Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  17
Side 5 av 6 FørstFørst ... 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 145

Tråd: SC Styling

  1. #101
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    For min del går det dessverre mot heving av kjøp. Ingen svar på mail, sms eller telefon siden 4. oktober. Da skulle det være 4-5 ukers leveringstid på en spesialbestilt vare.
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  2. #102
    Lasse R sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Akershus
    VCCN medlemsnummer
    2694
    Innlegg
    2.922
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    For min del går det dessverre mot heving av kjøp. Ingen svar på mail, sms eller telefon siden 4. oktober. Da skulle det være 4-5 ukers leveringstid på en spesialbestilt vare.
    Da hadde nok jeg hevet kjøpet også ja

  3. Takk hgnubel takket for denne posten
  4. #103
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Jeg sendte mail med forespørsel om status på min bestilling i dag, og fikk svar tre timer senere at delene var sendt fra Sverige i går.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  5. #104
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Jeg sendte mail med forespørsel om status på min bestilling i dag, og fikk svar tre timer senere at delene var sendt fra Sverige i går.
    Til info@scstyling.no?
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  6. #105
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Stemmer.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  7. #106
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Jeg bestilte xc grill 16.11.16, fikk beskjed om at den var bestilt 20.11.2016. 29.11.16 purra jeg ordren, 30.11.16 fikk jeg svar om av den måtte bestilles hjem fra Sverige pga. en saldo feil (skulle ta 2 uker). 21.12.16 etterspurte jeg ordren igjen, fortsatt ikke fått noe svar.. Skal sende enda en etterspørsel nå, syntes det er dårlig kundeoppfølging inne i bilde her.. :(

    EDIT: Fikk svar nå at de vil få den inn til seg i løpet av uke1..

    Vurderer snart å gi faen i hele ordren!
    Sist endret av Svartedal; 28/12/16 kl 11:07

  8. #107
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Fikk beskjed om at mine deler var sendt fra Sverige rett før jul, så håper de kommer snart. Kjedelig å ha nylakka fanger liggende, som bare venter på disse delene før montering.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  9. #108
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    For min del går det dessverre mot heving av kjøp. Ingen svar på mail, sms eller telefon siden 4. oktober. Da skulle det være 4-5 ukers leveringstid på en spesialbestilt vare.
    Fikk svar i dag som var forståelig og ærlig, blir kanskje bra likevel dette til slutt Krysser fingrene.
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  10. #109
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Jeg har nærmest gitt opp hele opplegget jeg nå. Blir definitivt min siste bestilling fra SCstyling. Skulle ta en uke å få delene på lager, og da skulle de sendes fra Scstyling som skulle ta 1-4 dager. Nå har det gått over en måned siden jeg bestilte to blinklysglass og to sidemarkeringslys, og delene er fortsatt ikke sendt fra Scstyling, til tross for at de ankom der 22 desember.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  11. #110
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Jeg har nærmest gitt opp hele opplegget jeg nå. Blir definitivt min siste bestilling fra SCstyling. Skulle ta en uke å få delene på lager, og da skulle de sendes fra Scstyling som skulle ta 1-4 dager. Nå har det gått over en måned siden jeg bestilte to blinklysglass og to sidemarkeringslys, og delene er fortsatt ikke sendt fra Scstyling, til tross for at de ankom der 22 desember.
    Skjer det samme her.. Siste kjøp derfra for meg også!

    Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

  12. #111
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Synd om dette er tilfellet med SC og Jahn. Har vært en solid leverandør lenge, men etter SC gikk inn, og ut igjen har det muligens skjedd noe. Har bare gode erfaringer med å handle av han tidligere, har ikke kjøpt noe siste årene men.

  13. #112
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Synd om dette er tilfellet med SC og Jahn. Har vært en solid leverandør lenge, men etter SC gikk inn, og ut igjen har det muligens skjedd noe. Har bare gode erfaringer med å handle av han tidligere, har ikke kjøpt noe siste årene men.
    Jeg har samme erfaring som deg, men på siste ordren ble alt pyton.. Det er halvannen måned siden jeg bestilte xc-grillen..

  14. #113
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Btw, på siste epost fra Jahn så sa han grillen skulle komme innen uke 1, hvis ikke den blir sendt i morgen så hever jeg kjøpet. Denne ble bestilt 16.11.16 Makan til surr og unnskyldninger....
    Sist endret av Svartedal; 09/01/17 kl 08:30

  15. #114
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Synd om dette er tilfellet med SC og Jahn. Har vært en solid leverandør lenge, men etter SC gikk inn, og ut igjen har det muligens skjedd noe. Har bare gode erfaringer med å handle av han tidligere, har ikke kjøpt noe siste årene men.
    Jeg har kjøpt drøssevis der opp gjennom årene, men det er fra i sommer og frem til nå det har vært håpløst. Nå får jeg ikke svar på mailene jeg sender heller.

    Når alle sitter igjen med samme opplevelse, så lover det ikke godt.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  16. #115
    Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    VCCN medlemsnummer
    8
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Nei det er i så fall en trist utvikling fra en leverandør som har mye kunnskap og har levert bra og mye tidligere




    Per Backe
    Styrleder / Chairman
    Volvo Car Club Norway

    TØRST? Bestill energidrikk idag på www.torstdrikke.no og bruk rabattkode TURBO

  17. #116
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Hmm.. La vel inn min siste bestilling for litt i overkant av en måned siden, og levering av varene gikk da smertefritt. Men igjen så var alt jeg bestilte på lager..
    Utrolig nok aldri hatt noen form for problemer med å bestille fra han, og varene har gjerne kommet etter 3-4 dager. Så egentlig vert kjempefornøyd til nå!
    Men tydelig merket meg at han er vanskelig å få tak i, eller i det hele tatt det å få et svar. Så her er jeg tydeligvis ikke alene..

  18. #117
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Vet ikke hvordan ting har vært før, men scstyling er noe Jahn nå driver ved siden av full jobb, og i desember ble det veldig travelt på jobben så da kom han på etterskudd med scstyling.
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  19. #118
    Svirre sin avatar
    Medlem siden
    01. april 2010
    Sted
    Hønefoss-Lunner
    VCCN medlemsnummer
    2802
    Innlegg
    8.130
    Antall takk

    Standard

    Jeg har som nevnt aldri hatt problemer med hverken Jahn eller SCstyling.no. Tror mye av problemene kom da Sverige blandet seg.
    Uheldig situasjon for Jahn nå. Tror ikke det er en posisjon han ønsker å være i pr.dd.

    Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
    -> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
    x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88

    Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...

  20. #119
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thorvaldsen Vis post
    Hmm.. La vel inn min siste bestilling for litt i overkant av en måned siden, og levering av varene gikk da smertefritt. Men igjen så var alt jeg bestilte på lager..
    Utrolig nok aldri hatt noen form for problemer med å bestille fra han, og varene har gjerne kommet etter 3-4 dager. Så egentlig vert kjempefornøyd til nå!
    Men tydelig merket meg at han er vanskelig å få tak i, eller i det hele tatt det å få et svar. Så her er jeg tydeligvis ikke alene..
    Det er akkurat det som er problemet. Så lenge ting er på lager, så går det ganske fort. I det sekundet ting ikke er på lager, så tar det år og dag uten at det skjer noe som helst. Nå som lageret hans de siste årene har blitt 1/3 av hva det var, så begynner det fort å ta alvorlig lang tid å få det man bestiller.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  21. #120
    Thorvaldsen sin avatar
    Medlem siden
    17. aug. 2013
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    2909
    Innlegg
    350
    Antall takk

    Standard

    Ja, ser helt klart problemet. Virker heller ikke som sortimentet med det som ikke finnes på lager lenger blir lagerført på nytt.. Litt synd det også, da dette egentlig resulterer i at en velger en annen "leverandør".
    Men som nevnt lenger opp, at om han driver dette ved siden av full jobb, så har jeg virkelig forståelse for og regner med at han har nok å tenke på. Allikevel så er det jo egentlig ikke slik det burde fungere.
    Virkelig synd om det er denne veien det går, for har da bestilt mye herfra å igjen aldri hatt noen problemer med forsendelsene.

  22. #121
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Det får så være. I og med at kapasiteten tydeligvis er på 10% i forhold til hva det var før, så bør jo dette opplyses om på nettsiden, så hadde man sluppet alle disse skuffelsene fra kundene.

    Måtte sende en litt krass mail i dag, da bedriften bare plutselig har sluttet å svare på leveringsmailer, men da en kamerat sendte mail med forespørsel om et produkt, så kom det svar i løpet av tre timer. Selv har jeg ikke hørt et kvekk siden 20. desember.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  23. #122
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Jeg sendte en epost på onsdag ang. ordren min. Ba om at grillen ble sendt eller pengene tilbake. Har verken fått tilsendt grill, penger eller svar.. Dette er veldig useriøst... Jeg kommer aldrig til å handle hos scstyling igjen!

    Sent fra min LG-H850 via Tapatalk

  24. #123
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Jeg har sendt mail med jevne mellomrom siden 20. desember. Har ikke fått svar på noe av det. I dag sendte jeg mail og begjærte heving av kjøpet, og at hvis jeg ikke har pengene på min konto innen to uker fra i morgen, så tar jeg saken videre.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  25. #124
    Registrerte brukere Svartedal sin avatar
    Medlem siden
    18. mars 2012
    Sted
    Melsomvik
    VCCN medlemsnummer
    717
    Innlegg
    378
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Jeg har sendt mail med jevne mellomrom siden 20. desember. Har ikke fått svar på noe av det. I dag sendte jeg mail og begjærte heving av kjøpet, og at hvis jeg ikke har pengene på min konto innen to uker fra i morgen, så tar jeg saken videre.
    Jeg kommer til å gjøre det samme!

  26. #125
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Oppfordrer deg til å gjøre det samme ja! Er en innehaver her som trenger å se at det får konsekvenser å ikke gjøre opp for seg.

    Nå har forresten klubben også brutt avtalen med SC styling basert på alt det surret som er nå.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

Side 5 av 6 FørstFørst ... 3 4 5 6 SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •