Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.367
Side 103 av 123 FørstFørst ... 3 53 93 101 102 103 104 105 113 ... SisteSiste
Viser resultater 2.551 til 2.575 av 3057

Tråd: Volvobrage's 242 prosjekt

  1. #2551
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.615
    Antall takk

    Standard

    Kjedeleg update, bilder av deler som er på veg. Har dessverre ikkje fått gjort noke med bilen, står litt fast på ka eg skal gjere videre. Når dashbordet kjem kan eg begynne på elnettet, det er greit. Men vurderer seriøst og syredyppe bilen. Hadde vært deilig og fått den igjen 100% reinI så fall kan eg jo avvente litt før eg leverer den. Skal den blåsast må eg få gjort det så fort som mulig, men usikker på korleis eg skal få ordna det. Skeptisk til og levere ut bilen då det er ein jobb som må gjerast 110% viss eg ikkje skal få problem igjen seinare. Så driver og vurderer detta litt att og fram
    Girkassa som er på veg, burde være her no i veka


    Og kjøpte meg eit sett med baklykter på finn. Har såklart skjært opp bakplata for store lykter Men det er fort og fikse viss eg liker desse godt nokEr sånne lykter på bilen orginalt.
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  2. Takk V90 takket for denne posten
  3. #2552

    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    VCCN medlemsnummer
    1079
    Innlegg
    3.337
    Antall takk

    Standard

    Dele bilder er jo flott det
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  4. #2553
    Beachee sin avatar
    Medlem siden
    21. april 2010
    Sted
    Molde
    VCCN medlemsnummer
    242
    Innlegg
    309
    Antall takk

    Standard

    Brage. Skulle du noen gang ha behov for nye ytre glass på de baklyktene der, så har jeg en hel kasse full av NOS bakglass til de der.

  5. #2554
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. aug. 2010
    Sted
    Verdal
    Innlegg
    1.459
    Antall takk

    Standard

    Ser fram til bilder av girkasseombygging

  6. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  7. #2555
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.615
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Dele bilder er jo flott det
    Hehe, det er braDet kjem fleire bilder
    Sitat Opprinnelig postet av Terje1 Vis post
    Ser fram til bilder av girkasseombygging
    Er litt smånervøs for og begynne på detSatser på det går bra, må berre ta meg god tid og dobbeltsjekke alt 4 ganger før eg gjer noke.


    Girkassa kom i dag!Såg veldig bra utKort veg mellom gira på den, spent på kordan den er og gire med. Kraftig hardy og utgåande aksling på denFramre mellomaskling har ikkje støttelager. Så viss eg skal bruke den(som var planen) må eg ha det på den bakre delen.




    Festet til putene kassa står på er laust, så det kan lagast på nytt viss det skulle være behov for det


    Fekk henta lyktene i dag og, veldig fornøgd med dei ogVar i god stand!Gleder meg til og prøve dei på bilen.
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  8. Takk Lasse R, Riff takket for denne posten
  9. #2556
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Jepp, klarer man å knerte de kassene der bør man faen meg få en pokal for det

    Jeg har kjørt (original) bil med slik kasse, og girskiftene er en drøm sammenlignet med selv det beste Volvo har klart å hosta opp... MEGET tight'e og faste vekslinger, aldri noe tvil om hvilket gir man er på tur til. Lett å lage spakstell til også
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  10. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  11. #2557
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.703
    Antall takk

    Standard

    Kassa der var innom jobben min. Vurderte å legge med en hilsen
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  12. #2558
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.615
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Njål Nilssen Vis post
    Jepp, klarer man å knerte de kassene der bør man faen meg få en pokal for det

    Jeg har kjørt (original) bil med slik kasse, og girskiftene er en drøm sammenlignet med selv det beste Volvo har klart å hosta opp... MEGET tight'e og faste vekslinger, aldri noe tvil om hvilket gir man er på tur til. Lett å lage spakstell til også
    Hahaha Får ha det i minne om den skulle ryke
    Høyrest veldig bra ut, gleder meg ekstremt til og prøve den!Kan minne litt om orginal 240 giring med andre ord
    Tenkte bruke den delane som står på no til spakestellet også koble meg innpå der med ei hylse med foringar av noke slag.
    Sitat Opprinnelig postet av Anders Dybvadsskog Vis post
    Kassa der var innom jobben min. Vurderte å legge med en hilsen
    Hehe, du skulle gjort det!Hadde vært artig
    Pallen var full i knuste poteter når den kom, rekner med det var fordi han frakta poteter og det ikkje var deg
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  13. Takk Anders Dybvadsskog takket for denne posten
  14. #2559
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.703
    Antall takk

    Standard

    La ingen potet.nei ja han er litt spesiell han som kom med den palla faan skulle skrevet noe likevell da
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  15. #2560
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    se der ja, blir nok saker med 6trins kasse
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  16. #2561
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Ikke syredypp bilen Brage, har flere som har angret seg mye på akkurat det. En ting er at man ikke blir kvitt all sand ved sandblåsing, men er samme dritet med syre bare værre :(
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  17. #2562
    Registrerte brukere Marius sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    1.573
    Antall takk

    Standard

    det værste med syredypping er vel at de dypper bilen i vann etterpå for å skylle av syra

  18. #2563
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Hva slags rester er det som er igjen i/på bilen ?

    De jeg har hørt om som syredupper biler kan levere de ferdig grunna.
    Koster sikkert en dært ekstra penger men helt sikkert verdt det.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  19. #2564
    Registrerte brukere Kristian N sin avatar
    Medlem siden
    12. jan. 2012
    Sted
    Jessheim, Norway
    VCCN medlemsnummer
    784
    Innlegg
    994
    Antall takk

    Standard

    Har ikke du vippe a Brage? Jeg har sandblåst min og fire runder i vippa og litt støvsuging med hjemmelaga tut så var mye gjort:-)

  20. #2565
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.615
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Anders Dybvadsskog Vis post
    La ingen potet.nei ja han er litt spesiell han som kom med den palla faan skulle skrevet noe likevell da
    Ja skulle gjort det!
    Sitat Opprinnelig postet av Jan-Einar Jenssen Vis post
    se der ja, blir nok saker med 6trins kasse
    Ja satser på detFår håpe 6. gir blir brukande til vanleg kjøring og. Litt usikker på ka utveksling eg skal bruke ilag med den.
    Sitat Opprinnelig postet av gl740turbo Vis post
    Ikke syredypp bilen Brage, har flere som har angret seg mye på akkurat det. En ting er at man ikke blir kvitt all sand ved sandblåsing, men er samme dritet med syre bare værre :(
    Er detta no i nyare tid?Når eg snakka med dei sa han dei spylte bilen i fleire omgangar for og fjerne syra så han meinte det var null problem. Ser det er veldig mange firma som bruker dei så skulle jo tru dei hadde gode erfaringar då.
    Sitat Opprinnelig postet av Marius Vis post
    det værste med syredypping er vel at de dypper bilen i vann etterpå for å skylle av syra
    Dei spyler bilen med vatn som er tilsatt noke greier for at bilen ikkje skal rusteDet dei tilsetter hindrer rustprosessen i og starte, bilen kan stå ca tre veker før den blir grunna meinte han. Eg har jo den fordelen at bilen er ferdig sveist så eg kan jo grunne den med ein gang eg får den heim.
    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Hva slags rester er det som er igjen i/på bilen ?

    De jeg har hørt om som syredupper biler kan levere de ferdig grunna.
    Koster sikkert en dært ekstra penger men helt sikkert verdt det.
    Ka tenker du på med rester?
    Dei har ikkje mulighet til og grunne bilen på bs-teknikk vertfall. Er kansje noken firma i nærheten som kunne gjort det men trur ikkje det er problem og frakte den heim sålenge eg har lukka hengar.
    Sitat Opprinnelig postet av Kristian N Vis post
    Har ikke du vippe a Brage? Jeg har sandblåst min og fire runder i vippa og litt støvsuging med hjemmelaga tut så var mye gjort:-)
    Har vippe jaEr ikkje sandrestar eg er redd for forsåvidt. Er heller det og komme til alle plassar og ikkje ødelegge utvendige plater med blåsing.
    Sparar jo enormt med pussing utvendig og på tak og bakskjermar
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  21. #2566

    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    VCCN medlemsnummer
    1079
    Innlegg
    3.337
    Antall takk

    Standard

    Mye av desse syre problemene stammer fra f.eks. USA biler hvor de ikke er så nøye på å sørge for at alle hulrom er skikkelig spylt. Noen biler fra "unaiten" får lakkslipp og deretter rust i f.eks bunn av kanal.

    Om de som syredypper sørger for at alle slik hulrom blir godt vasket for syre så skal det ikke være noe problem etter det jeg har fått vite fra f.eks. bs teknikk.
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  22. #2567
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Dette er ganske nylig ja. Snakket med flere på Ål treffet i år som hadde syredyppet bilene sine og de kom ikke til å gjøre det igjen. Hvordan skal de klare å spyle vekk syren i plateskjøter? Husk også at alle steder du har sveist med sveisgrunning på før sveis kommer til å bli vasket helt bort. Hva vil det si deg? Hvorfor brukte du sveisegrunning før sveis og ikke etter? Jo fordi du så at du ikke kom til å komme skikkelig til etterpå med noe som helst :(
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  23. #2568
    Registrerte brukere Kristian N sin avatar
    Medlem siden
    12. jan. 2012
    Sted
    Jessheim, Norway
    VCCN medlemsnummer
    784
    Innlegg
    994
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
    Har vippe jaEr ikkje sandrestar eg er redd for forsåvidt. Er heller det og komme til alle plassar og ikkje ødelegge utvendige plater med blåsing.
    Sparar jo enormt med pussing utvendig og på tak og bakskjermar
    Liiiiiiiiiiiten antydning til bølgeblekk ble det på min, men det var på grunn av mengden tectyl som gjorda at sandblåsern måtte gå på ekstra hardt. Kun på større flater som fotbrønna. resten ble helt nydelig. hvis det var det du tenkte på med ødelegging

  24. #2569
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    rust-tærende bad ER helt ypperlig, såfremst hele bilen etterpå blir dyppet i nøytraliserende væske, så NEDSUNKET i penetrerende grunning ala det Volvo gjør på fabrikken... Dog er vel få om noen i det heletatt som har utstyr til det i skandinavia (annet en Volvo da som har grunnningsbad)...
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  25. #2570
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    VCCN medlemsnummer
    2800
    Innlegg
    4.615
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Mye av desse syre problemene stammer fra f.eks. USA biler hvor de ikke er så nøye på å sørge for at alle hulrom er skikkelig spylt. Noen biler fra "unaiten" får lakkslipp og deretter rust i f.eks bunn av kanal.

    Om de som syredypper sørger for at alle slik hulrom blir godt vasket for syre så skal det ikke være noe problem etter det jeg har fått vite fra f.eks. bs teknikk.
    Dei sa det samme til meg. Men no skal jo dei lokke oss til og dyppe bilane så kan ikkje akkurat stole blindt på dei
    Sitat Opprinnelig postet av gl740turbo Vis post
    Dette er ganske nylig ja. Snakket med flere på Ål treffet i år som hadde syredyppet bilene sine og de kom ikke til å gjøre det igjen. Hvordan skal de klare å spyle vekk syren i plateskjøter? Husk også at alle steder du har sveist med sveisgrunning på før sveis kommer til å bli vasket helt bort. Hva vil det si deg? Hvorfor brukte du sveisegrunning før sveis og ikke etter? Jo fordi du så at du ikke kom til å komme skikkelig til etterpå med noe som helst :(
    Skjønner problemstillinga. Men det burde jo rusta ganske fort der viss det låg syre i plateskøytane?Bruningen sin bil var vel syredyppa og gjekk ganske mange år uten og ruste, med mindre han har tatt opp igjen ting i ettertid. Med syre i skøytane burde det jo rusta etter noken månadar. Grunnina til BS teknikk er ifølge dei like penetrerande som Owatrol, så med snurre burde det jo renne godt inn overalt.
    Men eg er med på ka du meinarSpørs om eg får jobbe videre med og ordne meg eit sandblåsingslokale i nærheten. Har mest lyst og få gjort jobben sjølv, men manglar plass og stå.
    Sitat Opprinnelig postet av Kristian N Vis post
    Liiiiiiiiiiiten antydning til bølgeblekk ble det på min, men det var på grunn av mengden tectyl som gjorda at sandblåsern måtte gå på ekstra hardt. Kun på større flater som fotbrønna. resten ble helt nydelig. hvis det var det du tenkte på med ødelegging
    Okei, skjønnerHøyres bra ut!
    Sitat Opprinnelig postet av Njål Nilssen Vis post
    rust-tærende bad ER helt ypperlig, såfremst hele bilen etterpå blir dyppet i nøytraliserende væske, så NEDSUNKET i penetrerende grunning ala det Volvo gjør på fabrikken... Dog er vel få om noen i det heletatt som har utstyr til det i skandinavia (annet en Volvo da som har grunnningsbad)...
    Går det an og dyppe bilen i 2 komponent grunning?Er vel berre det som er brukande?Volvo galvaniserer vel bilane og, så dei har vel ikkje så stort problem og grunninga skulle bomme litt her og der sida det blir fylt med tynnstoff etterpå


    Fått laga meg begynnelsen ein "flens" til det nye friskluft inntaketTenkte bruke samme pakning som orginalt.


    Og flens til varmeapparatet med 4" holPappa har ei god lengde med 4" alurør liggande eg tenkte bruke.
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  26. #2571

    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    VCCN medlemsnummer
    1079
    Innlegg
    3.337
    Antall takk

    Standard

    Ja en kan jo ikke stole blindt på alt de sier
    Hadde vært fint å høre fra noen som faktisk har gjort det, og hvilke erfaringer de har med det.

    Kan jo kanskje gå for soda?
    http://www.gasolin.no/index.php?main...roducts_id=866

    Btw.. har du mulighet til å ta på deg å sveise en bunnpanne til en femmer for rettstilling? Kan ta praten videre på pm om du vil
    Sist endret av Riff; 26/09/15 kl 18:57
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  27. #2572
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Riff Vis post
    Ja en kan jo ikke stole blindt på alt de sier
    Hadde vært fint å høre fra noen som faktisk har gjort det, og hvilke erfaringer de har med det.

    Kan jo kanskje gå for soda?
    http://www.gasolin.no/index.php?main...roducts_id=866

    Btw.. har du mulighet til å ta på deg å sveise en bunnpanne til en femmer for rettstilling? Kan ta praten videre på pm om du vil
    BS teknikk bruker også Soda/natronlut, en kraftig BASISK løsning som ved oppvarming har Ph 17-19 ish... det har aldri vært en "syre" heller, det heter "syredypping" på folkemunne...

    dette er metallkjemi... syre får stål til å ruste, og fjerner ikke rust men promoterer den... dog funker syre fint til å rense lettmetaller...

    til stål (jern) og andre tyngre metaller bruker man basiske væsker, de rører ikke disse metallene, men tærer heller på de delene som allerede er oksydert, samtidig som den gjør for lettmetall, som syre gjør for stål/jern (bare noe heftigere reaksjon, siden lettmetall er mer reaktive metall)
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  28. Takk Riff takket for denne posten
  29. #2573
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sandblåsing av hele bilen utenom framskjermer og dører koster 8000kr inkl grunning
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  30. #2574
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. aug. 2011
    Innlegg
    713
    Antall takk

    Standard

    Koster 1800 hos engen Sandblåsing utafor Vikersund. Bare blåsing da
    OakhearT RacinG

    OakHeart Racing

  31. #2575
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    VCCN medlemsnummer
    363
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Teigen Vis post
    Koster 1800 hos engen Sandblåsing utafor Vikersund. Bare blåsing da
    Nå var det jo ikke mye å blåse på din bil da :P Er jo bare 1/3 del av bilen igjen Men synes det er på sin plass at du eller mats viser hvor farlig det er med forarbeidet for å få en dum 240 til sandblåsing :P
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

Side 103 av 123 FørstFørst ... 3 53 93 101 102 103 104 105 113 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kmh: 80-mod 242 prosjekt
    By Kmh in forum 200 -serien
    Svar: 56
    Siste post: 16/09/15, 18:51
  2. prosjekt: stivere 240?!?!
    By Trangmyr in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 18
    Siste post: 14/04/11, 21:08
  3. 142 prosjekt
    By JørnM_940 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 19/02/10, 16:38

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •