Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 35 av 35

Tråd: Lakkering av 2/3 av Volvo 960, ca pris ?

  1. #26
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    hvis jeg gjør jobben kan jeg garantere! samme finish som fra en prof lakkerer! lærera vil at jeg skal lakkere alt for ingen andre gidder eller tørr å ta på seg noen jobber så det meste av det som ble lakkert når jeg var der var det jeg som gjorde så har stått noen timer i boks og når lærern vil at jeg skal bli igjen etter skolen for å lakkere bilen hans så trur jeg at det skal gå bra
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  2. #27
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    hvis jeg gjør jobben kan jeg garantere! samme finish som fra en prof lakkerer! lærera vil at jeg skal lakkere alt for ingen andre gidder eller tørr å ta på seg noen jobber så det meste av det som ble lakkert når jeg var der var det jeg som gjorde så har stått noen timer i boks og når lærern vil at jeg skal bli igjen etter skolen for å lakkere bilen hans så trur jeg at det skal gå bra
    Hehe, yep, tviler ikke på det . Men ikke sikkert det er sånn alle steder.

  3. #28
    A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    VCCN medlemsnummer
    2931
    Innlegg
    3.111
    Antall takk

    Standard

    nei det er sant
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

  4. #29
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Har fått en hyggelig PM.

    Og skal sjekke om vedkommende er mer på landjorden enn mange andre firma.

    Har foreløpig kun hatt kontakt med ett firma, men skal ta en runde over om 2-to uker.

    Men har dere tips, bring it on.

    Takk.

  5. #30
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Hei.

    Da har jeg fått hentet inn enda en pris på lakkering av bilen, og dere vil ikke kunne gjette prisen

    Ford Kverneland ville ha den nette sum av 75 000 Nkr for å lakke bilen, og da kom det mange ting som de ikke kunne se og selvsagt ikke gi pris på....

    Har også fått tilbud ifra andre firma, skal gidde å lime det inn etterhvert.

    Oppdatering følger....

    Da har jeg fått prisene ifra Investa / Polen.

    5868 PLN omregnet til Nkr 11112,93, (Kurs idag 0705 2010) og arbeidet vil ta 2-to uker. Pluss turen (kjøring 2000 + 2000 i ferje) +opphold på hotell i 2-to uker. Blir penger av dette og, selv om de bruker en tykkere lakkoverflate....
    Sist endret av Volvo_960_1995; 22/06/10 kl 18:25 Begrunnelse: La inn pris på arbeid ifra Polen.
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    75.000kr hørtes jo ut som en grei pris haha. men mange er leie av å pusse ned å få biler pene å derfor sier slike priser. har merket veldig forskjell på folk når vi har hørt på lakkering av damas 960.. de er vell glad i forsikrings selvskapets penger å dårlige krav
    One Ring to rule them all

  7. #32
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    75.000kr hørtes jo ut som en grei pris haha. men mange er leie av å pusse ned å få biler pene å derfor sier slike priser. har merket veldig forskjell på folk når vi har hørt på lakkering av damas 960.. de er vell glad i forsikrings selvskapets penger å dårlige krav
    Er enig i det, men det var samme firma som tok hele bilen fra A-stolpen og til snuten / fronten....

    Men første gang jeg var i kontakt med de etter første lakk jobb, var prisen 35 000 til 40 000 Nkr....

    Begynner å tvile på at de rettet opp bilen i fronten jeg....
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  8. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    oppretting etc bør man faktisk sjekke NØYE etter at de har utført god jobb! Vet ikke noe om det firmaet. men jeg har mye bekjente som jobber på div slike steder. De vet sikkert hva de gjør på noen ting. men snarveier har de lært... kammerat opplevde at de hadde "jukset" for å få riktige mål på et sted ved å endre et annet sted... grunnen til at vi oppdaget det var fordi turbomanifolden som passet akkurat ikke passet for 5 øre lengre.
    har egentlig mye skrekk eksempler på sånt
    One Ring to rule them all

  9. #34
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    oppretting etc bør man faktisk sjekke NØYE etter at de har utført god jobb! Vet ikke noe om det firmaet. men jeg har mye bekjente som jobber på div slike steder. De vet sikkert hva de gjør på noen ting. men snarveier har de lært... kammerat opplevde at de hadde "jukset" for å få riktige mål på et sted ved å endre et annet sted... grunnen til at vi oppdaget det var fordi turbomanifolden som passet akkurat ikke passet for 5 øre lengre.
    har egentlig mye skrekk eksempler på sånt
    Bilen var inne til etterkontroll hos NAF, men jeg skal ta turen innom på NAF Lura (Sandnes) å høre om dt har gått riktig for seg....
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  10. #35
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. april 2010
    Innlegg
    417
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    det må bli til neste vinter igjen(må gå om igjen siden jeg kom litt skeift ut med norsk lærern ) men kan sikkert ta den hvis det er greit på skolen da selvsakt, men dem oppfordrer til det for å få mest mulig trening kan hende jeg vil ha litt for jobben da, men det blir ikke mye siden det er en null garanti jobb det er tross alt skole elever som jobber på det


    Interresant

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •