220 hk Rdesign



    Har Vida / Dice.

  21. Takk eisy takket for denne posten
  22. #14
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av lars otto skiftesvik Vis post
    Man kan selvfølgelig diskutere biltema sine deler,jeg kan bare komme med min erfaring.Jeg har skiftet både drivknuter og hjullager fra biltema på flere s80 og v70 drosjer uten problemer.Dersom det skulle være store problemer med slike deler fra biltema tror jeg dette fort ville ført til at Biltema hadde fått en mengde returer slik at de ikke kunne solgt slike deler.
    Ja Biltema kan en jo gjerne diskutere. Har vært mye varierende kvalitet opp gjennom årene. Men må jo si at de siste årene har vært fullt på høyde med andre leverandører. Har vel inntrykk at folk gjerne handler slitedeler der hvis de er billigere. Det er som du sier hvis det hadde vært mye problemer med slike deler, så hadde salget stoppet opp. Så basert på dine erfaring så gir jeg knuten fra Biltema en sjangs :-) Men for sikkerhets skyld har jeg en annen leverandør i bakhånd hvis det skulle oppstå problemer. :-)

    Forresten, kan du slå av den gamle knuten i bilen, eller er du nødt til å ta ut drivakselen?
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  23. #15
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av lars otto skiftesvik Vis post
    Man kan selvfølgelig diskutere biltema sine deler,jeg kan bare komme med min erfaring.Jeg har skiftet både drivknuter og hjullager fra biltema på flere s80 og v70 drosjer uten problemer.Dersom det skulle være store problemer med slike deler fra biltema tror jeg dette fort ville ført til at Biltema hadde fått en mengde returer slik at de ikke kunne solgt slike deler.
    Helt enig, men jeg har desverre ikke samme erfaring på alt som blir solgt der. Uansett; du får hva du betaler for!

    On-topic:
    Hvor fikk du svar? Har hørt tidligere at noen nevner dette, men syns det skal virke rart. Knute er en separat komponent i
    VIDA
    , så at den ikke skal la seg kjøpe, syns jeg er rart.
    Enten så ha de gått ut fra produksjonen, eller så prøver figur'n bak disken å selge varer for større beløp.

    Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  24. Takk eisy takket for denne posten
  25. #16

    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    GRØNEBREKKA 35 5306 ERDAL ASKØY
    VCCN medlemsnummer
    474
    Innlegg
    430
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av eisy Vis post
    Ja Biltema kan en jo gjerne diskutere. Har vært mye varierende kvalitet opp gjennom årene. Men må jo si at de siste årene har vært fullt på høyde med andre leverandører. Har vel inntrykk at folk gjerne handler slitedeler der hvis de er billigere. Det er som du sier hvis det hadde vært mye problemer med slike deler, så hadde salget stoppet opp. Så basert på dine erfaring så gir jeg knuten fra Biltema en sjangs :-) Men for sikkerhets skyld har jeg en annen leverandør i bakhånd hvis det skulle oppstå problemer. :-)

    Forresten, kan du slå av den gamle knuten i bilen, eller er du nødt til å ta ut drivakselen?
    Du behøver ikke ta ut drivakslingen,du kan slå drivknuten av akslingen slik at den hopper ut av låseringen.Prøv å holde tilbake akslingen best mulig når du slår.
    Biltema selger et avtrekker verktøy til kr400 men dette er ikke nødvendig for en knute.

  26. Takk eisy takket for denne posten
  27. #17
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Min forrige Tema-knute så helt fin ut i kvalitet, alt av målbare flater stemte med den gamler, alt så ut til å stemme, men det var ikke mulig å få den inn på splines på akselen, altså en klaringsfeil i feil retning, under en tidels millimeter forskjell, siden jeg måler med skyvelære. Tre ukers masing før jeg fikk igjen penga mine. My two cents.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  28. Takk eisy takket for denne posten
  29. #18
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Du trenger ikke å slå knuten av drivakselen i utgangspunktet. Bare man åpner seg-ringen, så skal disse kunne dras lett av uten stor makt.
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  30. Takk eisy takket for denne posten
  31. #19
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Nei jeg påstår heller ikke alt er bra der, men inntrykket mitt er at kvaliteten har blitt bedre de senere åra. Ja desverre er det nok ofte slik som du sier, en får hva en betaler for.

    Det er mulig Volvo har tatt delen ut av produksjon, men når 3 forskjellige på Volvo sier det samme, og servicemekanikeren min gikk inn i systemet, og viste meg at den finnes kun som hel drivaksling må jeg stole på at det stemmer. Men kan selvfølgelig sjekke med en annen forhandler... Synes jo det virker veldig snodig at de plutselig "ikke har" en vanlig slitedel, greit nok bilen er riktignok fra 2004... Iom. at den står som egen komponent i
    VIDA
    . Nei dette må jeg komme til bunns i.
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  32. Takk Svirre takket for denne posten
  33. #20
    Registrerte brukere eisy sin avatar
    Medlem siden
    29. des. 2013
    Sted
    Sandefjord
    VCCN medlemsnummer
    1104
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Min forrige Tema-knute så helt fin ut i kvalitet, alt av målbare flater stemte med den gamler, alt så ut til å stemme, men det var ikke mulig å få den inn på splines på akselen, altså en klaringsfeil i feil retning, under en tidels millimeter forskjell, siden jeg måler med skyvelære. Tre ukers masing før jeg fikk igjen penga mine. My two cents.
    Da skjønner jeg veldig godt at det ble din første og siste Biltema knute ja, helt enig med du, liker alltid å sjekke med skyvelære før jeg prøver å sette/presse noe inn. Skjønner at de sliter med presisjon da. Men tenker allikevel at de kan levere ujevn/varierende kvalitet, kanskje fra flere produksjonssteder?? Sliter med å forstå at absolutt alle knutene til V70 fra fra Biltema kan være like upresise som den du kjøpte.. Ville tro at de såfall hadde stoppet salget, fått ny leverandør, endret toleransegrensene osv..
    2004 V70N 2,0T Sort Safir Sport

  34. Takk holter takket for denne posten
  35. #21
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av eisy Vis post
    Da skjønner jeg veldig godt at det ble din første og siste Biltema knute ja, helt enig med du, liker alltid å sjekke med skyvelære før jeg prøver å sette/presse noe inn. Skjønner at de sliter med presisjon da. Men tenker allikevel at de kan levere ujevn/varierende kvalitet, kanskje fra flere produksjonssteder?? Sliter med å forstå at absolutt alle knutene til V70 fra fra Biltema kan være like upresise som den du kjøpte.. Ville tro at de såfall hadde stoppet salget, fått ny leverandør, endret toleransegrensene osv..
    Ikke første, sikkert ikke siste heller, men siste til denne bilen.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  36. Takk eisy takket for denne posten
  37. #22

    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    GRØNEBREKKA 35 5306 ERDAL ASKØY
    VCCN medlemsnummer
    474
    Innlegg
    430
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av eisy Vis post
    Da skjønner jeg veldig godt at det ble din første og siste Biltema knute ja, helt enig med du, liker alltid å sjekke med skyvelære før jeg prøver å sette/presse noe inn. Skjønner at de sliter med presisjon da. Men tenker allikevel at de kan levere ujevn/varierende kvalitet, kanskje fra flere produksjonssteder?? Sliter med å forstå at absolutt alle knutene til V70 fra fra Biltema kan være like upresise som den du kjøpte.. Ville tro at de såfall hadde stoppet salget, fått ny leverandør, endret toleransegrensene osv..
    Prøv en knute fra Biltema dersom den ikke passer sleng den på disken og forlang pengene tilbake.

  38. Takk eisy takket for denne posten
  39. #23

    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    GRØNEBREKKA 35 5306 ERDAL ASKØY
    VCCN medlemsnummer
    474
    Innlegg
    430
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Svirre Vis post
    Du trenger ikke å slå knuten av drivakselen i utgangspunktet. Bare man åpner seg-ringen, så skal disse kunne dras lett av uten stor makt.
    Hvilken ring kan du åpne før du tar av knuten?

  40. Takk eisy takket for denne posten
  41. #24
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Er ingen ytre segerring på knuta, men en indre ring som komprimeres i et spor i splines på akselen, det knuta sklir over. Slegge på en bit med 2x4 pleier å holde.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  42. Takk eisy takket for denne posten
  43. #25
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2012
    Innlegg
    204
    Antall takk

    Standard

    Kan anbefale eurodel.no. Synes det er supert at de har navn på leverandør oppført slik at man vet hva man får.
    Noen reservedeler biltema selger er av bra kvalitet, annet er etter min mening så dårlig at jeg ikke ville satt det på bilen. Har kjøpt hjullagere der rimelig som har fungert veldig bra og som synlig er av god kvalitet. Mitt råd er å kjenne og se på delen hvis du kjøper derifra. Har kjøpt fjærbenslager som var så slarkete og med så dårlig glid at selv det gamle ville vært bedre!
    Mekonomen har forresten 25% på første kjøp hvis man melder seg inn i kundeklubben deres. Gjorde det i forrige uke og sparte endel på det.

  44. Takk eisy takket for denne posten
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Drivaksel, venstre side
    By VFK83 in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 23/06/16, 06:44
  2. 2001 V70 AWD manuell-drivaksel høyre side
    By Nesten37 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 8
    Siste post: 29/02/12, 14:03
  3. Høyre Baklykt & Høyre Side blinklys
    By Bernh in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 15/03/11, 16:53

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •