Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  668
Side 11 av 206 FørstFørst ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... SisteSiste
Viser resultater 251 til 275 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

  1. #251
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard


    ratt og pute smurt inn med top finish plus. forsegler da fargen. dytter det på med svampen i godt lag har jeg brukt og gjort da. men du må da "dytte" det litt av med svampen så det ikke legger seg bobbler, men et jevnt lag som glatter seg ut(dette er før utglattings "dyttinga"). tatt 2 strøk nå for å være sikker på at rattet tåler godt med bruk. begynner å se strøkent ut! gjennstår da om 14dager å ta protection cream for å legge en "polish" oppå der igjen for daglig slitestyrke

    ellers må jeg ta av ratt fra nav og se om det går å skifte ut den pinnen som går mellom nav og rattstamme for tuta da den er knekt. noen som vet om den er utskiftbar? hvis ikke så har jeg snakket litt med TBO om å cnc lage en "spacer" for å få den utsparringen i ringen bak puta over på et vanlig momonav.

  2. #252
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Mye prater vi i kæsj for skinnprodukter her a?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  3. #253
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    nesj mye av det ble handla inn fjorvår til overhalinga av skrynkelskinnet i 945n men da kosta alt ca 2-2500 kr + jeg fikk en partre Demopakker med farge og div. for reklamejobben jeg gjorde med how to +++ akkurat da
    men sånn ca så koster en flaske med blanda farge 3-400 kr, så trenger man da en skinnpleiepakke for bil, som jeg tror koster kanskje 400,- +\- litt mer og en god porsjon tid og kos

  4. #254
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Hehe, tålamod er vel ikke dumt
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  5. #255
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    skal ikke så mye tålmodighet til sjø arbeidet er veldig lett, og lystbetont. men det skal stå en del tid å tørke bare men det går jo av seg selv

  6. #256
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Blir morro å se resultatet av den "flekken" ved tuta, så du hadde fått på farge der iallefall.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  7. #257
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    flekkene er der jo, har ikke fylt i noe for å få de opp til "nivået" langs skinnet til resten, men det er fordi såra var for små til å tenke på sånt, men de er veldig diskret og så godt som "usynlige" ved bruk av rattet vil jeg tro. er ikke noe spes merkbar nå lenger.

  8. #258
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Ser hvem som skal lakkere vingen min!

  9. #259
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Torra Vis post
    Ser hvem som skal lakkere vingen min!
    skal jeg?
    har du fått tak i vinge nå???

  10. #260
    Registrerte brukere Torra sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Melhus, Sør-Trønderlag
    Innlegg
    2.156
    Antall takk

    Standard

    Så da rikelig så pent ut lakkeringa av din så
    Bli straks, originaaaale saker

  11. #261
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    aaah herlig!

    tja godt fornøyd til å være med sprayboks jeg ja
    men så har jeg gnikka å gnudd litt paa det paa forhaand og da

  12. #262
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    da har jeg bestemt meg, og forsåvidt også "bestilt"\avtalt kjøp av nytt DTA datasprut med følere, coilpack og bistand bare jeg får henta hjem motor og bil neste helg nå så blir det da litt å gjøre tror jeg! prisen vil jeg si er helt akseptabel hehe og videre innkjøp kan også bli akutell framover via samme lokasjon. hvilken det er kommer når sprutet blir handla men sånn som det er nå venter jeg bare på status på bilen som skal kjøres 14++timer og så komme seg hjem. såååh, Ole er du ute å reser 16V nå eller??

    hadde en lengre interessant samtale der en fikk avdekket litt nyttig info og tips om deler til ok priser + lakkeringsbistand etter hvert hvor det skulle gjøres. veldig årleit firma!

    og litt inside informasjon om et annet gromt hvitt\orange prosjekt også som ligger her moahahaha taaaar av!

  13. #263
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Vanvikan
    Innlegg
    511
    Antall takk

    Standard

    Har du vært på sparbu nå? Hvitt oransje...PK Racing?
    Femmer skal være rettstillt

  14. #264
    Registrerte brukere Thomas S sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Verdal'n
    Innlegg
    1.125
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av OHKorpan. Vis post
    Har du vært på sparbu nå? Hvitt oransje...PK Racing?
    regner med han tenker på den hvite 242'n innpå forumet her,med oransj bur og compomotive..

    - VOLVO S70 2.5T 98
    x VOLVO 745 TIC 87mod
    x 3stk 240

  15. #265
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thomas S Vis post
    regner med han tenker på den hvite 242'n innpå forumet her,med oransj bur og compomotive..
    hehe ohjess! i følge det jeg fikk fortalt så kommer den til å gruse ALT annet av gullprosjekter her inne tror jeg hehe

    meeen skal da alltids prøve å få min heftig nok også, mulig jeg skaffer noe småtteri derom også får se

  16. #266
    Registrerte brukere Holten sin avatar
    Medlem siden
    22. jan. 2010
    Sted
    Surnadal
    Innlegg
    113
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    hehe ohjess! i følge det jeg fikk fortalt så kommer den til å gruse ALT annet av gullprosjekter her inne tror jeg hehe
    Det har den nok allerede gjort

  17. #267
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Planar har du ihvertfall Men no begynner det å bli opptil fleire dagar sidan siste bilder!

  18. #268
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Detta blir nok bra

    Hva ble prisen?

  19. #269
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Holten: nei ikke enda, den har jo ikke begynnt med viktige ting enda! men det kommer til å ta av tror jeg nok der i gården i følge ryktene!

    Agrostar: Planene er i ferd med å bli virkeligheter nå snart skal du se. henter jo delebilen neste helg nå bare Ole kan få ut fingern å måkke fram bilen hehehehehe

    Henrik940: la oss si at veil pris på DTA S40 Pro er 7500,- på bjørnstad bil (usikker om det er ink\eks mva, men tror ink.) mapsensor 990,- lufttemp 354,- Coilpakke 1300,- + at jeg kunne bruke original vanntempsensor og triggersensor som gjør det litt billigere
    så har dere noe å gå ut fra var ikke helt det jeg fikk, så jeg er godt fornøyd der ja med prisen + at det er kortere for meg å dra til min "lokale" tuner enn til orkangen, for de lokalkjente

  20. #270
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    og til Agrostar sin store begeistring hehe litt bilder fra helgas besøk på Fosen, til Volvo-Power
    kan det være de første dagslysbildene av bilen her? måtte uansett få knipsa litt bilder av 740n jeg hadde inntill i fjorhøst savner den som et helvete! er ikke tatt så godt vare på som jeg håpe. ble visst bare retta med å banke ut ved lykta og "hive" på litt nytt blekk bakpå mellom lyktene, ikke bra arbeid! men ellers var det jo godt å se igjen min gamle traver og at den er like hel og grei. dessverre har anlegget baki der blitt herpa og misshandla betydelig! missliker!!


    Volvo-Power fant jo en Ford vinge av noe slag i verkstede og skulle absolutt få på en takvinge på 242n fy fader det var stygt!!! hehehe ps: den er IKke montert nei!!





    det überheftige anlegget som er montert i bila for øyeblikket...

    litt stemning på stua mens en venter på flere deler og penger til å handle disse med hehe

  21. #271
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Hehe, tøft med fuglebrett på taket da

  22. #272
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    Fikk endelig den NYE lista mi til bagasjelokket venta i en uke nå, fordi det er classicparts og da tar det litt ekstra tid... kosta i underkant av 400 kr ny og kommer med klipsa ferdig påsatt.





    ble hakket likere med en gang! og ja, det skal breie sorte lister langs hele bilen men må starte en plass


    MERK: STERKT IROOOONISK UNDERTONE!!!!! og dårlig engelsk hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa............... føler meg litt som petter solberg når en hører han prate engelsk gitt hahaha (ps: engelsk pga det går på youtube så ikke bare nordmenn forstår hva som blir sagt...)

  23. #273
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Ikkje klag

    Sist endret av Agrostar; 15/02/10 kl 21:35

  24. #274

  25. #275
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Sortland
    Innlegg
    241
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    og til Agrostar sin store begeistring hehe litt bilder fra helgas besøk på Fosen, til Volvo-Power
    kan det være de første dagslysbildene av bilen her? måtte uansett få knipsa litt bilder av 740n jeg hadde inntill i fjorhøst savner den som et helvete! er ikke tatt så godt vare på som jeg håpe. ble visst bare retta med å banke ut ved lykta og "hive" på litt nytt blekk bakpå mellom lyktene, ikke bra arbeid! men ellers var det jo godt å se igjen min gamle traver og at den er like hel og grei. dessverre har anlegget baki der blitt herpa og misshandla betydelig! missliker!!


    Volvo-Power fant jo en Ford vinge av noe slag i verkstede og skulle absolutt få på en takvinge på 242n fy fader det var stygt!!! hehehe ps: den er IKke montert nei!!
    hahah, litt av en takvinge! :P
    - Volvo 245 (b230, hx35, haltech ++)
    - Volvo s60 2,4 turbo
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=747

Side 11 av 206 FørstFørst ... 9 10 11 12 13 21 61 111 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •