Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  523
Side 5 av 32 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 15 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 785

Tråd: Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

  1. #101
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mister-klæbu Vis post
    forum-navnet hans da?
    Forumnavnet hans VAR "Dannyboy91". Denne brukeren har blitt bannet fra forumet etter det jeg har forstått...

  2. #102
    Registrerte brukere Thobbus sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2010
    Sted
    Tananger
    VCCN medlemsnummer
    539
    Innlegg
    348
    Antall takk

    Standard

    Det var godt.. få bort det useriøse..
    1988' Volvo 740GL m/800 000km B230E --> B230FK Prosjekt:
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32894
    1969' Jaguar 420G 4.2L Overdrive

    "Neida, du ser det at eg har ikje hestar onna pansere.. eg har ponniar!"

  3. #103
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    ahh oki...fremdeles ikke hørt fra vazborris jeg heller, Daniel Gundersen. fakk ass!!

  4. #104
    Registrerte brukere Thobbus sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2010
    Sted
    Tananger
    VCCN medlemsnummer
    539
    Innlegg
    348
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mister-klæbu Vis post
    ahh oki...fremdeles ikke hørt fra vazborris jeg heller, Daniel Gundersen. fakk ass!!
    Plager meg at folk skal svindle sånn.. vi må få svartlista dem og gjøre dem uønska i hele miljøet..
    1988' Volvo 740GL m/800 000km B230E --> B230FK Prosjekt:
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32894
    1969' Jaguar 420G 4.2L Overdrive

    "Neida, du ser det at eg har ikje hestar onna pansere.. eg har ponniar!"

  5. Takk Øygard takket for denne posten
  6. #105
    Registrerte brukere Ola Moen sin avatar
    Medlem siden
    08. mai 2011
    Sted
    Skotselv, Buskerud
    Innlegg
    3.173
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thobbus Vis post
    Plager meg at folk skal svindle sånn.. vi må få svartlista dem og gjøre dem uønska i hele miljøet..
    Gjøre seg uønsket klarer svindlere fint selv
    Men man må i noen tilfeller trå litt varsomt fram, for det kan også være at det faktisk har skjedd noe med vedkommende, som gjør at situasjonen blir slik.
    Jeg sier ikke at det gjelder denne saken, men man kan jo forsåvidt ikke væra skråsikker, og forhåndsdømme i de tilfellene man ikke oppnår noen som helst kontakt. Det beste er om ting løser seg.

    Jeg handlet tidligere i høst med Turbocontainer.
    Det var et par av delene som ikke svarte til forventningene,
    og som jeg gjorde klart at jeg ikke ville betale noe som helst for.
    Et svinghjul som var så fullt av sprekker, at det ikke ville vært forsvarlig å montert på en motor, samt en turbo som ikke var helt god.
    Vi ble enige om en sum som skulle tilbakeføres.
    Han spurte om det var greit at vi gjorde opp det da han fikk lønn igjen
    (Ca. 3 uker seinere).
    Jeg er kanskje en smule naiv og liker jerne å tro godt om folk, så jeg sa at det var i orden.
    Datoen som var avtalt kom, og jeg fikk en mld å sende kontonr.
    Dagen etter sto pengene på plass som avtalt.
    Jeg opplevde ingen problem med han rundt dette. Det tok litt tid for min del, men det ser jeg ikke på som noe problem dersom folk holder avtalen.

    Så tommelen opp for "Turbocontainer" fra min side.
    Pedersen & Moen's diverse galskap.
    Treffes på 93288310
    75' 242
    81' 242 (Vent å se)

  7. #106
    Registrerte brukere Tor24 sin avatar
    Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Innlegg
    878
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R-M-I Vis post
    Fremdeles ikke fått pengene mine fra DANIEL ERIKSEN fra KVELDE i VESTFOLD enda... skylder meg mao. 5500kr fortsatt..

    Lover bort 1500 til den som bidrar med å få pengene mine tilbake(uten å bruke vold)
    Jeg fikk igjen penga mine etter en laaang kamp, men jeg vet akkurat hvordan du skal gå frem i systemet så bare ta kontakt på 45211304. De 1500 beholder du selv..

  8. #107
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tor24 Vis post
    Jeg fikk igjen penga mine etter en laaang kamp, men jeg vet akkurat hvordan du skal gå frem i systemet så bare ta kontakt på 45211304. De 1500 beholder du selv..
    Fekk du orden på den uteståande saka du hadde?
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  9. #108
    Registrerte brukere Tor24 sin avatar
    Medlem siden
    29. juli 2010
    Sted
    Modum
    Innlegg
    878
    Antall takk

    Standard

    Jepp Penga fikk jeg tilbake og alt er i orden. Tok jo jommen lang tid da :(

  10. #109
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    VCCN medlemsnummer
    1
    Innlegg
    10.732
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tor24 Vis post
    Jepp Penga fikk jeg tilbake og alt er i orden. Tok jo jommen lang tid da :(
    Flott!
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  11. #110
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mister-klæbu Vis post
    ahh oki...fremdeles ikke hørt fra vazborris jeg heller, Daniel Gundersen. fakk ass!!
    fikk mld idag, hadde "glemt" og sende pakken før han dro på en utenlandsreise på nesten 3 uker

  12. #111
    Registrerte brukere gleid sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av mister-klæbu Vis post
    fikk mld idag, hadde "glemt" og sende pakken før han dro på en utenlandsreise på nesten 3 uker
    Hehe, ja der kan du se. Er som det har blitt nevnt tidligere at det ofte kan være andre ting enn ren svindel som er grunnen til forsinkelser...

    Bra det ordnet seg da!

  13. Takk mamolv takket for denne posten
  14. #112
    Registrerte brukere mister-klæbu sin avatar
    Medlem siden
    05. juli 2011
    Sted
    klæbu
    Innlegg
    316
    Antall takk

    Standard

    men nesten 3 uker da, type glemsk som føre t unødvendig irritasjon og sinne.

  15. #113
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    26. feb. 2010
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    251
    Antall takk

    Standard

    handla 960 gasspjeld og filterflytter fra Tor24 nå, alle delene var utrolig bra vaska og pakka inn
    hyggelig pris også, bare å anbefale
    01 v70 2,4 aut
    94 945 turbo

  16. #114
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    19. juli 2011
    Sted
    Finnmark
    Innlegg
    13
    Antall takk

    Angry Volvo i Alta

    T.K. Motor i Alta er for tiden autorisert som Volvoverksted (regner med at det ikke varer så lenge, med den servicen de driver)
    Prøvde å få en time hos dem for å ordne en garantisak men siden bilen ikke var kjøpt hos dem eller hos Bil i Nord på Sortland så kunne ikke de ta denne reprasjonen.(1 times jobb)
    Så det betyr at jeg må kjøre 870 km til Bil i Nord Tromsø, ( der bilen er kjøpt) For å få fikset saken. Hva fan er det for service.
    Nå må det sies at Bil i Nord Tromsø driver suveren servise og har tillbut seg å komme opp for å fikse saken. Dær har Lappan noe å lære.

  17. Takk hanzibertone, Norhagen takket for denne posten
  18. #115
    Registrerte brukere Tom K sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Halden
    Innlegg
    993
    Antall takk

    Standard

    Solgte grill og øyelokk til Moslett, han betalte på forskudd som avtalt, lett å handle med

  19. Takk Moslet takket for denne posten
  20. #116
    Registrerte brukere Espen Hveding Nordgård sin avatar
    Medlem siden
    01. juni 2010
    Sted
    Råholt, Akershus
    Innlegg
    1.504
    Antall takk

    Standard

    Har blitt en del handling av folk på forumet her, men glemmer dessverre å skrive det inn her :(
    Så langt har jeg bare positive opplevelser!

    Kjøpte et 960 baklukehåndtak av "Olav", dette var helt supert pakka inn og kom i Volvo-eske med splætt nye skiltlys-glass!
    Kjøpte et "pennfack" av "R.G", fikk det superfort og alt er bare gleden!
    Dro til "Volvo Andreas" å henta seter til 745'en og komplett elvindu-sett, og har i tillegg fått hjelp og hjulpa han seinere, og han er en super kar! Billig deler og!
    Kjøpte komplett instrument med oljetemp- og oljetrykksmåler av "theoneandonlyLOFF" og han pakka inn i MASSE bobleplast og merka ledninga godt!

    Mangler noen her desverre...

    Kan anbefale samtlige av disse, jeg har forhåndsbetalt og har fått varene i posten etter kort tid
    - HvedingN

    - 09' V70 R-design, 2.4D P*
    - 95' Toyota 4Runner 1KZ-T
    - 89' 745GLT B234F
    - 81' 343GLS B234F

  21. #117
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daruu Vis post
    Den 14.10 var opeez - http://forum.vccn.no/member.php?u=2139 hos meg å henta ei m47 kasse med mellomaksling, travers og spakstell.

    Når han kom sa han at han hadde glemt å ta ut penger, men dum som jeg var (og litt fordi vi har noen felles bekjente + at det kun var 600kr det var snakk om) sa jeg at han kunne ta det med seg og overføre pengene når han kom hjem, noe som han sa han kunne gjøre.

    Den 19.10 har jeg ikke fått noen penger enda, å jeg sender ei melding å etterlyser de. Da får jeg til svar at han muligens skal gå for ei m90 kasse istedet, å sier at han isåfall kommer igjen med kassa. Det er forsåvidt greit nok, skriver svar om at da får han bestemme seg ganske radig ihvertfall.

    24.10 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, å da purrer jeg på han igjen, og får svar at han regner med å komme igjen med kassa dagen etterpå.

    10.11 har jeg fortsatt ikke hørt noe mer, ei heller sett noe til kassa, så da sender jeg nok ei melding hvor jeg ber om at pengene overføres til min konto snarest, iogmed at han ikke kommer igjen med delene. Denne har jeg ikke fått noe svar på, og det har heller ikke dukket opp noe på kontoen min...

    Så oppeez vil jeg si er noget useriøs, anbefaler ingen å handle med han...!
    Sendte melding til han igjen nå, å lurte på om det var nødvendig at jeg dro å tok noe i pant for å få penga, da får jeg til svar at jeg kan få igjen kassa. Dette skriver jeg er uaktuelt mtp at han har hatt en måned på å komme tilbake med den.
    Da får jeg til svar hvor han lurer på om vi har kontrakt hvor det står at han har kjøpt noe som helst fra meg...
    Vel det har jeg lagra både i sms logg og ett par PM'r her inne...

  22. Takk Ola Moen takket for denne posten
  23. #118
    Registrerte brukere oppeez sin avatar
    Medlem siden
    06. sep. 2010
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    424
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daruu Vis post
    Sendte melding til han igjen nå, å lurte på om det var nødvendig at jeg dro å tok noe i pant for å få penga, da får jeg til svar at jeg kan få igjen kassa. Dette skriver jeg er uaktuelt mtp at han har hatt en måned på å komme tilbake med den.
    Da får jeg til svar hvor han lurer på om vi har kontrakt hvor det står at han har kjøpt noe som helst fra meg...
    Vel det har jeg lagra både i sms logg og ett par PM'r her inne...
    Du har et genuint tilbud om å få tilbake kassa, så det får bare være opp til deg det.. Om du virkelig vil være like idiot som jeg har vært, for ei søplete girkasse og 600kr?

  24. #119
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av oppeez Vis post
    Du har et genuint tilbud om å få tilbake kassa, så det får bare være opp til deg det.. Om du virkelig vil være like idiot som jeg har vært, for ei søplete girkasse og 600kr?
    Hadde du kommet med den for en måned sia som du sa du skulle så hadde det vært greit det. Men når det ikke skjer og jeg ikke hører noe overhodet fra deg, er jeg på ingen måte interessert i ta tilbake en del du har hatt i din besittelse i 1.5mnd. Det er ikke summen som er viktig her, men prinsippet.
    Man henter ikke en del hos noen---> sier man skal betale den når man kommer hjem ----> etter noen dager sier man kanskje ikke skal ha delen allikevel ---> etter enda noen dager sier man skal komme igjen med den dagen etter ---> for så ikke gi lyd fra seg på en måned.

    Om du bare er glemt det eller hva nå som er grunnen til at du ikke kom tilbake med den da vet ikke jeg, men det er da noe du må ta på din egen kappe, og det bør ikke gå utover meg.
    Det er da ikke urimelig det?

    Kom gjerne med innspill dere som er uavhengige 3. parter i denne saken her.

  25. #120
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    jeg hadee i hvertfall blitt lettere iiritert ja. 600kr er jo lommerusk, men alikevel, er prinsippet som gjelder. og når folk ikke holder ord og bare drøyer ut i hytt og gevær så er det useriøst
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  26. Takk Jan-Einar Jenssen, volvobrage takket for denne posten
  27. #121
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    414
    Antall takk

    Standard

    I mine øyne svært umodent og useriøst av oppeez !

    Dumt nok som han allerede har oppført seg, for så å toppe det med fler mindere inteligente tilbakemeldinger..
    Han har dog selvinsikt nok til å kalle seg selv idiot, det må han ha ett lite pluss for.

    Hvorfor ikke betale beløpet, og oppføre seg som en mann?

  28. Takk gleid, Espen Title takket for denne posten
  29. #122
    Registrerte brukere Tom K sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Halden
    Innlegg
    993
    Antall takk

    Standard

    100% enig med Daruu her ja

  30. #123
    Registrerte brukere oppeez sin avatar
    Medlem siden
    06. sep. 2010
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    424
    Antall takk

    Standard

    Jeg har full forståelse for at jeg virker svært useriøs i denne saken, og at jeg fremstår som en idiot, yes. Har hatt noen andre ting å tenke på den siste tiden, så har både glemt av denne saken litt, og ikke prioritert helt riktig kanskje. 600kr er ikke stort, men når man går på skole og lever på et lite lån fra Lånekassa, så er man nødt til å prioritere.. Litt av grunnen til at det har drøyd veldig er at jeg nettopp har flyttet. Dårlige unnskyldninger hele veien sikkert, og jeg tar det aller meste på min kappe her altså, liker ikke å fremstå som useriøs, men skjønner at jeg får det stempelet på meg her.

  31. #124
    Registrerte brukere Marius Skau sin avatar
    Medlem siden
    02. feb. 2010
    Sted
    Bodø, Norway, Norway
    Innlegg
    3.437
    Antall takk

    Standard

    Så lenge du gjør opp før deg og at det IKKE gjentar seg så trur jeg di fleste her inne vil gi det en ny sjanse
    Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
    Volvo 745 - Missile Drift Car

  32. Takk Norhagen, vazborris, Jan-Einar Jenssen, Espen Title takket for denne posten
  33. #125
    Daruu sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vallset, litt sør for Hamar
    VCCN medlemsnummer
    57
    Innlegg
    2.387
    Antall takk

    Standard

    Det hele hadde nok løst seg mye bedre, om du bare hadde gitt lyd fra deg oppeez
    Skjønner at folk kan ha mye å gjøre, og at slike ting kanskje ikke er førsteprioritert da, men da er det ikke akkurat veldig tidskrevende å gi beskjed om det.

    Du virka som en trivelig kar, og jeg har jo på ingen måte noe imot deg(sånn bortsett fra det her), betaler du kronasjene nå så er det greit og jeg anser saken som ferdig. No hard feelings fra min side

Side 5 av 32 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 15 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. liste seriøse og useriøse kjøpere/selgere
    By metrakit in forum Forslagskassen
    Svar: 44
    Siste post: 17/03/11, 15:13
  2. Annonsere om kjøpere/selgere på forumet?
    By henrik940 in forum Forslagskassen
    Svar: 9
    Siste post: 25/03/10, 00:00

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •