Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Hei. Nytt medlem med div. spørsmål :)

  1. #1
    Registrerte brukere Ronny sin avatar
    Medlem siden
    05. feb. 2010
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard Hei. Nytt medlem med div. spørsmål :)

    Hei.

    Jeg er nytt medlem her.
    Har noen spørsmål ang XC 70.

    Eier nå en Jeep Cherokee 4L HO, og er skikkelig fan av disse bilene.
    MEN...jeg har alltid synes at disse XC 70-modellene er fete biler.
    Jeg er veldig sugen på å bytte bil og kjøpe meg en slik, da jeg ikke "fixer" å kjøre bilen min i skogen slik andre gjør.
    Jeg liker ikke bungler og riper mm....

    Det som skremmer meg endel er deleprisene.
    15K for komplett støtdemper-oppsett foran...hallo???
    Får jo komplett OME 2,5" hevesett m/TUV for mindre enn det til Jeep`en min jo?(Bladfjærer, fjærer og dempere)

    Er uføretrygda og ser ikke muligheten å investere SÅ mye cash bare på dempere og fjærer framme liksom.

    Bør jeg holde meg til min Cherokee/Grand Cherokee?

    Valget står mellom Volvo og Grand Cherokee(med 4,7L V8/5,2L V8)

    Kom igjen...overbevis meg

    (Hvis jeg har postet på feil plass...vennligst flytt posten...og gi meg beskjed )

  2. #2
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Velkommen

    Nå er ikke jeg spesielt inne i deleprisene på de bilene der, men er ganske sikker på at du kan få tak i rimeligere støtdempere enn det. Er vanlige mcpherson fjørbein så skal ikke være noe spesielt ukurant. Dessuten er det jo ikke en slitedel som skal være nødvendig å bytte på de første par 100 000 kilometrene heller..?

    Er det en gammel V70 XC 97-00 eller en XC70 01-08ca du er ute etter? Eller funderer du på siste utgaven basert på V70 II?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  3. #3

    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Trøndelag
    VCCN medlemsnummer
    2
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Velkommen til forumet.

    Den støtdemperprisen må isåfall være for 4C-chassis, altså det justerbare understellet som var på noen få av de siste årenes XC70.

    Du får spesifisere næremere hvilken årganger du titter på så kan vi nok gi deg bedre råd.

    Vil tro Volvo'en blit en soleklar vinner når det kommer til drivstofføkonomi ihvertfall.
    - 11" XC60 D3 AWD
    - 67 Amazon Turbo <-- Prosjekttråd

    Instagram: @projectamazonturbo

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •