Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  298
Side 14 av 65 FørstFørst ... 4 12 13 14 15 16 24 64 ... SisteSiste
Viser resultater 326 til 350 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

  1. #326
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja, eg har litt forskjellig eg vil prøva å få gjort i dag
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  2. #327
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 760diselpower Vis post
    da er det bare å lese da
    Det sto ikkje nåke om det dar, det sto berre at eg skulle skru motoren 90 grader rundt og 90 grader tilbake.



    Eg hadde tenkt å få montert vannpompa i dag og få gjort ein del andre ting og, men det vart ikkje heilt som tenkt:( Eg trudde det skulle gå fort å setta på vannpompa eg, men neida... Eg sette ho innpå, og bjynte å skru ho fast, men den siste skrua mangla, so eg fant ei an med samme lengda og diameter som eg lagde litt meir gjengar på med gjengesttet eg kjøpte på biltema, men eg fekk ho ikkje i. Då skrudde eg ut gjen pompa og såg at det sto ei knekt skrua inni dar, og den var ganske rusta, so det var derfor det mangla ei skrua. Det har nok vore sånn lenge. Ein an ting eg oppdaga var at pakningen var rivna ein plass. Det går sikkert an å få det til med nåke tetningsstoff sånn at eg slepp å venta so lenge på ny pakning, men hen kan eg få tak i det og kva skal eg bruka?

    Eg gadd ikkje å gjera meir med detta, so eg jekka opp bilen på venstre sida bak og tok av hjulet. So vaska eg litt, drog litt i skvettlappfestet for å få den til å henga rett, og fant fram ein sprayboks med sånn tektyl som tørkar som eg tenkte å bruka på kanten på hjulbuen, for lakken der blir so fort sleten vekk. So då puste eg litt dar og spraya på litt sånn tektyl.




    Det er ikkje rustflekkar dar, berre raud grunning. På høgre sida har det komt litt rust. Når eg kjøpte bilen var det rust heile veien på kanten her, som eg har slipt og lakkert på.




    Og sånn vart det:










    So sette eg på den nymalte turbinfelgen med brukbart dekk på for å sjå korleis det såg ut.







    Eg syns det vart veldig fint Eg har tenkt å gjera de samme på andre sida og. Ikkje fordi eg syns det er so fint å ha det svart der, men fordi det er finare enn rust Eg kan jo ta litt grøn lakk oppå viss eg får lyst til det
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  3. #328
    Registrerte brukere bakterius sin avatar
    Medlem siden
    26. mai 2011
    Sted
    Bodø, Norway
    Innlegg
    770
    Antall takk

    Standard

    Ser bra ut =)

    Virker som karosseriet på din bil har holdt seg noe bedre en mitt :P

  4. #329
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Den tectylen der blir borte på No Time. Som jeg skrev i tråden til Larsverm, så skaff deg en liters boks med 2-komponent Carboline MPS "Grunning for plast og metall. Slip kanten der plåtrein, og stryk det på med pensel. legg på litt lakk utvendig, så blir det så fint atte Ta gjerne hele hjulhuset med det stoffet. utenpå kan du legge selvpolerende bunnstoff istedet for Top-coat.

    PS: Du klarer ikke få høl på den grunninga med steinsprut eller slag med verktøy. Den er i Epoxy-Urethan
    Til bruk over og under vannlinjen på båter og støttebein på plattformer i Nordsjøen. Pure Offshore produkt.
    Primer for Plast og metall:
    http://star.no/mpsprimere.asp
    Selvpolerende bunnstoff:
    http://star.no/bunnstoff.asp

    Jeg har brukt dette på et tidligere prosjekt, og den er visst like fin under etter 7 år sa nye eieren. Kun denne grunninga, og selvpolerende bunnstoff til skipsskrog. Jeg brukte svart. Ingen tectyl etterpå

    Det samme skal jeg gjøre med 242'n jeg driver med nå. Litt usikker på enhetsprisen, men jeg betalte 675,- for 1 liter grunning, 1 liter top-coat til motorrom, og 3 liter med tynner til denne typen. en 3 liter med grunning kom på 498,- Det rekker til hele bilen din. Og her trenger du ikke to strøk for å si det sånn

    Keep up the good work
    Sist endret av Ola Moen; 04/04/12 kl 02:36
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  5. Takk Øygard takket for denne posten
  6. #330
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av bakterius Vis post
    Ser bra ut =)

    Virker som karosseriet på din bil har holdt seg noe bedre en mitt :P
    Takk Han har klart seg bra ja, det var litt overflaterust på bakskjermane og hjulbrønnane når eg kjøpte han men det har eg slipt, grunna og lakkert, so det var ikkje nåke problem, og so hadde eg jo ein del arbeid med golvet. Men ellers var det berre litt småtteri her og der, og det meste er vekke no. Men lakken er dessverre ikkje det den ein gong var. Eg kan endeleg få han blank og fin, men det er mange stygge riper og sår, men heldigvis ikkje so mange bulkar. Det største problemet er at det er ein del små rustflekkar på sidene og oppå framskjermane, og viss eg skal flikka på det blir det ikkje lett å få det fint, so det beste hade vore å lakkert heile bilen. Men han ser grei ut på litt avstand Og det er veldig lite rust på han
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  7. #331
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av V20T Vis post
    Den tectylen der blir borte på No Time. Som jeg skrev i tråden til Larsverm, så skaff deg en liters boks med 2-komponent Carboline MPS "Grunning for plast og metall. Slip kanten der plåtrein, og stryk det på med pensel. legg på litt lakk utvendig, så blir det så fint atte Ta gjerne hele hjulhuset med det stoffet. utenpå kan du legge selvpolerende bunnstoff istedet for Top-coat.

    PS: Du klarer ikke få høl på den grunninga med steinsprut eller slag med verktøy. Den er i Epoxy-Urethan
    Til bruk over og under vannlinjen på båter og støttebein på plattformer i Nordsjøen. Pure Offshore produkt.
    Primer for Plast og metall:
    http://star.no/mpsprimere.asp
    Selvpolerende bunnstoff:
    http://star.no/bunnstoff.asp

    Jeg har brukt dette på et tidligere prosjekt, og den er visst like fin under etter 7 år sa nye eieren. Kun denne grunninga, og selvpolerende bunnstoff til skipsskrog. Jeg brukte svart. Ingen tectyl etterpå

    Det samme skal jeg gjøre med 242'n jeg driver med nå. Litt usikker på enhetsprisen, men jeg betalte 675,- for 1 liter grunning, 1 liter top-coat til motorrom, og 3 liter med tynner til denne typen. en 3 liter med grunning kom på 498,- Det rekker til hele bilen din. Og her trenger du ikke to strøk for å si det sånn

    Keep up the good work
    Det ser eg ikkje vekk i frå, men det er no greit å testa han når eg har han liggande, han beskyttar sikkert litt so lenge han er der
    Detta dar som du snakkar om høyrest ut som eit veldig bra produkt. Det skulle eg visst om i haust når eg dreiv under bilen, då blanda eg arcanol og owatrol og tok to strøk med det og so tektyl oppå. Eg reknar med at det varer ei stund, men detta som du snakkar om må jo vera endo bere, litt arkanol og tektyl på ei oljeplattform hadde nok ikkje vart so lenge Det er litt dyrt, men viss det varer lenge er det absolutt verdt det Veit du hen eg kan få tak i det? Eg ser du har greie på detta og mykje sånt, so du ska ikkje sjå vekk ifrå at du får fleire spørsmål frå meg
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  8. #332
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Star maling og lakk som forhandler det har. Siden jeg linket til lenger opp. Du kan gå inn der å se på forhandleroversikt, og finne noe i nærheten av deg Bare å spørre om det skulle være noe det Sammenligner man prisene med vanlige lakkprodukter, så ligger det på så og si samme nivå egentlig. Så da er det mest tilgjengeligheten det går på
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  9. #333
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Åja, no fant eg det Dei har so mykje som ein butikk i Hordaland, men eg skal ta ein tur innom dar ein gong eg er i området, det er ikkje so ofte, men detta høyrest ut som eit bra produkt so det må eg bruka
    Prisen var ikkje so galen faktisk, lakk og sånt er jo dyrt. Trur du det kan bli greit å bruka detta til grunning og lakkera oppå på synlege plassar på bilen?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #334
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Er nok bra karosseri på 242en din - verdt å ta vare på. Men grillen ser ikke helt komplett ut...

    Ser OK ut med både "turbin"-felger og bra stålfelger. Om det ikke finnes nye små kapsler til stålfelgene, kan de vel ikke være sjeldnere enn at du må kunne finne dem pent brukt hvis du leter litt.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  11. #335
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Takk, jo han er bra for rust, og eg prøvar å halda rusten vekke so godt eg kan Grillen tok eg av for å ikkje risikera å skada han når eg driv og skrur i motorrommet, han skal nok tilbake
    Ja eg syns begge deler såg fint ut, finare enn dei sommarfelgane som høyrer til dilen etter mi meining. Eg har prøvd å få tak i sånne kapslar, eg har eit sett med sånne litt nyare flatare som ser fine ut på bilen, men det er jo ikkje heilt rett. Eg skal fortsetta å sjå om eg får tak i sånne kapslar som det skal vera på han, viss ikkje får eg berre venta og sjå om dei bjynnar å laga sånne gjen, dei gjer jo det både til Amazon og 100-serien so det er ikkje umulig
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  12. #336
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    En må nesten teste ut om de går skikkelig sammen med andre lakktyper. Det er ikke alle som er like glad i hverandre
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  13. #337
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ja, det er jo klart Men viss dei ikkje reagerar med kvarandre går det also an å få det til å sjå fint/greit ut vss eg brukar det til grunning på karrosseriet?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  14. #338
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Ja, selvfølgelig Du sliper grunninga på samme måte som med annen grunning. 800 våtslipepapir sånn at den blir glatt og klar til lakk. så kan man legge tett lakk i ett strøk. Sånn kort fortalt.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  15. Takk Øygard takket for denne posten
  16. #339
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Då er det berre ein ting til eg lurer på: Koffor er det ikkje fleire som brukar detta?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  17. #340
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Det blir brukt i bøtter og spann på alt fra båter, til lastebilrammer, hengere, påbygg osv
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  18. #341
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    No har eg hatt ein liten pause frå bilen dei siste vekene. Eg har no dreve med litt kosearbeid då, men ikkje nåke stort. Eg har faktisk ikkje gidda å montert vannpompa heller Men so fekk eg ikkje tak i sånt pakningsstoff før på torsdag heller
    Men her er litt bilde av det som har skjedd:
    Eg gjorde det samme i høgre hjulbuen bak og:


    Det var litt rust på den bjelken som fjøra er festa på oppe, so då vart det litt pussing og sånt. Eghar dessverre ikkje vore der somdet går an å få tak i detta som du, V20T snakka om, so det vart arkanol og tektl her og.


    Her er det pakningsstofft eg kjøpte på ein bensinstasjon:



    Detta skule vel fungera? Men skal eg bruka det berre der pakningener rivna eller mellom pakningen og bokka og pakningen og pompa og?

    Og so tok eg litt nærbilde av forskjellige skadar på lakken som eg har lyst å få gjort nåke med.

    Rustflekk på panseret






    Her har det blitt reparert steinsprutskada på venstre framskjerm


    På kanten på venstre dør er lakken sleten heilt inn på metallet, so her er det viktig å få på nåke.


    Ei stripa på passasjerdøra


    Nåken styge striper på høgre framskjerm


    Støtfangarenframme. Her har det vore ein del steinsprut som eg har prøvd å fiksa.


    Der med antenna er det eit område med ekstremt mangesmåsår:( Eg lurer på korleis dei har komt dar


    Og korleis har detta blitt sånn trur dåke?


    Jo, sånn:


    Og her er den største bulken i panseret, omtrent midt i bildet

    Eg manglar bilde av bagasjelokket men det har nåken bulkar som går oppover, etter at folk har hatt litt for store ting nedi der
    So han er longt i frå strøken, men han har no i alle fall lite rust Og resten av det som er, skal vekk
    Meir bilde kjem når photobucket har blitt litt meir samarbeidsvillig.
    Sist endret av Øygard; 01/05/12 kl 08:54
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  19. #342
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sjå her kva eg kjøpte billig på fretex

    Denne er ikkje heilt tett, men er grei for eksempel viss du lagear en bil under tak, han held vatnet ute viss det berre kjem i bya, men viss det regnar lenge blir nok bilen våt.

    245en står no her den og.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  20. #343
    Moderator larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    VCCN medlemsnummer
    333
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Angående bildet av dørhåndtaket: Tenker du på den "buen" i overkanten? Jeg har ikke noe svar selv, annet enn at jeg mener å ha sett det samme på andre biler før...

    Sitat Opprinnelig postet av V20T Vis post
    Det blir brukt i bøtter og spann på alt fra båter, til lastebilrammer, hengere, påbygg osv
    Men likevel: Hvorfor ikke mer på personbiler enn tectyl og hva de nå vanligvis bruker?
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  21. #344
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Bilbransjen tjener ikke penger på å gjøre bilene sine udødlige Da får de ikke solgt nytt
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  22. #345
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Angående bildet av dørhåndtaket: Tenker du på den "buen" i overkanten? Jeg har ikke noe svar selv, annet enn at jeg mener å ha sett det samme på andre biler før...
    Den kvite flekken ja. Viss du ser på bildet under so ser du korleis folk opnar døra, den flekken er fordi folk har hatt tommelen der når dei opna døra og slete vekk lakken
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  23. #346
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Stasjonsvogna har berre stått dar lenge no, men ein gong ssist veka fnt me på at me vile prøva å starta ho. Det klarte me, men det var sånn som før Broren min filma det so den filmen kan eg legga ut ein an gong Eg har berre eit bilde.


    Lista rundt frontruta har visst vore laus i ti år, og no var ho blitt so laus at ho datt av, og kva trur dåke eg fant bakom der?
    Rust.


    Men ikkje det verste eg har sett då



    So fant eg ut at eg skule flytta radioen i 245enover i 242en. Det var lettare hjort enn elg.
    Det var nok ikkje radio i 242en då den var ny, den har sikkert blitt ettermontert på 80-talet ein gong, og ser sånn ut:

    Og her er ledningane til den:


    So tok eg radioen ut av stasjonsvogna


    Og der såg kontakten sånn ut


    Det einaste som paste i 242en var antenneledningen


    So det enklaste då er kanskje å ta alle ledningane til radioen frå 245en over i 242en, eller? Er det veldig mykje arbeid?

    Det er det einaste som har skjedd i det siste, utanom å opna dørane for å lufta og lukka dei om kvelden

    Eg har rett og slett ikkje gidda å montera vannpompa, eg vart litt lei av at eg aldri fant ut kva som gjer at han blir for varm når eg har termostaten i, og so vart pakningen øydelagd og. Men no ska eg prøva å montera han ein dag, so får me sjå om han startar etter registerreimbyttet. Eg har hatt litt andre ting å gjera dei siste dagane so eg har ikkje fått tid til det.

    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  24. #347
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Hiv inn ein ny cdspelar med ein gong du er i gong, ikkje sette inn det gamle skrotet av ein cdspelar
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  25. #348
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Ed har lit lyst å montera den frå 245en, og so kan eg jo gøyma ein cd-spelar i hanskerommet e.l. viss eg skulle få lyst til det
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  26. #349
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Det er ikkje så voldsomt avanserte greiene på ein radio. Konstant pluss, tenning pluss, jord, og pluss/minus til kvar høgtalar. Det du kan gjere er å måle kva pinne i kontakten på 245 som går til kva. Så kan du klippe pluggen laus (med 10-20cm ledning) og berre skøyte den inn i 242 etter å ha funne ut kva ledningar som går til kva der.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  27. #350
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Heilt villt ville eg tippa at dei 2 pluggane med 2 pinnar på er til høgtalarane, ledningen med 1 kontakt på er jord og den med 2 på er pluss.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

Side 14 av 65 FørstFørst ... 4 12 13 14 15 16 24 64 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •