Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  90
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 90

Tråd: Midlertidlig banning av brukere..

  1. #1
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard Midlertidlig banning av brukere..

    Ka med og få noe av det samme som Bilforumet har ang banning av forumbrukere som ikke oppfører seg og ikke kan slutte og ødelegge tråder osv??

    Ser litt her og der at det ligger en del useriøse innlegg..

    Foreksempel kunna man gjort slik at du får 1 advarsel og viss du ikke oppfører deg da så blir du utestengt 1 uke første gangen. Blir det ikke bedre da så blir det 2 uker neste gang...


    Bare et forslag før og få et mere seriøst og ryddig forum som ikke skremmer nye brukere ut og ikke setter Vccn i dårligt lys.

    Mvh
    MsRacing
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  2. Takk 242, Wahl, saabfaen, Volvo_960_1995, Audun, Tarell takket for denne posten
  3. #2
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Ja faktiskt så er jeg meget eni i trådstarter her. Å komme med utsagt og komme med bilder å fyre folk med. Synes jeg er forkasteligt, men gjør folk dette. Så vil jeg seriøst mene at det er lov til å svar på dette, til vedkommende som har useriøse innlegg blir tilsnakket , eller får en advarsel !

  4. #3
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    go for it!

    en knapp på profilen til brukeren (rapporter bruker) begrunnelse /bevis (link) = tilsnakk/utestengelse liten periode om nødvendig
    Sist endret av metrakit; 26/03/11 kl 03:32

  5. Takk 242, Volvo_960_1995 takket for denne posten
  6. #4
    Registrerte brukere Mr. Crepsley sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Senja
    Innlegg
    1.667
    Antall takk

    Standard

    Er i bunn og grunn enig selv. Tok litt av tidligere i den tråden, men alt er slettet nå.
    Jørgen Simonsen

    1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
    2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
    1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering

  7. #5
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Crepsley Vis post
    Er i bunn og grunn enig selv. Tok litt av tidligere i den tråden, men alt er slettet nå.
    Det er bra, at man ser man har tatt litt av.

  8. #6
    Registrerte brukere metrakit sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    ålesund
    Innlegg
    877
    Antall takk

    Standard

    haha må flire litt...begrav øksen nå 242 mr.crepsley har gjort det.

  9. Takk Mr. Crepsley takket for denne posten
  10. #7
    Registrerte brukere Mr. Crepsley sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Senja
    Innlegg
    1.667
    Antall takk

    Standard

    Jeg ler også
    Jørgen Simonsen

    1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
    2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
    1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering

  11. #8
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av metrakit Vis post
    haha må flire litt...begrav øksen nå 242 mr.crepsley har gjort det.
    Ja jeg har gitt meg, men ser hvem som har siste innlegg ang saken her og andre plass, ikke hverken meg eller MR C. hehe

    "ler"

  12. #9
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Vell moderatora, va sier dere??

    Har kommet over enda et tilfelle av slik oppførsel jeg og garantert mange flere ikke vil ha på dette forumet.. Legger ved link på dette. http://forum.vccn.no/showthread.php?t=4395&page=6

    Les et stykke nedover fra side 6..

    Er det virkeli dette vi ønsker på forumet? Da vurderer jeg seriøst og melde meg ut av klubben..
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  13. #10
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Er det noe å henge seg opp i dag? Syntes nesten det er litt artig jeg
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  14. Takk Kalsn, Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  15. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    er da bare morro og lese slike "diskusjoner".
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  16. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Mysen
    VCCN medlemsnummer
    378
    Innlegg
    725
    Antall takk

    Standard

    Det festligste med slikt, er å se hvem som klarer å være saklig... Men ellers er det igrunn bare barnslig... Min mening.. Og jadda, been there, done that..
    2008 Volvo V70 2.4 D - Bruksbil
    1986 740 Diesel storprosjekt

    Etter noen år uten Volvo så var det ingen vei utenom....

  17. Takk Jan-Einar Jenssen, Volvo_960_1995 takket for denne posten
  18. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rockeren Vis post
    Det festligste med slikt, er å se hvem som klarer å være saklig... Men ellers er det igrunn bare barnslig... Min mening.. Og jadda, been there, done that..
    men fortsatt morro lesing
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  19. #14
    SagaPer sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Volda, Norway
    VCCN medlemsnummer
    39
    Innlegg
    855
    Antall takk

    Cool

    Helt enig med MsRacing. Dette er diskusjoner / innlegg / mobbing av brukere som ikke hører hjemme her. Dette forumet er opprettet for å kunne dele erfaringer og informasjon som gjør at det skal være lettere å kjøpe og eie en Volvo.

    En annen ting: skriv norsk! Bruk bokmål eller nynorsk skriftspråk. Det blir helt umulig å søke etter informasjon i dette forumet når brukere skriver innlegg på "sms-språk" der hverken rettskriving eller grammatikk stemmer med våre to offisielle skriftspråk.
    XC40 EV P8 2021 Onyx Black Metallic 408 hk

    Tidligere biler:
    XC60 D4 AWD 2017 R-Design Limited Edition Polestar 220 hk
    XC70 D5 Summum 2009 Caper green
    V70 D5 Summum - 2007 svart
    V70R AWD - 1999 sølv metallic
    850 stv - 1996 grønn

  20. Takk Volvo_960_1995, hkv, Jobbe88 takket for denne posten
  21. #15
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    VCCN medlemsnummer
    287
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Hvis man skal utestenge folk og slette innleggene ved den minste krangel/usaklighet tror jeg dette kommer til å bli et kjedelig forum.... Det vil alltid være folk som er uenige, det må vi bare leve med.. Selvfølgelig skal de verste innleggene slettes, men ellers synes jeg ikke dette forumet er det verste.. Kan være enig i at det som forekom i prosjekttråden til Christian var ganske ubehagelig, og at i sånne tilfeller bør innholdet slettes. Her forekommer det også personopplysninger som kun har til hensikt å skade motparten. Sånt bør vi holde oss for gode til!

    Men vi må passe på at denne klubben ikke fører en sånn "Gestapolinje" at uansett hva du skriver, kommer det sanksjoner i form at utestengelse/annen straff. Det holder vel at de aktuelle innleggene slettes. Utestengelse mener jeg er noe som bør benyttes i EKSTREME tilfeller, ikke bare ved en vanlig diskusjon i tråd. Da kommer det til å ende med at ingen tør å ytre sin mening her inne.

    Men som sagt opplever jeg ikke dette som noe stort problem her inne. Føler denne tråden er blitt litt "krisemaksimering" av et relativt lite problem. Oppfatter man at det er mye drittslenging her inne, bør man se på andre klubber/forum rundt om på internett. Da får man plutselig et helt annet syn på det hele (min erfaring).
    Sist endret av Daniel V; 28/03/11 kl 11:01
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  22. Takk Jan-Einar Jenssen, Volvo_960_1995, Ola Moen takket for denne posten
  23. #16
    Registrerte brukere elephant sin avatar
    Medlem siden
    02. okt. 2010
    Sted
    2050
    Innlegg
    885
    Antall takk

    Standard

    Har et slikt opplegg på en sykkelside jeg er på (utfor.com), der er det jo nesten bare kids, just sayin`. Så poenget mitt er at man er for "gamle" til slikt her, de fleste har folkskikk og den slags. Selvom noen slenger dritt til hverandre, er vel det ikke noe å melde seg ut av klubben for? Alle har ikke samme meninger, og da er det normalt at noen ganger går det litt over "streken".
    Uansett, så er det tydligvis ikke bare jeg som synes det er moro med litt sånn lesing!

  24. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  25. #17
    Registrerte brukere Soulair sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Klæbu
    VCCN medlemsnummer
    13
    Innlegg
    565
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Hvis man skal utestenge folk og slette innleggene ved den minste krangel/usaklighet tror jeg dette kommer til å bli et kjedelig forum.... Det vil alltid være folk som er uenige, det må vi bare leve med.. Selvfølgelig skal de verste innleggene slettes, men ellers synes jeg ikke dette forumet er det verste.. Kan være enig i at det som forekom i prosjekttråden til Christian var ganske ubehagelig, og at i sånne tilfeller bør innholdet slettes. Her forekommer det også personopplysninger som kun har til hensikt å skade motparten. Sånt bør vi holde oss for gode til!

    Men vi må passe på at denne klubben ikke fører en sånn "Gestapolinje" at uansett hva du skriver, kommer det sanksjoner i form at utestengelse/annen straff. Det holder vel at de aktuelle innleggene slettes. Utestengelse mener jeg er noe som bør benyttes i EKSTREME tilfeller, ikke bare ved en vanlig diskusjon i tråd. Da kommer det til å ende med at ingen tør å ytre sin mening her inne.

    Men som sagt opplever jeg ikke dette som noe stort problem her inne. Føler denne tråden er blitt litt "krisemaksimering" av et relativt lite problem. Oppfatter man at det er mye drittslenging her inne, bør man se på andre klubber/forum rundt om på internett. Da får man plutselig et helt annet syn på det hele (min erfaring).
    Viktig å skille mellom konstruktiv kritikk og person angrep. Mister fort interessen av en tråd når brukere går direkte til å angrep og kaller en person for idiot eller truer med juling.

    Det vil alltid finnes en og annen som skal kverulere på alt til siste slutt. Slike er mer kjent som "nett troll". Den beste løsningen mot slike er enkel; IKKE SVAR! De er kun ute etter å provosere og skape krangel av uvisse årsaker..
    1998 Volvo V70XC - bruksbil
    1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt

  26. Takk Dan Bay-Johansen takket for denne posten
  27. #18
    Registrerte brukere Volvo_960_1995 sin avatar
    Medlem siden
    10. feb. 2010
    Sted
    Stavanger området.
    Innlegg
    442
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SagaPer Vis post
    Helt enig med MsRacing. Dette er diskusjoner / innlegg / mobbing av brukere som ikke hører hjemme her. Dette forumet er opprettet for å kunne dele erfaringer og informasjon som gjør at det skal være lettere å kjøpe og eie en Volvo.

    En annen ting: skriv norsk! Bruk bokmål eller nynorsk skriftspråk. Det blir helt umulig å søke etter informasjon i dette forumet når brukere skriver innlegg på "sms-språk" der hverken rettskriving eller grammatikk stemmer med våre to offisielle skriftspråk.
    Har selv mast på det, er ikke videre kjekt å lese tråder som er skrevet på / med SMS språk og dialekt !.

    Norsk Bokmål og Nynorsk !.
    Sunt pueri pueri puerilia tractant Dat sensus honores Homo sum humani nil a me alienum puto Nec scire fas est omnia

  28. Takk Dan Bay-Johansen takket for denne posten
  29. #19
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. juli 2010
    Sted
    Bergen, Hordaland, Norway
    Innlegg
    501
    Antall takk

    Standard

    Innfør samme system som de har på www.mopedportalen.com genialt advarsel system! Jeg veit jeg ikke er den eneste på VCCN som har hengt på MP
    Bor du nær Bergen og vil ha bilder av bilen din? Send meg en PM!

    '98 Volvo V70 2.5TDi - '86 Yamaha XT350
    x: '91 Audi 80 1.8 - '00 Audi A3 1.8T Quattro - '76 Volvo 244 1.9DL

  30. #20
    Registrerte brukere C.Erstad sin avatar
    Medlem siden
    13. mai 2010
    Sted
    Radøy
    Innlegg
    2.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nybakken Vis post
    Innfør samme system som de har på www.mopedportalen.com genialt advarsel system! Jeg veit jeg ikke er den eneste på VCCN som har hengt på MP
    bortsett fra at moderatorene der er så nazi som det går ann og få det, så er det genialt ja!

  31. #21
    SagaPer sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Volda, Norway
    VCCN medlemsnummer
    39
    Innlegg
    855
    Antall takk

    Wink

    Sitat Opprinnelig postet av C.Erstad Vis post
    bortsett fra at moderatorene der er så nazi som det går ann og få det, så er det genialt ja!
    Hva mener du med at noen er "nazi"?
    XC40 EV P8 2021 Onyx Black Metallic 408 hk

    Tidligere biler:
    XC60 D4 AWD 2017 R-Design Limited Edition Polestar 220 hk
    XC70 D5 Summum 2009 Caper green
    V70 D5 Summum - 2007 svart
    V70R AWD - 1999 sølv metallic
    850 stv - 1996 grønn

  32. #22
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Nasjonalsosialisme eller nazisme, som er en forkortelse av det tyske Nationalsozialismus (noen ganger også forkortet NS), er en politisk ideologi som oppstod i Tyskland etter første verdenskrig, samtidig med fascismens fremvekst i Italia. Den er uløselig knyttet til sin formgiver og fører, Adolf Hitler. På et vis som minner noe om Mussolinis fascisme lånes det en rekke elementer fra datidens sosialisme og forsterkes med med sterk nasjonalisme, betoning av etnisk fellesskap innen den germanske rase og denne rasens overlegenhet, eksklusjon av visse minoriteter (se særlig antisemittisme og holocaust) og mistillit til de demokratiske styreformene og liberale verdier.
    Like viktige var imidlertid streben etter en mer «naturlig» tilværelse, kritikken av kapitalisme, oppbyggingen og videreutviklingen av en velferdsstat som skulle ta vare på statens egne borgere uavhengig av sosial klasse, og det man så som kamp mot politisk og kulturell «dekadanse». Begrepet er knyttet til partiet NSDAP, det nasjonalsosialistiske tyske arbeiderpartiet, og det diktatoriske «tredje rike» partiet skapte i Tyskland mellom 1933 og 1945.

    I dag er nazismen som ideologi forbudt i Tyskland, selv om rester av tilhengere og oppblomstringer fortsetter å operere både i Tyskland og i andre land etter den andre verdenskrig. Disse nazistiske strømninger kalles på norsk nynazisme.
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  33. Takk Dimmern, Bjerkelund, Morgis takket for denne posten
  34. #23
    Registrerte brukere Anders Dybvadsskog sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Verdal`n
    Innlegg
    4.703
    Antall takk

    Standard

    herregud..
    740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392

    Ny eier av Dunfrid<3

  35. #24
    Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    844
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Nasjonalsosialisme eller nazisme, som er en forkortelse av det tyske Nationalsozialismus (noen ganger også forkortet NS), er en politisk ideologi som oppstod i Tyskland etter første verdenskrig, samtidig med fascismens fremvekst i Italia. Den er uløselig knyttet til sin formgiver og fører, Adolf Hitler. På et vis som minner noe om Mussolinis fascisme lånes det en rekke elementer fra datidens sosialisme og forsterkes med med sterk nasjonalisme, betoning av etnisk fellesskap innen den germanske rase og denne rasens overlegenhet, eksklusjon av visse minoriteter (se særlig antisemittisme og holocaust) og mistillit til de demokratiske styreformene og liberale verdier.
    Like viktige var imidlertid streben etter en mer «naturlig» tilværelse, kritikken av kapitalisme, oppbyggingen og videreutviklingen av en velferdsstat som skulle ta vare på statens egne borgere uavhengig av sosial klasse, og det man så som kamp mot politisk og kulturell «dekadanse». Begrepet er knyttet til partiet NSDAP, det nasjonalsosialistiske tyske arbeiderpartiet, og det diktatoriske «tredje rike» partiet skapte i Tyskland mellom 1933 og 1945.

    I dag er nazismen som ideologi forbudt i Tyskland, selv om rester av tilhengere og oppblomstringer fortsetter å operere både i Tyskland og i andre land etter den andre verdenskrig. Disse nazistiske strømninger kalles på norsk nynazisme.


    Sitat Opprinnelig postet av AndersD Vis post
    herregud..


    haha, lo godt av dette!
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

  36. #25
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Tromsø
    Innlegg
    734
    Antall takk

    Standard

    Stemmer for banning av forumbrukere som ikke greier å følge reglene, selv om de har fått advarsel!
    2000 V70 TDI "black edition"

  37. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
Side 1 av 4 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mulighet for å gi karakterpoeng til brukere
    By THolandsli in forum Informasjon fra administrator / styret
    Svar: 67
    Siste post: 30/08/11, 20:04
  2. 2000 brukere på forumet - nå passert 5000 12/8-11
    By THolandsli in forum Informasjon fra administrator / styret
    Svar: 18
    Siste post: 21/08/11, 16:48
  3. Strengere linje før banning
    By Wrasko in forum Forslagskassen
    Svar: 77
    Siste post: 25/08/10, 09:46
  4. Verifiserte brukere
    By larsa-std in forum Forslagskassen
    Svar: 12
    Siste post: 25/04/10, 00:15

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •