Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1922

Tråd: Datasprut tråden!!

Hybrid View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. jan. 2010
    Sted
    Ørsta
    Innlegg
    288
    Antall takk

    Standard

    må en lodde og slikt selv da eller kommer det plugg and play rett til bilen?? og hvor kjøper man slikt???

  2. #2
    Registrerte brukere GMV sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Sted
    Skatval, Norway
    Innlegg
    3.465
    Antall takk

    Standard

    Eneste datasprutet jeg har funnet som er plug and play er til Motronic 4.3, og 4.4 i 850 og S/V/C70 serien opptil 98. De selges her.
    Jeg kommer til å velge Haltech pga at de har muligheten til å kjøre lavohms dyser direkte uten formotstander. Ellers så spiller det nok liten rolle hvilken produsent man velger.

  3. #3
    Registrerte brukere Tveite Performance sin avatar
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    1.388
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Eneste datasprutet jeg har funnet som er plug and play er til Motronic 4.3, og 4.4 i 850 og S/V/C70 serien opptil 98. De selges her.
    Jeg kommer til å velge Haltech pga at de har muligheten til å kjøre lavohms dyser direkte uten formotstander. Ellers så spiller det nok liten rolle hvilken produsent man velger.
    haltech skal vere bra de ja men med ms kan du også kjøre lav ohm's dyser uten for motstand
    Volvo 740 2JZ GTE-VVTI

    Takk Til:

    Bcb og L-m-r

  4. #4
    Registrerte brukere Sollien sin avatar
    Medlem siden
    19. jan. 2011
    Sted
    Langevåg
    Innlegg
    822
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av GMV Vis post
    Eneste datasprutet jeg har funnet som er plug and play er til Motronic 4.3, og 4.4 i 850 og S/V/C70 serien opptil 98. De selges her.
    Jeg kommer til å velge Haltech pga at de har muligheten til å kjøre lavohms dyser direkte uten formotstander. Ellers så spiller det nok liten rolle hvilken produsent man velger.
    http://www.turbo-tuner.co.uk/

    noen som har prøvd denne og kan fortelle litt om den?? har en 98 V70R som skal få 2,5 kammer, tenker da å trekke ut det som går, men fremdeles holde det enkelt.. er fruen sin bil, så blir det komplisert blir det også fort meget dyrere
    Sollien

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •