Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Montering av El-vindu

  1. #1
    Registrerte brukere Kalsn sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    1.159
    Antall takk

    Standard Montering av El-vindu

    har fått tak i alt jeg trengte til å få montert elvindu bak, brytere, motorer og hele pakken.. så trodde jeg at det skulle ligge klart ledninger i bilen(?) (Er en 1996 mod, med org elvindu fremme og el-speil.)
    fant alt av kontakter/ledninger fremme i førerdøra som dere ser, men de går bare til under rattet, og opp i en dunge av ledninger. For jeg finner ingen kontakter eller ledninger i bakdøra, og det går heller ikke noen ledninger bak dit. var rart at det bare var kontakter halvveis?

    Noen som evt vet delenr på de kontaktene/ledningene jeg trenger? eller kanskje enklest å tre opp kabler selv?
    Volvo 940 Turbo T5 Holset Edition
    Subaru Forester S-TURBO 1999
    Bmw 318i Touring 2008

  2. #2
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Napp ut eksisterende dørnett, plugg i det nye. Kontakta sitter bak dekslet ved b-stolpen.

  3. #3
    Registrerte brukere Kalsn sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    1.159
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvoRsport Vis post
    Napp ut eksisterende dørnett, plugg i det nye. Kontakta sitter bak dekslet ved b-stolpen.
    så kontaktene skal ligg der ja? hadd dekslet halveis åpent, men fant null... ledningene går vell ikke opp under taket?
    Volvo 940 Turbo T5 Holset Edition
    Subaru Forester S-TURBO 1999
    Bmw 318i Touring 2008

  4. #4
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    VCCN medlemsnummer
    5
    Innlegg
    5.183
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kalsn Vis post
    så kontaktene skal ligg der ja? hadd dekslet halveis åpent, men fant null... ledningene går vell ikke opp under taket?
    Ledningene ligger allerede i eksisterende ledningsnett fram til døra. Det du må gjøre er å nappe ut ledningsnettet som sitter i døra di nå, kontakten finner du bak b-stolpe dekslet, så setter du inn ditt nye dørnett og plugger dette til.

  5. #5
    Registrerte brukere Kalsn sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    1.159
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av volvoRsport Vis post
    Ledningene ligger allerede i eksisterende ledningsnett fram til døra. Det du må gjøre er å nappe ut ledningsnettet som sitter i døra di nå, kontakten finner du bak b-stolpe dekslet, så setter du inn ditt nye dørnett og plugger dette til.
    ja okei sånn sett, nei for jeg trudde at alt lå 100% klart(bare plugg and play), så har derfor ikke skaffet nytt ledningsnett til selve døra. Da må jeg altså også ha ledningsnettet fra døra til en som har elvindu bak da?
    Volvo 940 Turbo T5 Holset Edition
    Subaru Forester S-TURBO 1999
    Bmw 318i Touring 2008

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •