Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  95
Side 3 av 13 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 51 til 75 av 323

Tråd: [FERDIG] VCCN Trackday 2013: @ Rudskogen Motorsenter 27 juli 2013 - Sammen med Opel Motorsportclub!

  1. #51
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Jada mr. negativ!

    Har endret det nå til hva det skulle stå! Meningen var at vi skulle starte køen ved slakteren og at man skulle bruke langsvingen før langstrekka for å sladde i.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  2. #52
    Registrerte brukere Volvo-Lars sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Horten, Vestfold
    Innlegg
    991
    Antall takk

    Standard

    Kan du utdype hvorfor det ikke blir tillatt med lisens?!

  3. #53
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Registrert/ prøveskilt:
    I år vil kun gateregistrerte biler være tillatt under vårt treff. Det er tillatt med prøveskilt, så lenge disse er merket med kjøring på Rudskogen Motorsenter på kjøreseddelen.
    Da ble det utstilling og fotografering for min del. For å se positivt på det, så er det en bil mindre bruke tid på for sesongen.

  4. #54
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Lars Vis post
    Kan du utdype hvorfor det ikke blir tillatt med lisens?!
    Fordi hvis du setter deg ned å leser regelverket til norsk bilsportforbund, så skjønner du hvorfor. Det kreves altfor mye fra vår side for å kjøre med lisensbiler i forhold til hvor mange som har det. Det må til og med leies inn en egen teknisk kontrollant som skal ha gjennomført x antall kurs osv. Det blir for mye jobb til at det lønner seg for oss i forhold til hvor mange lisensbiler som dukker opp. For to år siden var det to lisensbiler, året før var det en, og i fjor var det ingen. Opelklubben har heller ingen hos seg som skal kjøre med lisens, så bare kontrolløren vil koste mer å ha der enn det vi tjener på noen få lisensbiler.

    Dessutten koster det (hold deg fast) 14 000,- bare i papirarbeid å få lov til å kjøre lisensierte biler. Så det blir dessverre en for stor utgift for oss.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  5. #55
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øyvind.G Vis post
    Da ble det utstilling og fotografering for min del. For å se positivt på det, så er det en bil mindre bruke tid på for sesongen.
    Du kan jo fint kjøre bilen deres på prøveskilter der. Den kjøringen vi har på Trackday er ikke regnet som banekjøring, og fartsgrensen er egentlig 80 km/t. Det vil si at det er lov å kjøre med prøveskilter ute på banen.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  6. #56
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Du kan jo fint kjøre bilen deres på prøveskilter der. Den kjøringen vi har på Trackday er ikke regnet som banekjøring, og fartsgrensen er egentlig 80 km/t. Det vil si at det er lov å kjøre med prøveskilter ute på banen.
    Det å få spesifisert kjøring på RS på prøveskiltene er så og si umulig. Jeg tror ikke en gang sexuelle tjenester kan hjelpe meg med dette.

  7. #57
    kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    VCCN medlemsnummer
    405
    Innlegg
    1.603
    Antall takk

    Standard

    Det står jo også spesifisert i regelverket for prøveskilt nå at prøveskilt blir ikke utstedd for kjøring til, fra eller på bane så det er vel ikke bare bare å få spesifisert kjøreseddelen med kjøring på rudskogen så Øyvind.G har et godt poeng her
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

  8. #58
    Registrerte brukere emilhetty sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2010
    Sted
    Vestfossen, Buskerud
    Innlegg
    200
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kimove Vis post
    Det står jo også spesifisert i regelverket for prøveskilt nå at prøveskilt blir ikke utstedd for kjøring til, fra eller på bane så det er vel ikke bare bare å få spesifisert kjøreseddelen med kjøring på rudskogen så Øyvind.G har et godt poeng her
    Dem sier også at forsikringen på prøveskiltene ikke dekker hvis dem blir brukt på banen.
    Men gjør en vanlig forsikring det? Ser for meg at det fort kan bli regress om det skjer noe på banen.

  9. #59
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Det er to typer banekjøring, konkurranse, og ferdighetstrening. Det vi driver med på rudskogen til sommern er ferdighetstrening, og da gjelder ansvarsforsikringen.
    All bulking må tas på egen kappe, uansett hvem sin skyld det er. All kjøring skjer på eget ansvar!
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  10. #60
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Det er to typer banekjøring, konkurranse, og ferdighetstrening. Det vi driver med på rudskogen til sommern er ferdighetstrening, og da gjelder ansvarsforsikringen.
    All bulking må tas på egen kappe, uansett hvem sin skyld det er. All kjøring skjer på eget ansvar!
    Ved ferdighetstrening kan du faktsik ta skader på forsikringen. En på jobben krasjet i en annen med sykkelen og han fikk ordnet opp i dette igjenom forsikringen sin. Muligheten er der, men man skal være enigen om hvordan man gjør det og man skal også ha tungen rett i munn når man snakker med forsikringselskapet.


    Her snakker jeg selvsagt om registrerte kjøretøy med skilt og forsikring i orden.

  11. #61
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Han hadde vel ikke senk, felger, understell, større turbo, sveisa sperre +++ på sykkelen sin heller. Anbefaler ingen å ta bane-skader på forsikringen, det blir bare dyrere for oss andre.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  12. Takk henrik940 takket for denne posten
  13. #62
    Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Innlegg
    3.654
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Han hadde vel ikke senk, felger, understell, større turbo, sveisa sperre +++ på sykkelen sin heller. Anbefaler ingen å ta bane-skader på forsikringen, det blir bare dyrere for oss andre.
    Nei, han hadde Honda CBR 1000

  14. #63
    Registrerte brukere Volvo-Lars sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Horten, Vestfold
    Innlegg
    991
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Fordi hvis du setter deg ned å leser regelverket til norsk bilsportforbund, så skjønner du hvorfor. Det kreves altfor mye fra vår side for å kjøre med lisensbiler i forhold til hvor mange som har det. Det må til og med leies inn en egen teknisk kontrollant som skal ha gjennomført x antall kurs osv. Det blir for mye jobb til at det lønner seg for oss i forhold til hvor mange lisensbiler som dukker opp. For to år siden var det to lisensbiler, året før var det en, og i fjor var det ingen. Opelklubben har heller ingen hos seg som skal kjøre med lisens, så bare kontrolløren vil koste mer å ha der enn det vi tjener på noen få lisensbiler.

    Dessutten koster det (hold deg fast) 14 000,- bare i papirarbeid å få lov til å kjøre lisensierte biler. Så det blir dessverre en for stor utgift for oss.
    Så det skal straffe seg og bygge lisensbil og ville kjøre med sin egen klubb iform at man ikke får kjøre?
    For dere, som har sagt ja til og lede denne klubben og ta de utfordringene det medfører, ikke gidder og ta de telefonene som skal til?

    Klart det ikke kommer lisensbiler, når dere ikke tillater lisenskjøring!
    Jeg tror også at de med lisensbiler hadde gladelig betalt det lille ekstra som måtte til for og dekke eventuel kjøring, selvom det ikke burde være nødvendig i en klubb og som ett medlem.

    Du skriver også at det ikke lønner seg. Skal dere/ledelsen tjene penger på dette?
    Etter hva jeg har skjønt og sett så har vel denne klubben en god slump med penger på bok? Såpass mye at 14000kr blir en dråpe i havet.


    Kall meg trangsynt eller hva du vil, men ser ikke helt poenget med en klubb, hvis ikke alle blir inkludert...

  15. Takk Øyvind G, G.Jensen, Martin.S, R.G takket for denne posten
  16. #64
    Registrerte brukere emilhetty sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2010
    Sted
    Vestfossen, Buskerud
    Innlegg
    200
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Det er to typer banekjøring, konkurranse, og ferdighetstrening. Det vi driver med på rudskogen til sommern er ferdighetstrening, og da gjelder ansvarsforsikringen.
    All bulking må tas på egen kappe, uansett hvem sin skyld det er. All kjøring skjer på eget ansvar!
    Dette ville jeg sjekket med forsikringsselskapet, dem prøver å slippe unna å betale i en hver situasjon dem kan.
    Er ikke enkelt å gå til sak mot forsikringsselskaper, dem har stort sett advokater som gjør alt dem kan for at dem skal slippe å betale.

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Lars Vis post
    Så det skal straffe seg og bygge lisensbil og ville kjøre med sin egen klubb iform at man ikke får kjøre?
    For dere, som har sagt ja til og lede denne klubben og ta de utfordringene det medfører, ikke gidder og ta de telefonene som skal til?

    Klart det ikke kommer lisensbiler, når dere ikke tillater lisenskjøring!
    Jeg tror også at de med lisensbiler hadde gladelig betalt det lille ekstra som måtte til for og dekke eventuel kjøring, selvom det ikke burde være nødvendig i en klubb og som ett medlem.

    Du skriver også at det ikke lønner seg. Skal dere/ledelsen tjene penger på dette?
    Etter hva jeg har skjønt og sett så har vel denne klubben en god slump med penger på bok? Såpass mye at 14000kr blir en dråpe i havet.


    Kall meg trangsynt eller hva du vil, men ser ikke helt poenget med en klubb, hvis ikke alle blir inkludert...
    Støtter deg helt ut på denne!
    Det er takken man har for å ha bygget lisensbil, mens hvis med andre ord hadde hatt en bil med skilt å bygget på hadde alt vært greit. Samme om den sist var eu godkjent og betalt årsavgift på 80-tallet så lenge man har de jævla skiltene og forsikring.

  17. #65
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Lars Vis post
    Så det skal straffe seg og bygge lisensbil og ville kjøre med sin egen klubb iform at man ikke får kjøre?
    For dere, som har sagt ja til og lede denne klubben og ta de utfordringene det medfører, ikke gidder og ta de telefonene som skal til?

    Klart det ikke kommer lisensbiler, når dere ikke tillater lisenskjøring!
    Jeg tror også at de med lisensbiler hadde gladelig betalt det lille ekstra som måtte til for og dekke eventuel kjøring, selvom det ikke burde være nødvendig i en klubb og som ett medlem.

    Du skriver også at det ikke lønner seg. Skal dere/ledelsen tjene penger på dette?
    Etter hva jeg har skjønt og sett så har vel denne klubben en god slump med penger på bok? Såpass mye at 14000kr blir en dråpe i havet.


    Kall meg trangsynt eller hva du vil, men ser ikke helt poenget med en klubb, hvis ikke alle blir inkludert...
    No syns eg du har eit litt merkeleg innstilling til dette.

    Det kostar klubben 14000 kr berre i papirarbeid å få ting på plass til denne dagen, om vi skal tillate lisensbilar. Det betyr også at vi må ha på plass folk frå NBF for å passe på at alt dette går etter planen, desse skal også betalast. Korleis du kan få dette til å bli ein dråpe i havet?

    Dette er realitetar vi må forhalde oss til.

    Vi i ledelsen tene pengar? Vi er jo her for klubben, og det er vår jobb å ikkje utsett klubben for ein risiko som gjer at klubben knekk nakken på sine arrangement. Erfaringa tilseier at vi står i fare for å tape pengar, om været går i mot oss, så små er marginane.

    Klubben har aldri på nokon måte prøvd å framstå som ein motorsportklubb, vi har arrangert trackdays for gatebilar, ikkje noko motorsportarrangement.

    Men motbevis gjerne for meg at interessa for å køyre lisensbil er så stor at vi skal legge ein innsats i å få dette på plass.

    Vi kan gjere det slik:
    Dersom folk vil ha adgang til køyring med lisensbil, så kan du forhåndspåmelde deg og betale for dette før ein gitt dato, og om vi ser at vi har interesse for dette, så set vi i gang papirmølla.

    Det betyr vel og merke at vi bør ha nærmare 20 lisensbilar i sving, og desse kan ikkje køyre i same heata som gateregistrerte bilar. Desse 20 bilar kan vere både Volvo og Opel for den del.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  18. Takk Kjetil Krømcke, kimove, Zeeker, Mr. Nilsen, Euro-96 takket for denne posten
  19. #66
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    No syns eg du har eit litt merkeleg innstilling til dette.

    Det kostar klubben 14000 kr berre i papirarbeid å få ting på plass til denne dagen, om vi skal tillate lisensbilar. Det betyr også at vi må ha på plass folk frå NBF for å passe på at alt dette går etter planen, desse skal også betalast. Korleis du kan få dette til å bli ein dråpe i havet?

    Dette er realitetar vi må forhalde oss til.

    Vi i ledelsen tene pengar? Vi er jo her for klubben, og det er vår jobb å ikkje utsett klubben for ein risiko som gjer at klubben knekk nakken på sine arrangement. Erfaringa tilseier at vi står i fare for å tape pengar, om været går i mot oss, så små er marginane.

    Klubben har aldri på nokon måte prøvd å framstå som ein motorsportklubb, vi har arrangert trackdays for gatebilar, ikkje noko motorsportarrangement.

    Men motbevis gjerne for meg at interessa for å køyre lisensbil er så stor at vi skal legge ein innsats i å få dette på plass.

    Vi kan gjere det slik:
    Dersom folk vil ha adgang til køyring med lisensbil, så kan du forhåndspåmelde deg og betale for dette før ein gitt dato, og om vi ser at vi har interesse for dette, så set vi i gang papirmølla.

    Det betyr vel og merke at vi bør ha nærmare 20 lisensbilar i sving, og desse kan ikkje køyre i same heata som gateregistrerte bilar. Desse 20 bilar kan vere både Volvo og Opel for den del.
    Nå svarte gaupe for meg!

    Men det som også er viktig å legge til er at vi er en klubb med rundt 600 betalende medlemmer. 98% av disse kjører gateregistrerte biler.
    Man bygger da ikke lisensbil for å kjøre på Trackday! Man bygger da de for å kjøre løp! Dette er jo ikke en løpsdag! Volvo Car Club Norway er ingen motorsportklubb, men en klubb for de som er interessert i Volvo. Hadde vi hatt navnet Volvo Racing Club Norway, hadde jeg skjønt skuffelsen.

    Det er jo heller ikke etisk riktig å påspandere en liten gjeng medlemmer 30 000,- ekstra for at de skal få lov å kjøre lisensbilene sine. Det blir jo tatt fra andre medlemmers medlemskontigent. Jeg hadde blitt rimelig sint hvis min medlemskontigent hadde gått til at 5-6 stykker fikk kjøre lisensbil en dag i året på en Trackday.

    Vi må se ting fra alle sider. Jeg skjønner godt at lisensfolket synes det er kjipt å ikke få kjøre, men dette er ikke et billøp. En lisensbil bygger man for det, og ikke for kjøring på Trackday.
    Sist endret av Daniel V; 26/03/13 kl 17:10
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  20. Takk Kjetil Krømcke, Svirre takket for denne posten
  21. #67
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    En liten oppdatering på situasjonen:

    Har nå vært i kontakt med personer tilknyttet NBF, og dette lar seg rett og slett ikke gjennomføre av en del ting.

    1. Vi er ikke registrert som en motorsportklubb hos NBF, vi må da omregulere klubbdriften for å bli medlem hos NBF.
    2. For at vi skal få lov til å arrangere må vi ha arrangørlisens. For å få denne arrangørlisensen må både vi, og folk i OMC på et kurs. Dette kurset tar mye tid, og koster mye penger.
    3. Vi må ha en stevneleder som må kurses for dette og klubben må betale for stevnelederlisens for vedkommende.

    I tillegg til at dette må vi betale 14 000 i papirarbeid bare ved tanken på lisensbiler, + at vi må betale rundt 15 000 for å få leid inn mannskap fra NBF for å få lov til å ha lisensbiler.

    Vi snakker da rundt 75 000,- ekstra bare for å få serifisert folk, papirarbeid og nødvendige lisenser for kjøring med lisensbiler 1 dag. Skjønner dere poblemet? I tillegg kommer baneleie, premier, NRC, rescuebil, og ambulanse i tillegg. Samt kveldsarrangementet.
    Sist endret av Daniel V; 26/03/13 kl 17:03
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  22. Takk kimove, Marius Skau, chrisbjorklo, Kjetil Krømcke takket for denne posten
  23. #68
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Jeg liker dårlig at vi må dele plassen med andre merker, og spesielt OPEL. Da er det ikke Volvo-trackday for volvoentusiasten lenger...

    MEN jeg ser argumentet dersom dette er nødvendig for å få finansiert et lørdagstreff, med de argumentene som taler for nettopp det. Så får vi se hvilke erfaringer årets treff bringer.

    Det jeg lurer på er om det er helt umulig å få til bra nok oppmøte med kun Volvoer til å dekke inn de ekstra kostnadene ved et lørdagsstreff? Treffene har jo ikke blitt profilert fryktelig bra i forkant de foregående årene, så det sikkert mulighet for å nå ut til flere hvis man hadde gått inn for det. Svenskene pleier jo også å være interessert i å komme til Rudskogen.
    Mine biler:

  24. #69
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard Re: VCCN Trackday 2013: @ Rudskogen Motorsenter 27 juli 2013 - Sammen med Opel Motorsportclub!

    Du har jo allereide lagt deg såpass ut med Opel-folket, at eg forstår du er bekymra :-D
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  25. Takk Mr. Nilsen takket for denne posten
  26. #70
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard VCCN Trackday 2013: @ Rudskogen Motorsenter 27 juli 2013 - Sammen med Opel Moto

    Skjønner at det hadde vært stas med et rent Volvotreff, Alex. Men vi som mange andre bilklubber lever på randen under disse treffene. Rudskogen blir dyrere og dyrere for hvert år, og blir det dårlig vær lever vi helt på randen av å gå i tap på et søndagstreff, hvor baneleia er halvparten av et lørdagstreff. Derfor tørr vi rett og slett ikke ta sjansen på at det går bra å klare en lørdag alene. Bare baneleie i år er 64800,- så det er ikke småpenger vi snakker om

    Uansett, å arrangere med OMC er veldig bra. De har masse erfaring, er utrolig hyggelige og er ikke merkehatere sånn som mange andre bilklubber kan være. Når man først skal arrangere med noen kunne vi ikke fått en bedre partner enn OMC!

    Vi skal selvfølgelig ikke sitte her inne å slenge dritt om våre venner i Opelklubben. Sånt holder vi oss for gode til. Dette skal være en dag hvor vi skal samles rundt det vi liker best! Da spiller det ingen rolle om det står Opel eller Volvo i grillen.
    Sist endret av Daniel V; 26/03/13 kl 23:17
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  27. Takk Kjetil Krømcke takket for denne posten
  28. #71
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    a|ex:

    For å være helt ærlig, så ser jeg ikke helt poenget med innlegget ditt på facebook arrangementet , sånn jeg tyder det er det kun skrevet for å lage kvalme.

    Siterer deg fra facebook: "Blir kjedelig for Opelgutta da, å bare se hekken på en haug med Volvoer.. "
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  29. #72
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Hehe..
    Kan jeg få lov til å klaga litt å?
    Næh.. gidder ikke.
    Jeg er bare glad til for at noen i det hele tatt arrangerer ett treff for oss på forumet, og i tillegg så er det ålreit pris på inngangen.
    Prøv å reis på ett Trackday.no treff og betal der Du får nesten 2 VCCN-treff på skogen for samme summen.

    At det blir blanding av Volvo og Opel på treff blir bare morro, og styrene kan sikkert ta en diskusjon på hvordan depo evt skal deles inn eller om alle skal stå blandet. Det er sikkert diskutert alt.
    Og hvis Volvofolket syns det er kjett med Opel der så får de møte opp (og betale) (og ja,. det er de kjørende som betaler denne dagen, ikke de som ser på) og vise at det er behov for å ha en hel dag for seg selv.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  30. Takk Martin.S takket for denne posten
  31. #73
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Hehe..
    Kan jeg få lov til å klaga litt å?
    Næh.. gidder ikke.
    Jeg er bare glad til for at noen i det hele tatt arrangerer ett treff for oss på forumet, og i tillegg så er det ålreit pris på inngangen.
    Prøv å reis på ett Trackday.no treff og betal der Du får nesten 2 VCCN-treff på skogen for samme summen.

    At det blir blanding av Volvo og Opel på treff blir bare morro, og styrene kan sikkert ta en diskusjon på hvordan depo evt skal deles inn eller om alle skal stå blandet. Det er sikkert diskutert alt.
    Og hvis Volvofolket syns det er kjett med Opel der så får de møte opp (og betale) (og ja,. det er de kjørende som betaler denne dagen, ikke de som ser på) og vise at det er behov for å ha en hel dag for seg selv.
    Depot skal deles i to. En del for Volvo og en del for Opel. I alle fall utstillingsdelen av depoet hvor det skal være en organisert utstilling. Hvordan det blir i skrudelen av depoet er ikke fastsatt, men det hadde vært gøy og sosialt å blande litt!

    Jeg er også helt enig i at hvis folk vil ha en egen dag, så må dere faktisk stille opp å kjøre på vår Trackday. Det er trist å si det, men jeg ser jo det at flere av de som klager på det ene og andre i denne tråden faktisk er de som har stått å sett på gratis i alle år.
    Sist endret av Daniel V; 26/03/13 kl 23:56
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  32. #74
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Hvis det er meg du sikter til daniel så kan jeg informere at jeg har betalt for å kjøre hvert år siden volvoforum og VCCN startet med trackday på rudskogen.

    Videre synes jeg det er litt synd om man skal få på pukkelen for å ta til orde for hvordan man kan få til et rent volvotreff, som jeg fortsatt regner med at de fleste her inne er interessert i. Det bør finnes mange muligheter for å kunne oppnå det uten å nødvendigvis inngå et spleiselag med en annen klubb.

    Klubbtreff er klubbtreff, og trekker fler av sine egne enn ved blandingstreff. Er man ute etter det sistnevnte kan man dra på trackday eller gatebil osv.
    Sist endret av a|ex; 27/03/13 kl 00:27
    Mine biler:

  33. #75
    Registrerte brukere a|ex sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Drammen
    Innlegg
    1.985
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kkromcke Vis post
    a|ex:

    For å være helt ærlig, så ser jeg ikke helt poenget med innlegget ditt på facebook arrangementet , sånn jeg tyder det er det kun skrevet for å lage kvalme.

    Siterer deg fra facebook: "Blir kjedelig for Opelgutta da, å bare se hekken på en haug med Volvoer.. "
    Isåfall tolker du det feil. Hvis man ikke er utstyrt med såpass humor og selvironi at man ignorerer smiley'en og faktisk lar seg fornærme sier vel det mest om de andre spør du meg...
    Mine biler:

Side 3 av 13 FørstFørst 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 308
    Siste post: 29/01/13, 00:59
  2. VCCN trackday Rudskogen 17.Juli Convoy
    By Tarell in forum Arkiv
    Svar: 27
    Siste post: 15/07/11, 04:33
  3. Svar: 0
    Siste post: 03/06/11, 13:51
  4. Svar: 175
    Siste post: 24/08/10, 17:50

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •