Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  298
Side 12 av 65 FørstFørst ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... SisteSiste
Viser resultater 276 til 300 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

  1. #276
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Det har vore litt lite liv her i det siste. På søndag for ei veka sidan ringte onkelen min og sa han hadde funne eit gammalt raudmat sjalusi i garasjen sin, som eg kunne få. Og sjølv om eg ikkje viste om eg ville bruka det, so er det jo kjekt å ha So eg prøvde å legga det på bilen då.








    Ellers har vinterferien stort sett gått til å få eib V40 klar fr etterkontroll. Eg har bytta bremsar og litt sånt på han og no ska eg pussa litt rust på han. Eg får vel ta med eit par bilde av den og då:







    I dag tenkte eg eg skulle prøva å få bytta vannpompa på 242en. Eg tenkte det måtte vera den som var problemet sidan alt ant virka som det skulle. Men neida:( Når eg var klar til å demontera vannpompa starta eg bilen og rygga han nåken meter opp i bakken for å få ut litt meir kløleveska, og då lyste brake failure-lampa og bremsepedalen var hard. Men eg bestemte meg for å ta ein ting om gongen og tok ut vannpompa. Då kom den første nedturen. Den gamle vannpompa var heilt i orden. Vannpompa, radiatoren og termostaten er i orden og likavel blir han varm. Eg skjønnar ikkje detta her. Men eg tekte eg kune seta i den nye likavel, men den paste jo ikkje. Og eg fekk ikkje montert den gamle hellerfordi då må eg ha ny pakning. So no står bilen her...:( Og eg skjønnar endo ikkje koffor bilen går seg varm, + at eg har fått eit nytt problem å lura på. Som om eg ikkje hadde nok å gjera frå før:( Viss dåke har nåken råd å bidra med, so er det berre å skriva

    Litt bilde frå i dag.








    Sånn står han no.








    Og so prøvde eg å henga på ei frontleppa for å sjå korleis det såg ut




    Eg hadde tenkt å vaska han i dag, men eg tenkte det var gale å spyla vatn på han no når han for ein gongs skuld var tørr

    Det var alt for i dag. Som sagt, dåke er velkomne til å komma med kommentarar og idear
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  2. #277
    Registrerte brukere Geitung sin avatar
    Medlem siden
    29. mars 2011
    Sted
    Laksevåg, Hordaland, Norway, Norway
    Innlegg
    834
    Antall takk

    Standard

    Kan jo like godt være tempgiveren som gir feil signal også
    Termostaten bør du ha i og med at det er den som åpner for kjølevannet og dermed skaper den gjennomstrømningen den skal ha for å holde riktig driftstemperatur.
    Husk at hva en måler sier og hva som er tilfelle er to vilt forskjellige ting. Du kjenner om det er trykk på slangene.

  3. Takk Øygard takket for denne posten
  4. #278
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Det kan vera målaren, ja, men eg tvilar litt på det i og med at det so vidt var bjynt å bobla litt dar ein gong eg stoppa og målaren var komt opp på det raude. Det som er so rart er at det virkar ikkje som det er sirkulasjon i kjølesystemet, for når bilen går og målaren står ein plass mellom normal driftstemperatur og detraude feltet, er nedre radiatorslange framleis kald. Men korleis skal eg kontrollera målaren? På bilar med lok på radiatoren er det jo veldig greit å berre måla temperaturen nedi der, men det er jo ikkje so enkelt på denne:(
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  5. #279
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    Bytt pumpa likevell og flush systemet. Du kan også prøve med en annen kork på ekspansjonstanken.
    -90 VOLVO 745
    -84 TOYOTA Hilux

    Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!

  6. #280
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Men har det nåke for seg å bytta pompa når den gamle ser heilt perfekt ut? Eg kan prøva å ta eit litt bere bilde av ho etterpå. Eg kan jo prøva med lokket til ekspansjonstankn på 245en. Det skadar ikkje å prøva
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  7. #281
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hareid
    Innlegg
    971
    Antall takk

    Standard

    hadde nappa av toppen å bytta toppakning, bare for å ha gjort det..og sjekka toppen for sprekke osv....om det ikkje har blitt gjort tiligere da??

  8. #282
    Registrerte brukere Geitung sin avatar
    Medlem siden
    29. mars 2011
    Sted
    Laksevåg, Hordaland, Norway, Norway
    Innlegg
    834
    Antall takk

    Standard

    Tror kanskje du bør finne deg et sterkt stoff og flushe systemet. Hvor lenge har du hatt motoren igang når du har feilsøkt forresten?

  9. #283
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av general-aasen Vis post
    hadde nappa av toppen å bytta toppakning, bare for å ha gjort det..og sjekka toppen for sprekke osv....om det ikkje har blitt gjort tiligere da??
    Eg har ikkje sett nåke som tydar på at toppakningen må skiftast, det er ingen lekkasje og han går godt Men eg kan jo sjølvsagt ta ein sylinderlekkajetest for å vera sikker.

    Sitat Opprinnelig postet av Geitung Vis post
    Tror kanskje du bør finne deg et sterkt stoff og flushe systemet. Hvor lenge har du hatt motoren igang når du har feilsøkt forresten?
    Eg har ikkje hatt han i gong so lenge, eg måtte jo stoppa han når han vart for varm. Men eg har no forsikra meg om at det ikkje er luft i systemet i alle fall. O\Den gamle radiatoren har eg renska med både kaustisk soda og plumbo. Og no har eg skifta radiator og det hjelpte heller ikkje. Eller meinar du flusha gjennom sjølve motoren? Takk for all hjelp so longt.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #284
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hareid
    Innlegg
    971
    Antall takk

    Standard

    Mine erfaringermed sånt er enten toppen eller pakningen..

    omradiatoren er grei, termostaten og vannpumpa evt varme apparat registeret så skal no alt vere greit i grunnen...en slik volvo motor er ikkje vanskelig å be..

  11. #285
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Hmh. Eg får lura litt på det
    Det skulle jo i grunn vera greit viss radiator, vannpompa og termostat er i orden ja. Varmeapparatregisteret er kunne nok trenga ein rens, men motoren ska jo ikkje bli varm av den grunn. Eg lurte på om det var motoren som rett og slett produserar for mykje varme sånn at han blir for varm sjølv om kjølesystemet er i orden, men det er jo ikkje sirkulasjon gjennom radiatoren sjølv om motoren er so varm at termostaten skal vera open. og det syns eg er veldig rart. Eg bjynnarr å bli lei av at eg ikkje kjeme nåken vei med detta. Men eg ska prøva å finna ut litt meir om det med toppakningen.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  12. #286
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hareid
    Innlegg
    971
    Antall takk

    Standard

    jepp...sjeldent hatt noe sånt problem selv i grunnen...verstefall er jo det bare å bytte motor, ein likens eller noe større..

  13. #287
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Det bjynnar å frista ja. Men eg hadde litt lyst å sjå kor longt eg kan få denne til å gå
    Merkeleg problem also, eg trudde ikkje det skulle vera so vanskeleg å finna ut koffor han gjekk seg varm. Men det var visst ikkje so enkelt som eg trudde i bjynnelsen:(
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  14. #288
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hareid
    Innlegg
    971
    Antall takk

    Standard

    jepp sant nokk, skal ikkje vere noe omfattande problem dette...men godt mulig toppakningen har fått seg ein liten rift, slik den går seg varm uten å påvirke motorkraften....men om problemer ikkje skulle være der, så skader jo det aldrig med ein frisk toppakning..

  15. Takk Øygard takket for denne posten
  16. #289
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Åja, sånn at trykket i systemet forsvinn? Det kan henda ja Det skadar nok ikkje med ein ny pakning etter 35 år Det kan jo bli intressant å sjå korleis det står til inni dar. Men det er jo litt jobb, so eg vil jo helst vera litt meir sikker på at det er der feilen ligg før eg gjer det
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  17. #290
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hareid
    Innlegg
    971
    Antall takk

    Standard

    Er jo bare noen få timers jobb i grunnen..pakninger koster jo slikt og ingenting...men noen vill jo bytte alt ellers også av pakninger osv i samme slengen...
    Kan vere so mangt, ofte blir der bare trykk i systemet slik den koker...aldrig godt å vite før man sjekker..hehe

  18. #291
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Nei det er jo ikkje so gale på dessa bilane her. Men det er nok til at eg gjerne vil sleppa
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  19. #292
    Registrerte brukere Geitung sin avatar
    Medlem siden
    29. mars 2011
    Sted
    Laksevåg, Hordaland, Norway, Norway
    Innlegg
    834
    Antall takk

    Standard

    Det jeg mener er at jeg hadde kjørt et stoff i hele systemet og skiftet kjølevæsken. Bruk for guds skyld ikke kaustikk soda eller plumbo inni motoren

    Å skifte toppakningen tar vell ikke mer enn 4-5 timer første gang Det er ikke mye arbeid i det hele tatt og har man gjort det en gang går det som smurt neste gang

  20. Takk general-aasen, Øygard takket for denne posten
  21. #293
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. des. 2010
    Sted
    Bjørkelangen
    Innlegg
    1.214
    Antall takk

    Standard

    kan hvertfall opplyse om at vannpumpa får du ikke bytta den du har fått ny der er feil, er to typer, husker ikke om den andre er til b23 eller b20 eller hva det var, men er i hvertfall annerledes, ser det tydelig på "hulla" til bolter. sikker på at du har fått lufta heeelt ut? la den gå seg såpass varm så termostat åpner mens du har lokket på ekspansjons tanken av, når begge radiator slangene er varme så har termostaten åpna kan bli lett lurt av det lufte greiene

  22. #294
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Helt annen bil da, men en Ford jeg hadde ble plutselig alt for varm og kokte hele tiden. Det var topp-pakninga som var gåen.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  23. #295
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Geitung Vis post
    Det jeg mener er at jeg hadde kjørt et stoff i hele systemet og skiftet kjølevæsken. Bruk for guds skyld ikke kaustikk soda eller plumbo inni motoren

    Å skifte toppakningen tar vell ikke mer enn 4-5 timer første gang Det er ikke mye arbeid i det hele tatt og har man gjort det en gang går det som smurt neste gang
    Litt plumbo i motorblokka må vel gjera godt vel? Neida. Eg brukte nåke radiatorrens ein gong og det hjelpte ikkje. Eg ska vurdera å skifta toppakningen. Eg har gjort det før, men ikkje på Volvo

    Sitat Opprinnelig postet av Dimmern Vis post
    kan hvertfall opplyse om at vannpumpa får du ikke bytta den du har fått ny der er feil, er to typer, husker ikke om den andre er til b23 eller b20 eller hva det var, men er i hvertfall annerledes, ser det tydelig på "hulla" til bolter. sikker på at du har fått lufta heeelt ut? la den gå seg såpass varm så termostat åpner mens du har lokket på ekspansjons tanken av, når begge radiator slangene er varme så har termostaten åpna kan bli lett lurt av det lufte greiene
    Vannpompa passa ikkje nei. Dei hadde levert feil pompa. Eg trur ikkje det kan ha vore nåke luft gjen, eg heldt på ganske lenge for å vera sikker, og so lot eg han stå med lokket av ei natt og dagen etter hadde ikkje nivået i tanken sege. Motoren var so varm at termostaten skulle vera open, men det var ikkje sirkulasjon gjennom radiatoren:( Og det var med ein heilt ny termostat.

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Helt annen bil da, men en Ford jeg hadde ble plutselig alt for varm og kokte hele tiden. Det var topp-pakninga som var gåen.
    Intressant Det kan jo vera det på denne og, sidan eg ikkje finn nåke ant som er gale.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  24. #296
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Kjøp ny termostat, få tak i rett vasspumpe og kjøp ei flaske eller 2 med rens for kjølesystem. Bytt alt og rens systemet mangen gonger, køyr rundt på høgt turtall for å få blandinga godt rundt i motoren. Få tak i ny tempsensor og som du byter når du først er igang. Om det da ikkje hjelp, så kan det ikkje vere så mykje anna enn toppen eller toppakning ja
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  25. #297
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Eg ville bytta vasspompa. Det er jo greit å bytte når ein først er i gang så slepp du å bytte den seinare Og, det sjalusiet og den leppa må du bare ha på, blei jo kjempetøft!
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  26. #298
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Agrostar Vis post
    Kjøp ny termostat, få tak i rett vasspumpe og kjøp ei flaske eller 2 med rens for kjølesystem. Bytt alt og rens systemet mangen gonger, køyr rundt på høgt turtall for å få blandinga godt rundt i motoren. Få tak i ny tempsensor og som du byter når du først er igang. Om det da ikkje hjelp, så kan det ikkje vere så mykje anna enn toppen eller toppakning ja
    Eg har ein heilt ny termostat og ein gammal som virkar, men eg ska koka dei litt på komfyren for å vera 100 % sikker på at dei virkar. No er jo vannpompa eg har i orden, men det kan henda ho blir bytta likavel, får sjå kva dei klarar å skaffa på verkstaden her Eg har prøvd å rensa systemet ein gong, eg sto og gassa i ein halvtime Eg har lydopptak av det og Temperatursensor kan eg ta frå 245en for å prøva, tenker eg Og so er det ein spenningsregulator til bensinmålaren og temperaturmålaren som skal passa på at dei alltid får ti volt, og når den blir gammal kan han visst gje litt meir enn ti volt sånn at dei viser litt for mykje. So den skulle eg tatt og skifta. Men som sagt var det ein gong eg prøvde å setta i termostaten, bilen vart varm og når eg stoppa han høyrte eg at det sovidt var bjynt å bobla litt, so eg trur han var blitt varm då. Men eg ska prøva å finna det ut sånn at eg er sikker

    Sitat Opprinnelig postet av The Bear Vis post
    Eg ville bytta vasspompa. Det er jo greit å bytte når ein først er i gang så slepp du å bytte den seinare Og, det sjalusiet og den leppa må du bare ha på, blei jo kjempetøft!
    Eg trur ho blir bytta, ja So kan eg ha den gamle liggande i tilfele eg får bruk for ho ein gong.
    Sjalusiet såg ikkje so domt ut når eg tok svart-kvittbilde Og den frontleppo må eg nesten berre montera men kanskje eg ska lakkera ho grøn først. Eller bilen lilla
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  27. Takk The Bear takket for denne posten
  28. #299
    Registrerte brukere 760diselpower sin avatar
    Medlem siden
    20. feb. 2012
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    pen orginal bil
    kunne prøvd med svart frontleppe?
    hørtes ut som sprekk i toppen eller defekt toppakning ja

  29. #300
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    VCCN medlemsnummer
    832
    Innlegg
    4.863
    Antall takk

    Standard

    Jau, takk Han er ikkje so verst, men det er mange små (og store) sår i lakken som ikkje viser på bilda og på avstand. Får ta litt om gongen
    Eg har sett ein del sånne bilar med svart frontleppa og eg kan ikkje sei eg likar det, so ho blir nok grøn viss ho blir montert
    Kanskje det ja, Eg ska feilsøka litt meir før eg evt. skiftar toppakningen
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

Side 12 av 65 FørstFørst ... 2 10 11 12 13 14 22 62 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •