Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Oransje og kvit diodepære med bra lys

  1. #1
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard Oransje og kvit diodepære med bra lys

    Har merka at det ikkje alltid er folk ser blinklysa mine, så gjorde ein innhandling av nye diodepærer.

    Hadde desse Dei lyste mest rett bak, og er ikkje så bra lys i eigentleg. Så handla eg desse. Som eg ikkje fekk stappa i baklyktene fordi holet var for lite Men framme så vart det bytta og eg tykte dei lyste meir opp heile glaset, istadenfor berre rett fram. Men eg kunne jo tenkt meg å ha det bedre bak og, så har nokon forslag på pærer som lyser kraftigare bakover og til sidene?

    I ryggelyset har eg desse og prøvde med desse. Du ser på bildet og at dei lyser meir rundt, noko som passa dårleg i utforminga av lykta. Så her kunne eg tenkt meg nokon som lyste kraftigare rett bak.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    xenon i ryggelyset fungerer veldig bra! Hadde det ikke vært for at jeg har M90 (som kjent så er jo det et diskotek som oftest :P men har ikke skaffa ny bryter enda..) så skulle jeg slengt i det. godt rykkelys er et must hvis man har sota ruter syns jeg
    One Ring to rule them all

  3. #3
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Korleis får ein xenon i ryggelyset da
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Kjøp et h1 sett på noe ebay / kinesisk side. så får du bore hull i den orginale holderen eller finne på en lur løsning selv. Ikke akkurat avangsert å få ei pære til å sitte stabilt der.
    One Ring to rule them all

  5. #5
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Hmm, var det ikkje nokon som hadde gjort dette på V70 da? Ein svenske eller ein oppi nord om eg hugsar rett.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Er mange som gjør slikt. Er veldig fint på mørke kvelder (man får jo bedre belysning ved å stå litt på bremsen med orginale volvo ryggelys :O)
    One Ring to rule them all

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •