Nok et spontankjøp...

Og ja, jeg har oppgradert til noe meget nytt. Endte opp med en drosjekjørt bil for et par uker siden. Har rulla 380 000km ish, manuell, webasto mm....tilsynelatende ser bilen kosmetisk ut som den har rulla bare 150 000km med vanlige slitasje. Lite utstyr som er levert med denne, men det dekker mine behov Er bare en 2.4d med 126 dritfriske ponnier, men en chip er forventet med tiden.

Kan nevne følgende utstyr:
- Regnsensor
- 3 eiket ratt
- HU-650 stereo (skal oppgraderes)
- Nordisk vinterpakke i.f.a. webasto-varmer, oppvarmede seter foran og oppvarmede speil.
- Hengerfeste
- Cruisecontrol
- Sotede ruter fra B-stolpen og bakover

Fantastisk kjørekomfort i forhold til Berit (min andre V70 diesel). Så er meget fornøyd med kjøpet, selv om det er noe å sette fingeren på. Er noen skavanker som at den bruker kjølevæske og at det lukter dieseleksos fra olja. Kjølevæska har en utvendig lekkasje, og har trolig lokalisert lekkasjen uten å ha leitet så mye mye. Er en kobling bak motoren rett over skjøten mot girkassa hvor det mest trolig lekker (harmonerer med hvor det lekker og hvor mye).
Skal inn på EU nå i.l.a dette året, så litt skruing må til for å få den igjennom, men ikke noe avskrekkende.

Må utbedre/bytte følgende:
- Rattrulla (sleperingen til rattet)
- Bytte håndbrekkssko. Tar dårlig
- Tette kjølevæskelekkasjen
- Polere opp h.frontlykt
- Justere lysene


Og bilder av den nye skyssen:









Stay tuned! Det skal skje ting.