Bestilte Getrag 265, lagersats til 1031-aksel, truetrac og adapterplate til Getrag fra Bakaxel.se.

Fikk fort svar via mail om at alt bortsett fra adapterplata var på lager, og kunne sendes den påfølgende dagen.
Dette var tidlig i Mai, og pengene ble overført ganske så fort.

Det ble en liten runde frem og tilbake med hvordan sakene skulle sendes, da han påsto at det ikke lenger var mulig å sende post restante til Strømstad til norsk mottaker.
Dette var i grunn frustrerende, siden tiden dro ut. Han svarte ALDRI telefonen, og han var treg med mailskrivinga.

Vel litt over to måneder etter bestillinga var satt ankom delene via bussgods i Strømstad...
Dro faktisk bomtur til Strømstad en gang, da jeg visste at delene lå der, men jeg fikk ikke avklart HVOR og HVORDAN de ble sendt, selv om spørsmålet ble stilt i tre mailer (han tok aldri telefonen denne gangen heller.).

Adapterplata hadde han heller ikke greid å få laget, selv om det ble lovet. Bestilte denne hos KLRacing, som sendte dagen derpå.

Vel hjemme med sakene synes jeg posen med lagersatsen virket litt liten.
Her manglet det en hel masse.
Jeg hadde fått ETT pinjonglager, ETT hjullager og to difflager.
Må kanskje nevne at truetracen var pakket inn i et skikkelig grisete håndkle som lukta girolje også!

Jeg sendte han en mail hvor jeg listet opp akkurat hva jeg hadde fått, samt lagernummerene. La også med et bilde av det jeg hadde fått.

Dette skulle han ordne med en gang... Fikk pakken i posten, men den inneholdt kun shims og bolter til kronhjulet.

Skrev igjen en ny mail på likens måte som forrige gang. Laget en liste over hva jeg hadde fått, samt oversiktsbilde.
I svaret spør han... "er det kun hjullager som mangler?"...

Delene savnes fortsatt til dags dato...

Man kan bli lettere frustrert av mindre... Forhåpentligvis er kassa krute god.
Flere her som har handlet med bakaxel.se?