Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  129
Side 3 av 10 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 242

Tråd: DRømmevovo: Volvo 850 T 94 mod /noe ombygd til 96 mod bremser osv T5R ECU 240 HK blir 350 BHP+ når ferdig!

  1. #51
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Har du sett på girkassen at det ikke er noen av de to wirene fra spaken til kassa som har hoppet av?
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  2. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  3. #52
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
    Som sagt, vær plagsom inntil du får det som du vil. Du kan la han fikse feilen sin på garanti, eller du kan få noen andre til å fikse feilen, og ta med deg regninga til Ludvika. Jeg hadde gjort det første.
    Da tar jeg bruker jeg dagen i dag til å bestemme meg . Det blir vel til at jeg får den fraktet Ludvika på mandag.

  4. #53
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Har du sett på girkassen at det ikke er noen av de to wirene fra spaken til kassa som har hoppet av?
    Ja har ikke hoppet av .

  5. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    da har jeg fått tenkt meg om litt , så da blir det til at bilen blir fraktet til Ludvika på mandag. Da er det bare for meg å krysse finga og tærne om at resultatet denne gangen blir bra.

  6. Takk regeli takket for denne posten
  7. #55
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Jeg ska lpå EU -kontroll så fort bilen er kjørbar igjen. Det må byttes endel vet jeg, blant annet er det dårlige bremser rundt om har jeg inntrykk av så jeg bytter likså godt
    alt sammen Skiver/kalippere/klosser foran og bak . så Lyser
    ABS
    lampa , noen har slettet feilkodene på
    ABS
    OBD
    1 sokkelen, sikkert Ludvika , kun en feilkode ,det er noe feil med høyre sensor , Jeg nekter å tro at det kun er det som gjør at
    ABS
    lampa har lyst siden jeg kjøpte bilen. Som jeg har skjønt så kan Cs styling feilsøke på en eller anen måte, Men er litt kjedlig å frakte bilen helt ditt når jeg bor i Lillestrøm. Er det noen som har noen tips om hvem som kan feilsøke
    ABS
    i Oslo området uten at det koster skjorta?
    takker for alle tips!

  8. #56
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. mai 2011
    Sted
    Napp, Lofoten
    Innlegg
    137
    Antall takk

    Standard

    På min 850 kom det også ut feil på høyre sensor bak på
    ABS
    . Det var da dårlige loddinger i hjernen.
    - 2006 V70 2,4D
    - 1990 200SX S13
    - 2009 V50 1,6D DRIVe Ice White - SOLGT-
    - 1996 855 T5 Italia -SOLGT-

  9. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  10. #57
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Og det er jo en veldig vanlig og kjent feil




    | Per Turbo |
    | '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
    | Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
    | Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
    Instagram: perturbo

  11. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  12. #58
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Det, og abs-kranser. Lodde hjerne er en grei sak hvis du kan lodde selv.

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  13. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  14. #59
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Ok så det fines håp selv om feilkoder er slettet ? Er det mulig at det bare er den ene feilen? eller er det at feilkodene er slettet da den var På Ludvika bil & maskin?
    fungerer det slik at selv om man sletter feilkodene , så kommer dem tilbake til
    OBD
    1 sokkelen vis feilene ikke blir utbedret ? Jeg har Googla litt rund dette med 850 og
    ABS
    lampe som lyser, og funnet ut endel , blant annet at men kan måle om det er motstand i kontaktene til selve sensorene som sitter på bremsene . Kontakte befinner seg under teppet/dekselet i bakluka på stasjonsvogn utgaven , vet ikke hvor dem sitter på sedan , men det vet vell en som har mer greie på bil en jeg har. Jeg fant også mye om å finne feilkoder med
    OBD
    2
    , det har jo ikke jeg på 94 mod, n min. Har også funnet Volvos egne rep manualer. men er beregnet på USA modeller , men det er vell mye som er likt.
    Så når jeg for tilbake bilen fra Ludvika , blir det å ta EU-kontroll , helt i siste liten , slik at jeg må nok la bilen stå på et verksted til feilene er fikset, så jeg slipper at dem klipper skilta mine. har bare ut januar på meg , etter det kjører jeg ulovlig vis jeg ikke har fått den eu- godkjent , noe jeg ikke rekker pga at bilen måtte tilbake til Ludvika.
    Så jeg Tar EU kontroll og lar bilen stå frem til mangellappen er utbedret . Det er ingen problem , jeg bruker kollektiv transport til jobben. det gjør jeg fast selv om bilen er i stand eller ikke.

  15. #60
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard Bilen er levert tilbake til Ludvika bil & maskin på garantien. Så da undersøker jeg andre ting som skal gjøres LMM

    Jeg skal etter vært oppgrader en del ting på motoren, En ting jeg lurer på er LMM ? Jeg skal montere større dyser, så da er det vell lurt å oppgradere luftmengdemåleren ? Jeg Har undersøkt litt om det å ser at noen bruker LMM fra 1999- 2000 mod v70 den er 3" . Jeg vurderer å bruke den å montere elektronikken fra min 850 LMM . Er det noe som er smart å gjøre da den skal custom mappes med større turbo osv? Jeg skjønner at jeg ikke kan gjøre dette før den er på verkstedet som mappe den , for da vill vell motoren ugrei , når den ikke er justert til større dyser og større lmm. Er det noen som har noen tips om oppgradering av Slange/rør fra turbo til luftfilter, og om jeg trenger større dia på slange/rør/LMM fra turbo til åpent luft filter, eller om jeg fjerner det åpne Bsr filtret som sitter der nå og monterer en CCI BOX ?

  16. #61
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Du kan bruke lmm hus fra 960 med m4.4 også.

    Sent fra min S30 via Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  17. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  18. #62
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Du kan bruke lmm hus fra 960 med m4.4 også.

    Sent fra min S30 via Tapatalk
    Ja sikkert men jeg bruker det fra 2000 mod V70 , jeg skal også bytte ut det åpne luftfiltre , få tak i en orginal luftfilter boks og montere V70 2000 mod øvre del på boksen, så lar jeg tuning firmaet modifisere øvre delen og montere 3" LMM .

  19. #63
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    ER det noen som kjører med orginal luftfilter boksen på 850 T5 ? Jeg skal gå tlbake til orginal boksen i stedet for et åpent filter. så det jeg lurer på er om det er noen som har en 1994-1995 t5 med orginal luftfilterboksen? Jeg har funnet en brukt boks på Ebay men er ikke sikker på om den passerbilen min , det har sittet på en 850R og har Volvo nummer : 6842884 Vil dette passe min 1994 mod ? Det ska lmodifiseres så det er egentlig bare bunn delen som må passe!

  20. #64
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    Ville tro det rr samme boks i alle turbomodellene. Er nokså likt oppi motorrommene på de T5, T-5R og R.
    Sist endret av TurboNoob; 19/01/17 kl 21:34
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  21. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  22. #65
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard DRømmevovo: Volvo 850 T 94 mod /noe ombygd til 96 mod bremser osv T5R ECU 240 HK blir 350 BHP+ når ferdig!

    Det ligger en overdel til luftfilterboks på Tradera til 159kr. Med litt sjekking der og Blocket for delebiler, så får du tak i det billigt og kjapt

    Edit: Samme boks på alle 850 turboer, men skal stå turbo på overdelen på den mener jeg.

  23. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  24. #66
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av regeli Vis post
    Det ligger en overdel til luftfilterboks på Tradera til 159kr. Med litt sjekking der og Blocket for delebiler, så får du tak i det billigt og kjapt

    Edit: Samme boks på alle 850 turboer, men skal stå turbo på overdelen på den mener jeg.
    Hei! Tusen takk for at du tipser meg!
    Jeg har akkurat bestilt luftfilterboks og slange nå. For en ok pris. Jeg skal kun bruke under delen fra 850 Turbo, overdelen skal jeg ha fra V70 turbo 1999-2000mod, så overlater jeg modifiseringene (plassering av 3"LMM osv) til dem som skal tune bilen når alt blir ferdig.16129887_10154703306871005_1548649845_o.jpg

  25. Takk regeli takket for denne posten
  26. #67
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Da er V70 Turbo luftfilter boksen bestilt .Den kommer fra en Volvo V70 Turbo 1999 modell. Firmaet som skal mappe Motronic skal modifisere luftfilterboksen og slangen/røret fra Turbo til luftfilter og flytte over orginal elektronikken fra LMM til en 3" LMM. Dette blir noe helt annet en å kjøre rundt med et åpent BSR filter. Jeg venter forsatt på Bilen min , den står på verkstedet i Ludvika enda. Jeg blir nøtt til å masse på dem ser det ut som , skal jeg få igjen bilen før det gror måse på den . Fy F... som jeg angrer på at jeg leverte bilen til Ludvika bil & maskin for overhaling/oppgradering . Jeg håper alle for med seg at Ludvika ikke er til å stole på. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke på andre ting en Ludvika. Derfor jeg driver å bestiller litt småtteri som jeg skal bruke senere på bilen da den skal trimmes. bruke øvredel på denne boksen sammen med orginal underdel. volvo_s70,_v70,_v70_xc_1999_luftrenare.jpg
    Sist endret av DRømmevovo; 18/01/17 kl 19:12

  27. #68
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard Jeg er på jakt etter slangen/røret fra turbo til luftfiler boks fra V70 Turbo 1999

    For å komplettere modifiseringen som skal gjøres med Luftfilter boks/slanger/LMM så trenger jeg slangen/røret som går fra turbo til luftfilterboks fra en V70 Turbo 1999 modell, det er vell bare å vente så dukker det vell opp en på en hugger eller fra en dele bil i Sverige . Da begynner iallefall den biten å falle på plass
    det er være med selve bilen, den står på Verkstedet i Ludvika enda den , F ta han som driver den "virksomheten" , Eller mer riktig F.. at jeg valgte det firmaet til å fikse bilen min. Fikk svar på e-post fra han i dag , hadde veldig mye å gjøre så han skulle (gjøre alt han kunne for å få bilen min klar til neste torsdag)
    med andre ord bilen blir ikke klar til torsdag heller. Som jeg har satt som deadline. Jeg har forklart han problemet , bilen må på EU i løpet av januar , Fra ! februar så er det fritt frem for at dem klipper skilta mine . så jeg ser på det som meget viktig å få bilen hjem til Norge før det iallfall. så jeg slipper å bli stående på Svenskegrensa uten skilt på bilen.Jeg håper på å få kjørt den bort til nærmeste verksted i slutten av januar , så jeg får tatt kontrollen , så for jeg la bilen stå til mangelappen er utbedret og få den er EU godkjent .

  28. #69
    Registrerte brukere regeli sin avatar
    Medlem siden
    28. sep. 2010
    VCCN medlemsnummer
    310
    Innlegg
    955
    Antall takk

    Standard

    Angående luftbelg fra LMM og ned til turbo, så selges en her:

    https://www.ebay.com/itm/361280106254

    Husk å kjøp blindeplugg for den ene vakumnippel som har delenr 687245.

    Hør med Volvo om pris, er faktisk billigere hos dem enn netthandel til tider mtp. svak krone

    PS: Møter du på Marcus, vennligst gi han en knehøne fra meg og hils

  29. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  30. #70
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=regeli;1036431]Angående luftbelg fra LMM og ned til turbo, så selges en her:

    https://www.ebay.com/itm/361280106254

    Husk å kjøp blindeplugg for den ene vakumnippel som har delenr 687245.

    Hør med Volvo om pris, er faktisk billigere hos dem enn netthandel til tider mtp. svak krone

    PS: Møter du på Marcus, vennligst gi han en knehøne fra meg og hils [

    Takker for tipset jeg skal sjekke om jeg kan bruke den! Jeg skal gi han en knehøne fra deg jeg ikke noe problem , han driver å prøver og ro seg unna at girkassen er en garanti sak fordi han hevder noen har tuklet med girkassen på bilen før og at det er derfor han ikke har klart å montere alle boltene osv. Men på første e-post fra han rett
    etter dette skjedde med girkassen på vei hjem fra "verkstedet" hans , så har han skrevet at det er en garanti sak så jeg har det skrevet svart på hvit. han mener at det kun er garanti sak det med at speedometeret ikke fungerer og at det lekker olje fra en slange kobling. Jeg er så forbannet på det tryne at du aner ikke , prøver med alle mulig knep å ro seg unna ting. men jeg står på mitt , så viss han krever noe penger av meg den dagen jeg endelig kan få hentet bilen så gir jeg han en på tryne og drar av gårde med bilen. Han har allerede kostet meg 10 000 kr ekstra i bil berging og frakt, så blir det utgifter til tog og bensin. Men det jeg ikke skjønner han sier hele tiden at han har så mye å gjøre at han har arbeid stående i flere måneder fremover , hvem F er det som er så dumme å kjøper eller lar han reparere noe på bilen sinn ? Folk må da lese på nettet at han er en stor bløff! Noe jeg også burde gjort? Jeg har prøvet å skrive så mye advarsler rund på nettet som mulig om denne bløffmakeren, har skrevet et innlegg
    i Garaget.org eller hva det heter , det er jo et stort forum med masse brukere, det står jo advarsler om han der og noe positivt som sikkert han har fått venner til å skrive , vis han har noen venner? Jeg håper firmaet går konkurs , jeg prøver så godt jeg kan å advare mot han , slik et han ikke får kunder. God Helg!

  31. #71
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=regeli;1036431]Angående luftbelg fra LMM og ned til turbo, så selges en her:

    https://www.ebay.com/itm/361280106254

    Husk å kjøp blindeplugg for den ene vakumnippel som har delenr 687245.

    Hør med Volvo om pris, er faktisk billigere hos dem enn netthandel til tider mtp. svak krone

    PS: Møter du på Marcus, vennligst gi han en knehøne fra meg og hils [

    Takker for tipset jeg skal sjekke om jeg kan bruke den! Jeg skal gi han en knehøne fra deg jeg ikke noe problem , han driver å prøver og ro seg unna at girkassen er en garanti sak fordi han hevder noen har tuklet med girkassen på bilen før og at det er derfor han ikke har klart å montere alle boltene osv. Men på første e-post fra han rett
    etter dette skjedde med girkassen på vei hjem fra "verkstedet" hans , så har han skrevet at det er en garanti sak så jeg har det skrevet svart på hvit. han mener at det kun er garanti sak det med at speedometeret ikke fungerer og at det lekker olje fra en slange kobling. Jeg er så forbannet på det tryne at du aner ikke , prøver med alle mulig knep å ro seg unna ting. men jeg står på mitt , så viss han krever noe penger av meg den dagen jeg endelig kan få hentet bilen så gir jeg han en på tryne og drar av gårde med bilen. Han har allerede kostet meg 10 000 kr ekstra i bil berging og frakt, så blir det utgifter til tog og bensin. Men det jeg ikke skjønner han sier hele tiden at han har så mye å gjøre at han har arbeid stående i flere måneder fremover , hvem F er det som er så dumme å kjøper eller lar han reparere noe på bilen sinn ? Folk må da lese på nettet at han er en stor bløff! Noe jeg også burde gjort? Jeg har prøvet å skrive så mye advarsler rund på nettet som mulig om denne bløffmakeren, har skrevet et innlegg
    i Garaget.org eller hva det heter , det er jo et stort forum med masse brukere, det står jo advarsler om han der og noe positivt som sikkert han har fått venner til å skrive , vis han har noen venner? Jeg håper firmaet går konkurs , jeg prøver så godt jeg kan å advare mot han , slik et han ikke får kunder. God Helg!

    Jeg må høre med tuning firma før jeg bestiller delen , jeg er usikker om det er riktig type , Det var viktig at selve boksen kom fra en 1999 modell turbo , jeg sendte en link til tuning firmaet om en luftfilterboks som kom fra en 1997 V70 turbo , den kunne jeg ikke bruke, jeg har vikke noe peiling på hvilket delenummer slangen skal ha men den må garantert stamme fra en turbo disse har vell større dia? , håper den du linket til passer for det var jo et bra kjøp! Var å hentet sendingen med orginal luftfilter boksen og slangen i stad både slangen og boksen var i meget bra stand
    Sist endret av DRømmevovo; 21/01/17 kl 17:34

  32. #72
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    da har jeg vært på postens utlevering sted der jeg bor og hentet pakken fra Sverige med 1999 V70 T 2,5 turbo Luftfilter boksen,som jeg fant på Bildeldatabasen.se. Hugger.n
    som jeg bestilte boksen fra var snill og satt ned prisen til 100 SEK slik at jeg slapp og betale moms på luftfilterboksen. Luftfilterboksen var i fin stand ingen sprekker alle klips
    fulgte med.20170127_201116.jpg20170127_201137.jpg Nå mangler jeg kun slangen/røret fra turbo til luftfilterboksen fra en 1999 V70 2.5 turbo. så skal tunnig firmaet ordne med modifiseringene ,plastsveise V70 slangen på nederst på 850 slangen og montere 3" LMM ned i luftfilter boksen å flytte over elektronikken fra orginal LMM , så det blir orginal nedre del av boksen og V70 øvre del av luftfilterboksen, gleder meg til og bli kvitt det åpne BSR filtret som sitter der nå montert av en tidligere eier, det øker jo ikke akkurat effekten med et åpent filter ,heller motsatt . Siste nytt fra Ludvika Bil & maskin : Bilen er "klar" så jeg kunne bare komme å hente den! Men speedometeret fungerer ikke, så da er den ikke akkurat klar i mine øyne. Marcus er syk så han har ikke mulighet til å få speedometeret til å fungere og "mekanikeren" hans har ikke peiling på el.! Eller som jeg tror gruer seg til å fikse så det fungerer! Den nye Kassen har ikke speedometer giver så han må koble seg på
    ABS
    giveren/systemet på høyre fremhjul for og hente fart signal, som jeg har forstått er den eneste måten å få speedometeret til å fungere på. Så jeg sitter fortsatt bekymret om han klare å fikse dette til senest tirsdag , etter det kan jeg ikke kjøre bilen , pga den ikke har vært på Eu-kontroll takket være Marcus som ikke klarte å montere girkassen riktig så jeg måtte levere tilbake bilen til "verkstedet" hans . Fy f for en type !
    Sist endret av DRømmevovo; 27/01/17 kl 20:55

  33. #73
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Jeg fikk brev i postkassen i dag fra England. Nye senterkopp emblem til di nye T5R felgen mine . Kult å ha noen som ikke alle andre har

    20170128_110749.jpg

  34. #74
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. jan. 2010
    Sted
    Stavsjø
    Innlegg
    872
    Antall takk

    Standard

    Hvilke tuning firma skal du bruke?
    2005 Volvo S80 D5 Summum
    1995 Volvo 855 T-5R
    X Volvo V70 2.5T
    X Volvo 854 GL

  35. Takk DRømmevovo takket for denne posten
  36. #75
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    29. jan. 2014
    Sted
    Lillestrøm
    VCCN medlemsnummer
    1702
    Innlegg
    354
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nero Vis post
    Hvilke tuning firma skal du bruke?
    Planen var å bruke TM Racing men jeg har kommet frem til at det blir Turbo Center,se som skal ta seg av tuningen.

Side 3 av 10 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 40
    Siste post: 11/04/17, 23:23
  2. Svar: 34
    Siste post: 03/06/16, 21:38
  3. Svar: 4
    Siste post: 17/05/16, 18:11
  4. volvo 240 88 mod strømen blir borte?
    By Bjørnstad in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 20/12/10, 17:01

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •