Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: tørst 2,5T og trekkfull kat..

  1. #1
    Registrerte brukere Rapidspeed sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2011
    Sted
    Porsgrunn
    Innlegg
    111
    Antall takk

    Standard tørst 2,5T og trekkfull kat..

    vel som overskriften sier så har jeg merket at forbruket har gått oppover og oppover siste tiden, tenkte først at det kunne være at jeg tråkka litt for hardt på gassen. men ved nærmere ettertanke så gjør jeg faktisk ikke det...

    så igår fant jeg jo da ut at jeg har hull i katen.. faktisk ett hull som blåser opp i gulvet... og hullet er da også selvfølgelig under denne sprutbesyttelsen på katen..

    men da.. ? er dette hullet i katen den mest sannsynlige synderen? og hva anna sure fremstøt kan den gi? synes bilen er litt lat før han får noe særlig turtall..

    takknemlig for tilbakemelding, for ett forbruk på 2,2 liter på mila vurderer jeg og fyre opp T3en og bruke den.. den er kjent for å være tørst, men må utrolig nok se seg slått av volvoen om dagen... sure penger som unødvendig går i statskassa når man fyller så ofte for få mil..;(
    -00 V70 awd
    -88 transporter syncro offroad
    -67 transporter splittbuss

    sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..

  2. #2
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Du får bli med på Langangen og kjøre på isen på lørdag så skal du få se 2,2 liter er bagateller
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •