Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  4
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 63

Tråd: Automatkasse Lugger

  1. #26
    cortinaterje sin avatar
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Kristiansand
    VCCN medlemsnummer
    1885
    Innlegg
    557
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Vatnehol Vis post


    er også bilde på ipd under produktet som er linket lengre oppe
    Dette var et dårlig bilde og du må ikke finne på å ta ut den pluggen som er innrammet med rød firkant.

    B4 lock ser du inn bak venstre fremhjul. Foran og over tannstangbelgen og bremserørene. Du kjenner den igjen på krysset som er formet i lokket.

    Montasje anvisningen kan lastes ned fra IPD sine nettsider, eller send meg en PM så kan jeg sende den. Tror også jeg har en Vadis kopi som PDF om noen er intr.
    ct

    Det er ikke bare Volvo som ruller
    V70 D5 2002

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. jan. 2010
    Sted
    Romedal, i stange kommune
    Innlegg
    1.391
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Oldren Vis post
    Noen som har bilde over hvor dette B4 cover sitter på kassa?? hadde vært greit å bytta den på min og, lugger ved skifting fra 2. til 3.



    Har du delenr på denne??
    Nei, kasta riktignok alt etter jeg bytta denne.. Men stikk på bilia og vis den forklaringen til ipd så finner de fort de dela på deres pc. Men husk å minne de på at dette er b4 cover UPDATE, ikke at de skal finne fram samme typen som du allerede har.
    tidligere navn: Greenshadow

    Volvo og kun volvo.

  3. #28
    cortinaterje sin avatar
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Kristiansand
    VCCN medlemsnummer
    1885
    Innlegg
    557
    Antall takk

    Standard

    Delenr 30751262
    Men det beste er vel å oppgi VIN nr på bilen. Så er du sikker på å få riktig hvis det er noe som er endret eller annerledes på akkurat din bil. Og ikke minst rett til å klage i tilfelle du skulle få feil
    ct

    Det er ikke bare Volvo som ruller
    V70 D5 2002

  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    okai folkens ei lita oppdatering her no...
    har no kjørt i ca 2 veker med nye deler i servo.
    med ein gang eg bytta deler virka bilen umiddelbart bedre, ikkje heilt frisk men bedre bla, var dinna ville giringa vekke og mesteparten av den harde giringa fra 2-3 var vekke, men no dei siste par dagane virkar det som dette med hardgiringa er komen att, den er til dels ganske hard på giringa av og til, av og til rekker eg å hindre litta av pågangen på kassa da eg har lært meg at vist ikkje kassa girar med ein gang so slepper eg gassen igjen slik at kassen "rekker" å gire på forholdsvis lavt turtal.

    spm. no e skal eg reise opp på volvo å få restarta kassen og sjå om det hjelper, forrige eigar sa at kassen ver skifta olje på han har ikkje hørt noke om flushing, men dette skal eg sjekke ut med Frydenbø på mandag.

    vist det ikkje har vert utført Flushing er dette da å anbefalle?

    takker for all hjelp so langt

    Har også eit spm, angåande foringar ser ut til at øvre motorfeste er dårlig, var tenkt til å øvre og nedre foringar som hindrer kassa fra å vri seg, lurer på om eg skal gå for polyforinger men er ikkje sikker, noken meiningar der?
    Sist endret av Lord_Hatlem; 18/11/11 kl 23:03

  5. #30
    Registrerte brukere Vatnehol sin avatar
    Medlem siden
    29. juni 2010
    Sted
    Ellingsøy, Møre og Romsdal
    Innlegg
    1.317
    Antall takk

    Standard

    gå gjerne for polyforing som moment staget nede, slik som ipd har. men ikke oppe, de med automat for en forferdelig vibrasjon i bilen om de byttet til poly oppe.

    flush anbefalest!!
    Volvo xc70 2013 D5 Inscription

  6. Takk Lord_Hatlem takket for denne posten
  7. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    er girkasse foringa lik oppe og nede?

  8. #32
    cortinaterje sin avatar
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Kristiansand
    VCCN medlemsnummer
    1885
    Innlegg
    557
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lord_Hatlem Vis post
    er girkasse foringa lik oppe og nede?
    Om du tenker på motorfeste/momenstag så er de forskjellig øvre og nedre.
    ct

    Det er ikke bare Volvo som ruller
    V70 D5 2002

  9. Takk Lord_Hatlem takket for denne posten
  10. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    har snakka me volvo var kjørt flushing og restarting av kassen i sommar :( har lest noke om ein svenske som skulle ta overhaling av kasse for ca 20 000, noken so veit korleis eg kjeme i kontatk med han? og evnt noken som har erfaringer med overhalt forsterka Automatkasse?

  11. #34
    Registrerte brukere knetrom sin avatar
    Medlem siden
    03. okt. 2010
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    417
    Antall takk

    Standard

    Har du 5-trinns automat, Lord_Hatlem? IPD nevner 5-trinnskasser og modeller før 2004, så jeg lurer på om det er det du har eller om du har nyere, og om det gjelder for nyere kasser.

    Har 2007 mod med 6-trinns selv, fikk flushet oljen for 2 mnd siden (ikke hos Volvo, for de sa de ikke hadde utstyr til å flushe). De første dagene girte den mykt som smør, så ble den litt hardere igjen. Kan legge til at jeg ikke merket at den girte hardt før oljen ble byttet, så det var gjerne ikke så veldig hardt fra før.. Den girte på 2500 rpm i stedet for rundt 2000 slik den pleide, så enten var kassen nullstilt eller så var det bare tilfeldigvis der den havnet når oljen ble byttet. Vurderer å få flushet kassen igjen, min har gått 260000km og det fins ingen bevis for at den ble flushet de første 255000km. Så kanskje det fortsatt var noe drit liggende i en krok inni girkassen, selv om partikkeltelleren i maskinen som flushet oljen sa at oljen var ren. Hvis du flusher kassen igjen før meg, må du komme med en oppdatering.

    Jeg legger inn et spørsmål i tråden din hvis det er greit (kan fjerne det hvis det sporer av tråden):
    Grunnen til at jeg vurderer å flushe igjen, er at når jeg kjører med veldig lite pådrag, stort sett i 55-60 km/h i 4. gir på flat mark, så får jeg en slags lett risting i bilen. Det har jeg ikke merket før i oktober ca. Jeg lurer på om det er pga girkassen prøver å legge inn et høyere gir, for turtallet er oppunder 2000rpm og den liker å gire omtrent da. En annen teori jeg har er en kombinasjon av slitte motorfester (de kan ha gått så langt som 260000km), litt humpete vestlandsvei og at motor og gir ikke holdes i spenn av gasspådraget gjør at motor får humpe litt og lage vibrering i bilen (minner om gamle 240er og 740er jeg har hatt). Det skjer stort sett bare på et par spesielle veistrekker med 50-sone, kjører nesten aldri i 50-soner. Bilen sliter forresten ikke med å gire ned. Noen som har opplevd lignende?

    Må kanskje ha en softwareoppgradering, i følge Frydenbø i Åsane hadde jeg siste versjon av all softwaren i oktober 2010, noen som vet om det har kommet ny siden da?
    '79 Kadett C 2,4i
    x '07 V70 2,4D, div 240, 740, 940 og andre gamle biler

  12. #35
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av knetrom Vis post
    Har du 5-trinns automat, Lord_Hatlem? IPD nevner 5-trinnskasser og modeller før 2004, så jeg lurer på om det er det du har eller om du har nyere, og om det gjelder for nyere kasser.

    Har 2007 mod med 6-trinns selv, fikk flushet oljen for 2 mnd siden (ikke hos Volvo, for de sa de ikke hadde utstyr til å flushe). De første dagene girte den mykt som smør, så ble den litt hardere igjen. Kan legge til at jeg ikke merket at den girte hardt før oljen ble byttet, så det var gjerne ikke så veldig hardt fra før.. Den girte på 2500 rpm i stedet for rundt 2000 slik den pleide, så enten var kassen nullstilt eller så var det bare tilfeldigvis der den havnet når oljen ble byttet. Vurderer å få flushet kassen igjen, min har gått 260000km og det fins ingen bevis for at den ble flushet de første 255000km. Så kanskje det fortsatt var noe drit liggende i en krok inni girkassen, selv om partikkeltelleren i maskinen som flushet oljen sa at oljen var ren. Hvis du flusher kassen igjen før meg, må du komme med en oppdatering.

    Jeg legger inn et spørsmål i tråden din hvis det er greit (kan fjerne det hvis det sporer av tråden):
    Grunnen til at jeg vurderer å flushe igjen, er at når jeg kjører med veldig lite pådrag, stort sett i 55-60 km/h i 4. gir på flat mark, så får jeg en slags lett risting i bilen. Det har jeg ikke merket før i oktober ca. Jeg lurer på om det er pga girkassen prøver å legge inn et høyere gir, for turtallet er oppunder 2000rpm og den liker å gire omtrent da. En annen teori jeg har er en kombinasjon av slitte motorfester (de kan ha gått så langt som 260000km), litt humpete vestlandsvei og at motor og gir ikke holdes i spenn av gasspådraget gjør at motor får humpe litt og lage vibrering i bilen (minner om gamle 240er og 740er jeg har hatt). Det skjer stort sett bare på et par spesielle veistrekker med 50-sone, kjører nesten aldri i 50-soner. Bilen sliter forresten ikke med å gire ned. Noen som har opplevd lignende?

    Må kanskje ha en softwareoppgradering, i følge Frydenbø i Åsane hadde jeg siste versjon av all softwaren i oktober 2010, noen som vet om det har kommet ny siden da?
    Hei! eg Har ein 5-trinns ja, 2002 mod bilen har bare trilla 206 000km :( etter det eg har lest so er det automatkassa mellom 2001 og 2004 som det kunne hjelpe å fikse dette b4 coveret, (Mulig eg tar feil) veit ikkje om kassene er like... vist dei er det vil eg vurdere å sette inn ei kasse fra nyare modell i håp om at dei er bedre...

    ang. ristinga, ville eg kansje vurdert å sett over øvre motorfeste og nedre momentstag, det er disse som hindrer motor i å vri seg når ein kjører, kan jo so klart vere motorfeste og?... har vell tenkt at da e heilt naturlig at disse er slitt etter 200 000km. skifta øvre feste i dag faktisk og det som sto der var meir eller mindre Kake... venter på nedre fra ipd, har bestilt polyforing der, men vart anbefalt å ha orginal oppe slik at ristinga når bilen står på tomgang ikkje skal bli for voldsome.

    eg, vurdere fortløpande no om eg bare skal kjøre til kassa står eller om eg skal skifte no... har vell egentlig kapitulert med tanken på at dette var ein enkel fiks :(
    skal skifte foringane men det vil nok ikkje helpe på dette problemet, men fekk bilen til ein ok pris pga dette, men allikevel litt trist at mitt første møte med automatgir skulle bli dette,

    er vanskelig å sei med kassen din, det er ikkje same symptomane som i min? at den girer hardt fra 2-3, og at den av og til kan vere litt ubesluttsom med hvilket gir den skal velge?...
    Software... du kan jo spørre dei om det er service 2,0 du har fått da er jo det det siste.
    men tenkte litt på det du sa med software, Frydenbø Førde sa at service 2,0 ikkje påvirka kassa da dette var eit eget program, dei røre vanligvis ikkje programmet til kassen unødvendig,

    er klart at det kan vere verdt å prøve å få flusha den ein gang til... når eg tenker meg om seier du at du ikkje var på Volvo Verkstad da kassa vart flusha?... etter det eg har fått beskjed om rundt om på forumet so MÅ du til volvo for å restarte Kassa da det er veldig få andre enn volvo sjøl som har kosta på seg utsyret, so eg ville absolutt anbefalle å reise å få restarta Kassa, Prøv med Frydenbø Bergen kansje, hørtes jo litt useriøst ut at ein volvo forhandler ikkje kan flushe ei automatkasse?...
    uansett lykke til
    gi meg ein lyd om du finner ut av det

  13. #36
    cortinaterje sin avatar
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Kristiansand
    VCCN medlemsnummer
    1885
    Innlegg
    557
    Antall takk

    Standard

    Knetrom! Du sier du ikke flushet på Volvoverksted. Er du sikker på at du har fått riktig olje på kassa?

    Disse volvokassene har rykte for å være kresne på oljetypen.
    ct

    Det er ikke bare Volvo som ruller
    V70 D5 2002

  14. #37
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Dette med restart på kassen, det er vel det samme som volvo kaller "nullstilling av adapsjon"? I så fall er det såvidt jeg vet bare en prosedyre man kjører seg igjennom med opp- og ned-giringer, først med 10% gass og så med 20% gass (eller noe lignende). Etterfulgt av å skifte mellom P og D, og så N og D til det ikke rykker...?

    Eller er det noe man må inn med
    VIDA
    eller lignende for å gjøre i software?
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  15. #38
    Registrerte brukere Vatnehol sin avatar
    Medlem siden
    29. juni 2010
    Sted
    Ellingsøy, Møre og Romsdal
    Innlegg
    1.317
    Antall takk

    Standard

    inn med vida, reset og så kort innkjørings prosedyre.

    men trådstarter, www.rats.no er knallgode på volvo kasser, de overhaler og forsterker, og mener på det ikke var gale prisen heller.
    Volvo xc70 2013 D5 Inscription

  16. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    hei snakka me automatgear service As i bergen i dag, og vart fortalt noke ganske nedslåande... spurde om dei hadde inn overhalte og oppgraderte kasser til min 2002 mod v70, men fekk eit enkelt og greitt nei, dei nekta å overhale og oppgradere 1 gen kassene til volvo då dei rett og slett er elendige, dei var gjenomført dårlege, so vist eg skulle ha kasse hos dei so kunne dei bestille 3.gen etter chassinr. til meg 38 000,- pluss jobb 49,- :( men fekk jo då beskjed om at eg bare kunne kjøre gamlekassa til den havarerte fulstendig,, da kunne skje i morra eller da kunne ta fleire år...
    Dei Leverte kassane som Asian Warner laga... er ikkje sikker på om det er slik da blir skreve

  17. #40
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Det er ihvertfall samme svar jeg fikk fra samme firma, men litt forskjellig pris -- sikkert siden jeg har awd.

    Frister med ny og forbedret kasse.. min har en hard nedgiring mellom 4 og 3dje gir (tror jeg) og rykking når den settes i D :(
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  18. #41
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Det er ihvertfall samme svar jeg fikk fra samme firma, men litt forskjellig pris -- sikkert siden jeg har awd.

    Frister med ny og forbedret kasse.. min har en hard nedgiring mellom 4 og 3dje gir (tror jeg) og rykking når den settes i D :(
    ja det er de nok eg har fwd. ka du må ut me for awd då?

    og ja frister veldig egentlig å glefse til på ny forsterka kasse, men blir ikkje enno fekk uansett beskjed om at eg kunne kjøre me kassen til den stoppa... har hard giring fra 2-3 fekk dei sa at det var pga at heile girhuset var utslitt, derfor den symptomen

  19. #42
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lord_Hatlem Vis post
    ja det er de nok eg har fwd. ka du må ut me for awd då?

    og ja frister veldig egentlig å glefse til på ny forsterka kasse, men blir ikkje enno fekk uansett beskjed om at eg kunne kjøre me kassen til den stoppa... har hard giring fra 2-3 fekk dei sa at det var pga at heile girhuset var utslitt, derfor den symptomen
    Sjekket nå, og det var faktisk rimeligere pris inkl arbeid: 45k. Kanskje det er enklere å bytte på min 1. generasjons V70 enn på din 2002-modell? Kassen skal være den samme AW50-55 (kom i modellåret 2000 på V70R).

    Kan vel også hende prisen har steget noe, jeg fikk tilbudet i september.

    Edit: Ulempen med å kjøre "til den stopper" er jo at den kan finne på å gi seg når du trenger den mest, f.eks. i 45 grader i en rundkjøring i Milano med tre skrikende unger i baksetet... er det som skremme meg litt :(
    Sist endret av hgnubel; 28/11/11 kl 20:49
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  20. #43
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Sjekket nå, og det var faktisk rimeligere pris inkl arbeid: 45k. Kanskje det er enklere å bytte på min 1. generasjons V70 enn på din 2002-modell? Kassen skal være den samme AW50-55 (kom i modellåret 2000 på V70R).

    Kan vel også hende prisen har steget noe, jeg fikk tilbudet i september.

    Edit: Ulempen med å kjøre "til den stopper" er jo at den kan finne på å gi seg når du trenger den mest, f.eks. i 45 grader i en rundkjøring i Milano med tre skrikende unger i baksetet... er det som skremme meg litt :(
    hmm ok, du har den du ja...
    ja det er jo typisk at den stopper akkurat der du ikkje har bruk for det, men håper vell at den kansje gir meg ein forvarsel på ein eller anna måte. Pluss at Naf medlemskap kan vere ein fin ting her?
    kor langt har din gått da? er jo skuffande kassen min har nett passert 200 000 :( bilen e jo nett innkjørt men kassen e snart ferdig

  21. #44
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    noken so veit kor eg finner ut typebetegnelsen til automatkassa mi?

  22. #45
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    14
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lord_Hatlem Vis post
    hmm ok, du har den du ja...
    ja det er jo typisk at den stopper akkurat der du ikkje har bruk for det, men håper vell at den kansje gir meg ein forvarsel på ein eller anna måte. Pluss at Naf medlemskap kan vere ein fin ting her?
    kor langt har din gått da? er jo skuffande kassen min har nett passert 200 000 :( bilen e jo nett innkjørt men kassen e snart ferdig
    Min har nettopp passert 150.000 ... men den har kanskje blitt kjørt litt hardt.

    Naf-medlemskap er på plass, men det blir jo krise uansett hvis man er på langtur. Kanskje jeg burde slenge på de ekstra hundrelappene som gir meg gratis leiebil på forsikringen
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  23. #46
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Min har nettopp passert 150.000 ... men den har kanskje blitt kjørt litt hardt.

    Naf-medlemskap er på plass, men det blir jo krise uansett hvis man er på langtur. Kanskje jeg burde slenge på de ekstra hundrelappene som gir meg gratis leiebil på forsikringen
    ja det var ikkje langt... leigebil e ikkje dumt, kosta ikkje all verden ekstra

  24. #47
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. okt. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    766
    Antall takk

    Standard

    Jeg endte opp med å svippe innom Sverige i ferien å lot AB Volvo Bildepot i Varberg bytte til en fabrikkny. Ca kr 37 000,- NOK tok de for å bytte kassen, og ca kr 4000,- for hovedservicen. Leiebil kostet meg kr 170,- NOK om dagen all kilometer inkludert, så det var ikke så mye å si på det.

  25. Takk Torsen67 takket for denne posten
  26. #48
    cortinaterje sin avatar
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Kristiansand
    VCCN medlemsnummer
    1885
    Innlegg
    557
    Antall takk

    Standard

    30751262
    ct

    Det er ikke bare Volvo som ruller
    V70 D5 2002

  27. #49
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TommyG Vis post
    Jeg endte opp med å svippe innom Sverige i ferien å lot AB Volvo Bildepot i Varberg bytte til en fabrikkny. Ca kr 37 000,- NOK tok de for å bytte kassen, og ca kr 4000,- for hovedservicen. Leiebil kostet meg kr 170,- NOK om dagen all kilometer inkludert, så det var ikke så mye å si på det.
    okai so då har du fått fabrikkgaranti på kassen og då, veit du om det er 3 gen. kasse du har fått montert då eller bare ein ny 1 gen. som havarerer etter 150 000km?

  28. #50
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2011
    Sted
    Sørbøvåg, Sogn Og Fjordane, Norway, Norway
    VCCN medlemsnummer
    663
    Innlegg
    286
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av cortinaterje Vis post
    30751262
    tlf nummere ditt du legger ut eller?

Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Automatkasse V70 01
    By paravolv in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 2
    Siste post: 10/06/11, 09:17
  2. v70 2,0 turbo Lugger
    By Tollan in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 25/04/11, 09:44
  3. Ingen ladetrykk.. Lugger ogsa ved jevn gass
    By masterrV in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 32
    Siste post: 05/01/11, 18:19
  4. Automatkasse
    By OddMagne in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 9
    Siste post: 14/03/10, 19:08

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •