Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  12
Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 110

Tråd: uheldig xc90 eier på broom.no

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard uheldig xc90 eier på broom.no

    Særdeles glad for at vi har kvittet oss med vår v70 etter mye problemer i det siste,samt tragisk kundeservice fra volvo.

    å vi er tydeligvis ikke de eneste som er lite fornøyd.


    http://www.tv2underholdning.no/broom...o-3443601.html

    sier litt da en drosjeeier utrykker seg så sterkt.

  2. #2
    Registrerte brukere Langedal sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Sortland
    Innlegg
    371
    Antall takk

    Standard

    Sier vel mer om hvor uvitende drosjesjåføren er.

    Når en motor bruker MYE olje etter 50 000km kjører man reklamasjonen ut, man fortsetter ikke å kjøre over 100 000km til, før man til slutt må ta regningen selv. Et av vilkårene for slike ting på reklamasjon, er at det blir tatt så snart man oppdager det. Ikke 2 år etterpå.

    Ganske latterlig argumentasjon at så lenge det står Toyota på produktet er det bra. Han vet kanskje ikke at Aisin-Warner har levert girkasser til forskjellige Volvo og Toyota modeller i flere 10-år. Neppe noen forskjell i kvalitet, heller kundeservicen hos merkeforhandler. Toyota bytter vel motorer og girkasser på garanti over en lav sko, uten at kunden nødvendigvis kjenner så mye til det.

    Hele saken til Broom er latterlig i denne sammenhengen. Her sverter man et varemerke betydelig, pga et portrettintervju med en døgenikt uten peiling på bil. Egentlig typisk journalistikk, men irriterende lesning for de som kan reflektere og lese mellom linjer. Også dette med dynamo og ac-kompressor som var i ferd med å ryke etter 250 000km, slike ting har vel en estimert livssyklus på noe deromkring uavhengig av merke.
    Sist endret av Langedal; 17/03/11 kl 12:14
    Erik Langedal

    Mine biler: 3 generasjoner V70 og en 760 Turbo

  3. Takk Ola Hagen takket for denne posten
  4. #3
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    virker skikkelig barnselig han der....
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  5. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Barnslig ??

    Vil nå heller si meget frustrert.

    At det er feil på toyota akkurat som andre merker er klart.

    At kvaliteten på volvo er på lik linje med Toyota er jeg sterkt tvilsom til,skulle likt å se en statestikk som viser det iallefall.

    Ellers så har jeg snakket med en del volvoeiere i den tiden vi har hatt volvo,og man kan si at det er de samme feilene som går igjen,noen av dem meget kostbare,noe dette forumet og er et godt bevis på.

    Har hatt mange biler på mine 20år som bilist,deriblant mange toyota,min erfaring er at det er biler som tåler slitasje betydelig bedre en volvo.

    Har nå bla en hiace med 400000km på tellerenfra 95 ,denne har det vært betydelig mindre feil på de 100000km jeg har kjørt den en vår nå solgte v70 med 98000km på telleren fra 2007.

    Min mening om volvo er at det er virkelig gode biler å kjøre ,men den følte kvaliteten er på langt nær like god som den faktiske kvaliteten.

    Nå spiller det forsåvidt ingen rolle for folk som ikke kjører mer en 100000km på 5år,da garanti skal dekke eventuelle feil om forhandler vil eller ei.

  6. Takk Saltech takket for denne posten
  7. #5
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    hvis ikke dette er barnslig så vet ikke jeg


    men skjønner godt han er oppgitt. men at man må ta ting innenfor reklamasjonstiden trenger man ikke å være noe stork for å skjønne. Nytter ikke å komme i ettertid å fortelle om feil som oppstod for 50000km siden

    Men så ser jeg også bilde av en svært oppbulket bil... tviler på vedlikeholds rutinene....
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  8. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Steinkjer, Norway
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    XC90 er vell ikke den mest vellykka bilen til Volvo, men om servicene ikke blir fulgt er det jo ikke bedre med en toyota..
    -2010, Volvo C30 - Bruksbil
    -1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
    -1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret

  9. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Morgis Vis post
    hvis ikke dette er barnslig så vet ikke jeg


    men skjønner godt han er oppgitt. men at man må ta ting innenfor reklamasjonstiden trenger man ikke å være noe stork for å skjønne. Nytter ikke å komme i ettertid å fortelle om feil som oppstod for 50000km siden

    Men så ser jeg også bilde av en svært oppbulket bil... tviler på vedlikeholds rutinene....

    Svært oppbulket bil,en stor bulk i panseret og thats it ut fra det jeg ser...

    Har man påkostet bilen sin 150000 på et år så ja da er det lov å være særdeles lei,les reportasjene med de forskjellige drosjeførerene på broom så er det flere merker som får så hatten passer...

    Forøvrig så leverte drosjeeier volvoen sin inn til service hver 20000km som det står i artikkelen på tross av at intervallkravet til volvo er 30000km eller 1år.

    Drosjenæringen er en særdeles god målestokk på hva som tåler slitasje,og her stryker volvo så det holder,bare se hvor mange av disse bilene som har byttet kasse og motor.

  10. Takk Saltech takket for denne posten
  11. #8
    Registrerte brukere C.Erstad sin avatar
    Medlem siden
    13. mai 2010
    Sted
    Radøy
    Innlegg
    2.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Svært oppbulket bil,en stor bulk i panseret og thats it ut fra det jeg ser...

    Har man påkostet bilen sin 150000 på et år så ja da er det lov å være særdeles lei,les reportasjene med de forskjellige drosjeførerene på broom så er det flere merker som får så hatten passer...

    Forøvrig så leverte drosjeeier volvoen sin inn til service hver 20000km som det står i artikkelen på tross av at intervallkravet til volvo er 30000km eller 1år.

    Drosjenæringen er en særdeles god målestokk på hva som tåler slitasje,og her stryker volvo så det holder,bare se hvor mange av disse bilene som har byttet kasse og motor.
    Bytter en del automatkasser ja, men det er fordi de ikke står på en toyota yaris med 1,6 diesel, 80hk og 200NM

    Volvo kjører jo 185hk og 420NM på enkelte av motorene, så sier jo seg selv at det ikke holder... Automat + masse moment= Død automatkasse...
    Motorer blir det ikke byttet så mange av egentlig... problemene begynte jo etter virvelspjeldet og partikkelfilteret kom, men i løpet av mine 3 år på verksted så har vi/eg aldri bytta en motor hvis det ikke har vert registerreim havari!

    Men ser ikke helt grunnen til at du skal sitte og slenge drit om Volvo innpå forumet her egentlig?
    Gå til et annet forum og lovpris det merket du liker best istedetfor!

  12. Takk Ola Hagen takket for denne posten
  13. #9
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.575
    Antall takk

    Standard

    Oljeforbruk har toyota og, i forbindelse med partikkelfilter... toyota har frem til nå hatt automatiserte manuellkasser som "automatkasse", såkallte MMT.

    Om du tror at andre merker som har diesel med partikkelfilter ikke bruker olje, så tar du feil..
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  14. #10
    Registrerte brukere C.Erstad sin avatar
    Medlem siden
    13. mai 2010
    Sted
    Radøy
    Innlegg
    2.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Mr.Vikebø Vis post
    Om du tror at andre merker som har diesel med partikkelfilter ikke bruker olje, så tar du feil..
    Alle biler i dag bruker olje... men etter partikkelfilteret kom så gikk oljebruken opp...

  15. Takk Ola Hagen takket for denne posten
  16. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av chria16 Vis post
    Bytter en del automatkasser ja, men det er fordi de ikke står på en toyota yaris med 1,6 diesel, 80hk og 200NM

    Volvo kjører jo 185hk og 420NM på enkelte av motorene, så sier jo seg selv at det ikke holder... Automat + masse moment= Død automatkasse...
    Motorer blir det ikke byttet så mange av egentlig... problemene begynte jo etter virvelspjeldet og partikkelfilteret kom, men i løpet av mine 3 år på verksted så har vi/eg aldri bytta en motor hvis det ikke har vert registerreim havari!

    Men ser ikke helt grunnen til at du skal sitte og slenge drit om Volvo innpå forumet her egentlig?
    Gå til et annet forum og lovpris det merket du liker best istedetfor!
    Det må være rom for folk å si sin mening om et merke som ikke er utelukkende posetivt,før vi kjøpte vår v70 til den nette sum av 500000kr så fikk vi høre av flere at volvo er skuddsikrebiler med gjennomgående god kvalitet.

    Hadde jeg kommet over en slik tråd som dette så hadde jeg kansje tenkte meg om,og spart meg selv for mye frustrasjon samt tapte penger.

    Jeg mener det er viktig å ha et balansert syn her,slikker man bare volvo opp etter ryggen uten å si ifra så blir det jo heller ingen endring på disse gjengangerfeilene.. til dette med automatkasser,du finner automatkasser som fint tåler 450nm og høy km,se på mercedes.

    Forøvrig så har ingen av nevnte problemer med kasser til drosje eier med for mye moment å gjøre,les selv.

    Så langt motor. Girkassen har også voldt problemer. Først etter 128.000 kilometer, da det viste seg at det hadde kommet kjølevann inn i automatoljen. Dermed ble det ny kasse på garantien. Den holdt fram til 248.000 kilometer, da det oppsto en feil på den elektroniske styringsenheten. Dermed ble det en ny tur til verkstedet i Sverige, og ny girkasse ble montert sammen med ny AC-kompressor og dynamo, som også var på tur til å ryke.


    Her har man forøvrig en tråd om volvos nye d-serie til båt,mange fornøyde kunder her .http://baatplassen.no/i/topic/32015-...penta-d-serie/
    Sist endret av javist; 17/03/11 kl 22:42

  17. #12
    Registrerte brukere Ivar Hestø sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Ytre Namdal, Nord-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    43
    Innlegg
    329
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Her har man forøvrig en tråd om volvos nye d-serie til båt,mange fornøyde kunder her .http://baatplassen.no/i/topic/32015-...penta-d-serie/
    Skiftet vel tre slike på under to uker når jeg jobbet hos et penta-verksted en sommer. En D6 som hadde blåst dieseltrykket inn i kjølesystemet, med tilhørende utsprenging av frostplugger, og en D3 som hadde svidd ledningsnett grunnet feillegging av kabler fra fabrikk. Den siste D3 husker jeg ikke hva som var galt med, men mener å huske det var noe elektrisk der å. Etter mekanikerene der å dømme, så var det ikke de første, å heller ikke de siste.....
    Sist endret av Ivar Hestø; 18/03/11 kl 04:14
    Audi A4 B8 Quattro 11`
    VW Transporter 4-Motion 10`

    Suzuki Bandit 600 97`
    Polaris Sportsman 500 11`
    X-Volvo V70 T5 97`
    X-Volvo V50 2.0 R-Design 09`

  18. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2011
    Innlegg
    118
    Antall takk

    Standard

    Jepp det er mye problemer med disse motorene,men blåste frostplugger og injektorfeil er gjengangeren slik jeg har forstått det,jeg tror fler og fler forhandlere kommer til å gå over til yanmar da kunden ikke vil ha en slik potensiel gjeldsbombe i motorrommet sitt.

    Her er det å veldig mange som sliter i forhold til reklamasjon,som du kan lese i nevnte tråd,samt at volvo ikke innrømmer at det er en svakhet med produktet,temmelig likt som bilavd i volvo mao.

  19. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Steinkjer, Norway
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    Men, om ikke oljen på automaten blir byttet og spylt jevnlig, kan man ikke forvente annent en at de ryker...mange er sløve på dette
    -2010, Volvo C30 - Bruksbil
    -1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
    -1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret

  20. Takk Ola Hagen takket for denne posten
  21. #15
    Registrerte brukere Langedal sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Sortland
    Innlegg
    371
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    At kvaliteten på volvo er på lik linje med Toyota er jeg sterkt tvilsom til,skulle likt å se en statestikk som viser det iallefall.
    Det er det ingen som har påstått i denne tråden. Men skal man drepe all bilinteresse og kjøreglede for å slippe unna et par ekstra verkstedbesøk? Tror du folk kjøper Volvo, BMW, Alfa Romeo o.l for å ha et supperbillig bilhold? Neppe, det handler om helt andre verdier.

    Ellers så har jeg snakket med en del volvoeiere i den tiden vi har hatt volvo,og man kan si at det er de samme feilene som går igjen,noen av dem meget kostbare,noe dette forumet og er et godt bevis på.
    Gratulerer! Du har oppdaget gjengangerfeil. Tror desverre du vil oppleve dette forunderlige fenomenet uansett hvilken bil du kommer til å eie. Kanskje er noen av disse feilene på Volvo dyre hvis det ikke er innenfor garanti, eller at man har maskin- og drivverksforsikring på bilen, men så er det ikke snakk om en pakke spagetthi fra Landlord heller.

    Har hatt mange biler på mine 20år som bilist,deriblant mange toyota,min erfaring er at det er biler som tåler slitasje betydelig bedre en volvo.
    I profilen din står det at du er født i '78, så i beste fall kan vi strekke oss til 14år.

    Har nå bla en hiace med 400000km på tellerenfra 95 ,denne har det vært betydelig mindre feil på de 100000km jeg har kjørt den en vår nå solgte v70 med 98000km på telleren fra 2007.
    Det var skikkelig matnyttig og vite. Det er sikkert også en berusende lykkeopplevelse å kjøre en 16år gammel Hiace med 400kkm på baken. Har hatt flere 740'er som også har rullet så langt uten å koste meg annet enn bensin og olje, det betyr ikke at alt gammelt er best.

    Min mening om volvo er at det er virkelig gode biler å kjøre ,men den følte kvaliteten er på langt nær like god som den faktiske kvaliteten.
    Hvis denne tråden hadde vært postet på bilforumet ville du kanskje fått aksept for dette innlegget.

    Nå spiller det forsåvidt ingen rolle for folk som ikke kjører mer en 100000km på 5år,da garanti skal dekke eventuelle feil om forhandler vil eller ei.
    Og det skulle kanskje omtalte drosjesjåfør ha tenkt på før han kjørte 100 000km etter oljeforbruket var blitt illevarslende høyt.
    Det var bare noen digresjoner rundt et av dine lite givende innlegg her på forumet. Nå foreslår jeg at du melder deg ut her i fra. Har du ingen interesse eller lidenskap for Volvo, har du heller ingenting her å gjøre.
    Erik Langedal

    Mine biler: 3 generasjoner V70 og en 760 Turbo

  22. Takk Ola Hagen takket for denne posten
  23. #16
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    Klart automatkassene er søppel om det er så mye feil med de.
    går da fint an å lage automatkasser for mye moment.
    400nm er jo en dråpe i havet om man spør amerikanerene med dems V8er diesler.
    de har automatkasser som istedet spiser bakaksler, rammer, hjuloppheng og pinnbolter. aldri problemer med selve kassene.

    det er alltid snakk om økonomi. kan det spares, så spares det... av og til litt for mye.
    her har nok produsenten av automatkasser til volvo brukt litt for mye brusbokser i sammensmeltingen.. desverre..

    Skulle likt å se en andre enn amerikanere klare dette
    Dette står det respekt av.
    Sist endret av Morgis; 18/03/11 kl 10:03
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  24. #17
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    VCCN medlemsnummer
    233
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Morsom lesning dette her. Flere av dere virker fornærmet over at noen påpeker at nyere volvo faktisk har store kvalitetsproblemer. Jeg har selv en kollega som kjører en 5 år gammel XC70 som allerede er igang med å slite ut girkasse nr 2. Bilen følger alle servicer og burde tåle vanlig bruk uten å bytte en så vital del før den har gått 150 000km.

    Selv har jeg ingen erfaring når det gjelder volvo som er nyere enn 1987. Jeg bare synser som mange andre her. Jeg kjører ny vw og er fornøyd med det. Anbefaler volvo som hobby og tysk bil som pålitelig bruksbil...
    Volvo 242 '82

  25. #18
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    meeen audi-vw er vel ikke akkurat kjent for problemfrie automatkasser.

    men tyskerene lager bra biler de, hvertfall mitt inntrykk av bmw og mercedes
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  26. #19
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    VCCN medlemsnummer
    233
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Morgis Vis post
    meeen audi-vw er vel ikke akkurat kjent for problemfrie automatkasser.

    men tyskerene lager bra biler de, hvertfall mitt inntrykk av bmw og mercedes
    Har vel vært noe krøll med både dsg og spesielt audi sine kasser ja. Selv har min vw touran med dsg gått feilfritt i 55 000 km siden høsten 2009.
    Volvo 242 '82

  27. #20
    Registrerte brukere andreas sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    414
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Morgis Vis post
    Dette står det respekt av.
    Men så er ikkje russarane riktig kloke...

    -06 VW Phaeton 3.0 TDI 4Motion
    -02 Jaguar X-Type 2.5 V6 AWD Aut.

    x -03 Volvo XC90 D5 AWD

  28. #21
    Registrerte brukere Robert H. sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Sotra
    Innlegg
    639
    Antall takk

    Standard

    Hvordan er XC90 med 6 trinns manuellkasse?
    Syns det er mye "feil" på de med automat....
    (Før du spør Andreas, nei jeg skal IKKE ha XC90 )
    Robert H.
    2001 C70 2,5T
    2004 MG ZTT 1,8 turbo ZandF
    2006 Ford Ranger XLT
    2007 Challenger Mageo 107

  29. #22
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Steinkjer, Norway
    Innlegg
    741
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thomas242 Vis post
    Morsom lesning dette her. Flere av dere virker fornærmet over at noen påpeker at nyere volvo faktisk har store kvalitetsproblemer. Jeg har selv en kollega som kjører en 5 år gammel XC70 som allerede er igang med å slite ut girkasse nr 2. Bilen følger alle servicer og burde tåle vanlig bruk uten å bytte en så vital del før den har gått 150 000km.

    Selv har jeg ingen erfaring når det gjelder volvo som er nyere enn 1987. Jeg bare synser som mange andre her. Jeg kjører ny vw og er fornøyd med det. Anbefaler volvo som hobby og tysk bil som pålitelig bruksbil...
    Har han bytta olje å skyllt noen av de kassene?
    -2010, Volvo C30 - Bruksbil
    -1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
    -1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret

  30. #23
    Registrerte brukere andreas sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Hordaland
    Innlegg
    414
    Antall takk

    Standard

    Robert - Har ein kollega har ein '06 med manuell (185HK D5)...ingen problem så langt, men så er den berre gått rundt 100.000 km. Men personlig synst eg det blir litt feil med manuell i slike bilar.

    På den andre sida er automaten i min '03 òg problemfri etter 145.000 km...
    -06 VW Phaeton 3.0 TDI 4Motion
    -02 Jaguar X-Type 2.5 V6 AWD Aut.

    x -03 Volvo XC90 D5 AWD

  31. #24
    Registrerte brukere Thomas242 sin avatar
    Medlem siden
    23. mars 2010
    Sted
    Bærum
    VCCN medlemsnummer
    233
    Innlegg
    707
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Wahl Vis post
    Har han bytta olje å skyllt noen av de kassene?
    Skal det være nødvendig og gjøre noe utenom serviceintervallene produsenten anbefaler?
    Volvo 242 '82

  32. Takk javist takket for denne posten
  33. #25
    Registrerte brukere Ivar Hestø sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Ytre Namdal, Nord-Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    43
    Innlegg
    329
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av javist Vis post
    Jepp det er mye problemer med disse motorene,men blåste frostplugger og injektorfeil er gjengangeren slik jeg har forstått det,jeg tror fler og fler forhandlere kommer til å gå over til yanmar da kunden ikke vil ha en slik potensiel gjeldsbombe i motorrommet sitt.

    Her er det å veldig mange som sliter i forhold til reklamasjon,som du kan lese i nevnte tråd,samt at volvo ikke innrømmer at det er en svakhet med produktet,temmelig likt som bilavd i volvo mao.

    Men som du å linket til hvis du har lest igjennom alt, så er det snakk om et ca tall på rundt 135 motorer av 60 000? produserte enheter siden D serien kom, så nok engang er det nok at de dårlige ryktene kommer frem framfor det positive. Grunnen til disse blåste frostpluggene, er ikke en egen feil men en følgefeil av at injektorene på commonrail-systemet holder åpent for lenge i syklusen sin, slik at kobber-røret(kjølekappa) sviktet under det høye trykket. Med påfølgende feil at kjølesystemet og frostpluggene ikke er dimensjonert for å tåle et innvendig trykk på rundt 1300 bar.....

    De jeg skiftet på, var det bare en telefon på forhånd til verkstedet som igjen opprettet kontakt med Volvo Penta, som igjen sendte splitter ny motor uten noe spørsmål. Eneste de krevde, var at vi sendte motoren tilbake til de.

    Så den saken er noe opphauset...... Selfølgelig, kjipt for de det skjer med, men shit happens, deal with it!


    Men var vel ikke Volvo Penta vi skulle diskutere her (forøvrig en kjempekurant motor, med mer enn nok drag når man har de av litt størrelse)
    Sist endret av Ivar Hestø; 18/03/11 kl 14:41
    Audi A4 B8 Quattro 11`
    VW Transporter 4-Motion 10`

    Suzuki Bandit 600 97`
    Polaris Sportsman 500 11`
    X-Volvo V70 T5 97`
    X-Volvo V50 2.0 R-Design 09`

  34. Takk andreas takket for denne posten
Side 1 av 5 1 2 3 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Repotasje 850 awd på broom.no
    By jorg1 in forum Volvo i media
    Svar: 36
    Siste post: 24/05/13, 09:36
  2. Omtale Volvo på broom.no
    By Modellbilsamler in forum Øvrig Volvorelatert
    Svar: 8
    Siste post: 15/01/11, 03:09
  3. Litt uheldig med en Volvo:P
    By DanSteffen in forum Volvo Bilder og film
    Svar: 8
    Siste post: 20/05/10, 20:14
  4. Utsagn fra broom.no - noen med samme erfaring?
    By henrik940 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 164
    Siste post: 03/03/10, 20:06

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •