Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  65
Side 18 av 20 FørstFørst ... 8 16 17 18 19 20 SisteSiste
Viser resultater 426 til 450 av 492

Tråd: Øygard sin 940se

  1. #426
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Liker denne tråden veldig godt så håper du fortsetter og holde liv i den Det med pærene så har pærer med mer lys kortere leve tid enn de nomale. Jeg har satt i slike på V70 en og valgte da osram night breaker da disse kommer best ut i tester har selv ikke fått testet de enda men Osram regner halve levetiden på disse kontra normale pærer.

  2. #427
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Takk for det, ska prøva å halda liv i den vidare og, det stoppa opp litt når photobucket begynte å toska seg, men no er eg i gong igjen, det er derfor eg kjem med oppdateringar frå sommarferien no
    Ja det stemmer at dei perene har kortare levetid, men eg tenker at det er verdt det viss det lyser godt. Det er fort gjort å skifta perer og det er heller ikkje ei veldig stor investering. Når eg får lagt opp nye ledningar til lysa sånn at dei får ein volt meir enn dei får i dag vil det nok bli meir enn bra nok lys, sjølv med vanlege perer. Detta og vil jo korta ned levetida på perene, men eg vil heller skifta perer av og til, og ha godt lys enn å kjøra rundt med dårleg lys for å spara perene, kan fort bli dyrt det og

  3. #428
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Jeg tenker også at det er verd det for og få godt lys. Synes denne tråden er fin for det meste her inne er ombygging til fk motor og senke sett osv begynner og bli lei av det så er godt med noe annet

  4. #429
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. juni 2013
    Innlegg
    1.446
    Antall takk

    Standard

    Jeg prøvde og koble opp så jeg fikk en grov pluss fra batteri, til et relè som styres via nærlys. Som da gir strøm videre til et vekslende relè, som igjen styres av fjernlys. Men da dette er oppkoblet lyser fjernlyslampa i instrumentet svakt når den egt står på nærlys. Gi gjerne tips da jeg også sliter med spenningstap fram til lykta.

  5. #430
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Eg trur eg vil ha eit "av/på-rele" til kvart nærlys (for å fortsatt ha lys viss det eine releet tar kveld, og for å ikkje få varsel om perefeil), Det er sikkert lika mykje spenningsfall til longelysa men det er ikkje problem for min del sidan eg har tusenmetringar, men viss eg vil fiksa det og ville eg gjort det samme der og, med eigne "av/på-rele"

    edit: Her er ei god forklaring på det eg har tenkt å gjera
    http://www.tv2.no/a/4153654/

  6. #431
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Jeg tenker også at det er verd det for og få godt lys. Synes denne tråden er fin for det meste her inne er ombygging til fk motor og senke sett osv begynner og bli lei av det så er godt med noe annet
    Ja blir fort kjedelig å lesa gjennom 100 like prosjekt. Skulle gjerne hatt turbo her og men det blir ikkje so lenge den noverande motoren går i alle fall, kunne jo montert turbo på denne, men det er egentlig ikkje nødvendig so det skjer nok ikkje.

  7. #432
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Skårholen Vis post
    Jeg prøvde og koble opp så jeg fikk en grov pluss fra batteri, til et relè som styres via nærlys. Som da gir strøm videre til et vekslende relè, som igjen styres av fjernlys. Men da dette er oppkoblet lyser fjernlyslampa i instrumentet svakt når den egt står på nærlys. Gi gjerne tips da jeg også sliter med spenningstap fram til lykta.
    Det hørtes unødvendig innvikla ut... Ett relè til nær og et til fjern, styrestrøm henter du fra original kontakt, ingen kontakt mellom de 2. Verre er det ikke funker gull på 740'n her, dog har jeg brukt et modifisert ledningsnett fra biltema.

    Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

  8. #433
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    I dag slutta speedometeret og km-tellaren plutseleg å virka. Grådig irriterande, må vel ta ut instrumentpanelet og leita etter ein feil då, viss det er der feilen er... Reknar med det.

  9. #434
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Kjedelig speedometer er litt greit og ha ble rimelig redd når jeg kjørte gjennom fartskontroll med 740n jeg hadde uten speedometer

  10. #435
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Skjer det noe mer her? Ser du er ikke så mye på forumet for tiden mye og gjøre?

  11. #436
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimar Vis post
    Skjer det noe mer her? Ser du er ikke så mye på forumet for tiden mye og gjøre?
    Her har det skjedd ein del ja, men har litt mykje å gjera ja, so det blir litt lite tid til å oppdatera her.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  12. #437
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Får oppdatera litt igjen då Som eg nevnte ein annan gong oppdaga eg at det var rusta hol i høgre kanalen heilt bakerst + to mindre hol lenger framme. Ville få fiksa det før det kom salt på veiane so då var det berre til å setta i gong.
    Her er bakerste holet skore ut


    Ny del nesten ferdig tilpassa.


    Tok litt for lite bilde, og heldigvis ingen av sveisinga. Det blei ikkje so bra, for kanalen er nesten gjennomrusta frå innsida, so stålet var for tynt til å sveisa i so det brente hol osv. Egentlig burde eg skore vekk meir, helst heile kanalen men det får venta til eg er blitt litt flinkare til å sveisa Her er det grunna med 2k epoxy. Det har jo "alltid" vore ein bulk bak på begge kanalane etter at nåken har plassert jekken feil, men no fekk eg fjerna den på høgre sida



    I tillegg til kanalen flikka eg litt nåken andre plassar på bilen men oversåg to små flekkar nede på førardøra, so det må eg ta igjen.

    Kjøpte meg ein vinterbil for 3000 kroner til å bruka sånn at eg hadde tid til å gjera rustarbeidet på Volvoen skikkeleg, men plutseleg takka den for seg og eg måtte hiva meg rundt og få 940en ferdig litt fort, men trur det blei bra resultat.

    Vinterbilen


    Til slutt blei alle holrom sprøytt med sagkjedeolje innvendig. Kanalane blei lakka i bilen sin farge (var svarte før). Neste dag kom vinterdekka på.


    Det blei montert rele til nærlysa sånn som eg snakka om tidlegare, dette har eg ikkje bilde av men blei bra, merka det på lyset, men det kunne fortstt vore betre. Det viser ikkje so godt på bildet her, men reflektorane i frontlyktene var ganske matte og flekkete,sjølv om det egentlig ikkje såg so verst ut.
    Derfor bestemte eg meg for å skifta reflektorane. Hos Volvo kosta det 1400 kr, so då gjekk turen heller til Biltema, der eg la på ein hundrings til og fekk med meg ei heilt ny komplett lykt heim. Kjøpte berre ei for å ikkje sløsa for mykje pengar i tilfelle det ikkje hadde nokon effekt. Dei gamle lyktene mine såg jo ikkje so ille ut, heilt til eg pakka ut den nye og sammenlikna. Og du hendele kor mykje blankare den var, merka det på lyset og, s det blir nok bestilt ei til.

    Gammal reflektor


    Samtidig skifta eg ut Hella 3000-lyktene mine som eg har hatt på bilen i ca tre år no, med nåken Bosch Rallye 225 som eg fekk kjøpt rimeleg. Hella-lyktene har vore greie dei, men bosch-lyktene lyser endo lengre og det blir ikkje so veldig lyst rett framfor bilen, so eg er veldig fornøgd med dei.

    Seint ein kveld, eg står og justerer dei nye lyktene.


    Viser kanskje ikkje so godt på detta bildet men den eine lykta er mykje blankare enn den andre. Vakje so verst dei nye ekstralyktene heller.


    Ute på oppdrag


    Beste bildet eg fant av dei lakkerte kanalane
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  13. Takk kimar, Benjamin takket for denne posten
  14. #438
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Blir bra dette og godt og få tettet kanalene før vinteren så det ikke kommer salt i de. Sveise arbeid er jo en treningssak men så ikke galt ut dette ser verre ut noe av det jeg har sveist. Trodde i grunn at 940 ikke rustet så mye inni kanalene men det gjør de vist. Har selv begynt og bruke fluidfilm i kanaler osv nå det er nok litt tynnere en sagskjedeolje så får se hvordan det fungerer

  15. #439
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja det stemmer at 940 ikkje rustar so mykje, men etter 24 år på Vestlandet utan ekstra holromsbehandling før no er det vel ikkje anna å forventa. Vurderte å bruka fluid film sjølv, har høyrt mykje bra om den, men no hadde eg det litt travelt på slutten so eg måtte berre ta det eg hadde.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  16. #440
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Ja det stemmer at 940 ikkje rustar so mykje, men etter 24 år på Vestlandet utan ekstra holromsbehandling før no er det vel ikkje anna å forventa. Vurderte å bruka fluid film sjølv, har høyrt mykje bra om den, men no hadde eg det litt travelt på slutten so eg måtte berre ta det eg hadde.
    Ja med tanke på det så er det ikke annet og forvente. Har også hørt mye bra om fluid film har brukt dette på flere biler nå så blir spennende og se hvor bra det er

  17. #441
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Startmotoren slutta å virka på onsdag i forrige veka når eg skulle heim frå jobb. Fekk hjelp til å skubba bilen i gong og kom meg heim og fant ut kva som var gale. Det er to naboar her som og driv med gamle Volvoar, eg fekk låna ein startmoor hos ein av dei, men den måtte han ha tilbake etter kvart for han sku brukast i ein bil snart, so eg kjøpte meg ein ny på biltema i går som eg skifta på jobb i dag. Samtidig skifta eg girkassefestet, det har eg hatt liggande lenge og eg syns det har rista litt i bilen dei siste dagane når eg kjører (for) fort, so då fant eg ut at det var på tide å få det skifta. Trur det gjorde susen, men ser ikkje vekk i frå at opphenget til mellomakselen og har sett sine beste dagar. Fekk tatt ein vask på bilen etterpå, men det ser sikkert ikkje sånn ut lenger no.

  18. #442

    Medlem siden
    28. nov. 2010
    Sted
    Hordaland, Bergen
    VCCN medlemsnummer
    940
    Innlegg
    1.570
    Antall takk

    Standard

    Du styrer på
    2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
    X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]

  19. #443
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Vestlandet
    Innlegg
    991
    Antall takk

    Standard

    Ble fint med Penta felgene - er de nylakkerte ?
    1988 245 Turbo - " Lungnvagnen "
    1996 945 Turbo - " Brukis "
    68' VW " Bubblan " , 52' Ford Customline
    X Bilar :1985/90 Volvo 245 " Skrotvagnen " , 1995 Volvo 960 - " Lyxvagnen " - saknas*

  20. #444
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av AleksanderK Vis post
    Du styrer på
    Ja det er litt styr å halda liv i ein gammal slitar, men kjekkare enn å kjøra rondt i nåke nytt Det er jo berre kjekt å skru viss det er fordi du har lyst, litt mindre kjekt når ein må og det apsolutt ikkje passar

  21. #445
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 245 gl Vis post
    Ble fint med Penta felgene - er de nylakkerte ?
    Ja syns det blei veldig bra, vurderer å ha dei til sommarfelgar etter kvart. Er nylakkerte ja, men berre med sprayboksar. Dei var sandblåst når eg kjøpte dei, so det er litt for ruglete overflata sånn at det ikkje er so lett å halda dei reine so det må gjerast litt skikkelegare etter kvart.

  22. #446
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Ja det er litt styr å halda liv i ein gammal slitar, men kjekkare enn å kjøra rondt i nåke nytt Det er jo berre kjekt å skru viss det er fordi du har lyst, litt mindre kjekt når ein må og det apsolutt ikkje passar
    Litt er det alltid og styre med på gamle slitere som du sier men noe må man ha og holde på med.
    Du har eid denne i snart 5 år nå ser jeg tiden går
    Sist endret av kimar; 22/12/17 kl 18:32

  23. #447
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Snart 5 år ja, det var ikkje planenn når eg kjøpte

  24. #448
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Snart 5 år ja, det var ikkje planenn når eg kjøpte
    Moro det da er planen og bare fortsette og bruke den som bruksbil framover det er vell mye bil igjen her selv om den nærmer seg 400km og 25år?
    Sist endret av kimar; 22/12/17 kl 20:56

  25. #449
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja har ikkje andre planar enn å fårtsetta med det. Kor lenge det blir veit eg ikkje. Det er klart det kan vera fristande med andre bilar av og til, men eg hadde garantert angra viss eg hadde kvitta meg med denne. Eg trur det er økonomisk og å ha samme bilen lenge. Verdien på denne bilen er ikkje so høg, bruksverdien derimot... Og alt eg har gjort på bilen, kjøper eg ny må eg begynna heilt på nytt igjen.

  26. #450
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. sep. 2013
    Sted
    Aust-agder
    Innlegg
    975
    Antall takk

    Standard

    Ja og fortsette og ha denne er det mest økonomiske du kan gjøre. Er nok mas fra meg her nå så du får ha en god jul

Side 18 av 20 FørstFørst ... 8 16 17 18 19 20 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Bytte om fra "Manuell" klima til "Automatisk"
    By regeli in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 29/12/12, 21:00
  2. Svar: 4
    Siste post: 12/04/12, 15:01
  3. Ny moderator for "motor og gir" og "avansert trimming"
    By gaupe in forum Avansert trimming
    Svar: 5
    Siste post: 06/02/12, 18:59
  4. S60 2002 - Telefon med "sos" og "Volvo on-call"
    By aarnes in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 18
    Siste post: 21/11/11, 12:13
  5. Svar: 0
    Siste post: 13/11/11, 13:05

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •