Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Bluetooth handsfree sammens med hu 803? Går det?

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. juni 2012
    Sted
    Norway
    Innlegg
    9
    Antall takk

    Standard Bluetooth handsfree sammens med hu 803? Går det?

    Hei.

    Har en v70N med HU803 og en nokia bluetooth handsfree liggende som jeg lurer på om jeg kan koble opp i volvoen. Handsfreeenheten er i utgangspunktet ikke avhengig av en stereo siden den har egen mikrofon, egen svarknapp og utgang til høytaler, men det jeg lurer på er jo om jeg på noen måte kan koble høytalerledningen og den blå mute ledningen mot stereoen i bilen slik at steroen muter seg ned og at jeg får tlf lyden i høytalerne i bilen? Den orginale volvotlf har vell gjerne en høytaler i nakkestøtten på førerstolen, det kunne selvsagt vært et alternativ og brukt en slik, (men jeg håper jo å slippe å kjøpe ny nakkestøtte). Men fortsatt vil behovet for at steroen muter seg ved bruk av tlf være til stede, finnes det inngang på steroen for å koble mute ledningen til?

  2. #2
    Registrerte brukere C.Erstad sin avatar
    Medlem siden
    13. mai 2010
    Sted
    Radøy
    Innlegg
    2.648
    Antall takk

    Standard

    Du kan kjøpe en "CD-veksler" som er digital... F.eks IMIV å koble den via den

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. juni 2012
    Sted
    Norway
    Innlegg
    9
    Antall takk

    Standard

    Har en slik sak som har inngang for usb, minijack osv, den er koblet til via cdveksler inngangen, men hvordan vil denne hjelpe meg tenker du?

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2011
    Sted
    Fosser, Aurskog Høland
    Innlegg
    5.170
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Torgeir Trætten Vis post
    Hei.

    Har en v70N med HU803 og en nokia bluetooth handsfree liggende som jeg lurer på om jeg kan koble opp i volvoen. Handsfreeenheten er i utgangspunktet ikke avhengig av en stereo siden den har egen mikrofon, egen svarknapp og utgang til høytaler, men det jeg lurer på er jo om jeg på noen måte kan koble høytalerledningen og den blå mute ledningen mot stereoen i bilen slik at steroen muter seg ned og at jeg får tlf lyden i høytalerne i bilen? Den orginale volvotlf har vell gjerne en høytaler i nakkestøtten på førerstolen, det kunne selvsagt vært et alternativ og brukt en slik, (men jeg håper jo å slippe å kjøpe ny nakkestøtte). Men fortsatt vil behovet for at steroen muter seg ved bruk av tlf være til stede, finnes det inngang på steroen for å koble mute ledningen til?
    Siden du har både mikrofon og høyttaler tilgjengelig på den Blåtanna di, så vil en såkalt "parrot"kabel fungere for deg.
    Ta med den blåtanna til en seriøs Bilstererobutikk, så finner de kabelen du skal ha.
    Innehaver av ØSKEN FJØSMEKK
    (Null garanti kun skruglede og god kaffe)

    Har hatt annet enn Volvo jeg også.
    Men jeg tok til fornuften.......

Lignende tråder

  1. Bluetooth handsfree
    By immortal92 in forum C30 / V40II / V40II CC / S40II / V50 / C70II
    Svar: 13
    Siste post: 12/07/17, 13:41
  2. Ettermontere bluetooth handsfree
    By F.Olden T-5R in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 3
    Siste post: 03/11/11, 21:58
  3. Ettermontere Bluetooth handsfree V50
    By hknivers in forum C30 / V40II / V40II CC / S40II / V50 / C70II
    Svar: 1
    Siste post: 21/01/11, 14:54
  4. bluetooth A2DP musikkspilling og handsfree
    By TommyG in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 1
    Siste post: 13/12/10, 12:37

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •