Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  14
Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 72

Tråd: bytte bil?

  1. #26
    Registrerte brukere Tollan sin avatar
    Medlem siden
    01. aug. 2010
    Sted
    Åmot, Buskerud
    Innlegg
    198
    Antall takk

    Standard

    Godt og høre at det ikke er bare erfaringer som minner om bestemor kjøring her da
    Nå -Volvo v70 t5 1997
    X - Volvo 144 sport 1967
    X - 3x v70 turbo
    X - 850 GLT
    Buy Volvos. They're Boxy But They're Good!

  2. #27

    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Skarnes
    VCCN medlemsnummer
    346
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Volvos lateste motor siden b13 / b16 tiden?

    Tror nok vi er vitner til TBO sine ville fantasier nok en gang....

    Har selv 2,5l 10v og jeg synes virkelig motoren drar bedre en en b21A....

    Men selfølgelig hvis man er vant til 240hk+++, så blir 144 sikkert tammt, men man skal nok klare å miste lappen i alle fartsgrensene i norge med 1500kg på kroken uten å ha med niste.

    Jeg blir enkelt å greit oppgitt når jeg leser at man bare kan glemme å trekke henger, kjøre forbi osv... med en bil som ikke har 200hk.


    Ta og prøvekjør v70 å trekk dine egne sluttninger.
    2012 v70 d3
    2005 V70 2.0t
    1998 V70 2,5L 10V - Solgt
    1986 740GL - Solgt
    1985 240GL - Solgt
    1975 242DL - Spiker
    1975 Mazda 818 - Spiker

  3. #28
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av MrX Vis post
    Den er slettes ikke ille. TBO snakker bare svada. 10v motoren er større og sterkere enn det flesteparten av bilene på veien har. En helt ok motor til vanlig kjøring, tåler helt fint og trekke litt også. Kjørte for noen år siden nesten 500mil med en 850 med 10v motoren med en 1500kg vogn etter, var aldri noen sinke.
    Svada? så mange som er hårsåre her da?
    Bilene går utrolig dårlig. det er fakta.
    Og teller ikke forbruket for folk også?
    Har hatt slik bil i fammilien i 3år... vet nok om de og hvordan de går..
    Min mor som kjører mye med henger orka ikke det fæle forbruket og late motoren etterhvert så hu gikk dessverre vekk fra volvo etter 850
    Søs overtok bilen og hu gikk dritt lei.. byttet også til japse bil :P

    Mor mi er foresten 50år og driver lite med race kjøring...
    Men hvorfor henger folk seg opp i dette når han alikevell sikkert kommer til å bytte ut den daue motoren? Han får sikkert litt sjokk når han skal prøvekjøre
    Det fine med en slik motor er jo at du sparer inn på dekk slitasje etc
    One Ring to rule them all

  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ola normann Vis post
    Tror nok vi er vitner til TBO sine ville fantasier nok en gang....

    Har selv 2,5l 10v og jeg synes virkelig motoren drar bedre en en b21A....

    Men selfølgelig hvis man er vant til 240hk+++, så blir 144 sikkert tammt, men man skal nok klare å miste lappen i alle fartsgrensene i norge med 1500kg på kroken uten å ha med niste.

    Jeg blir enkelt å greit oppgitt når jeg leser at man bare kan glemme å trekke henger, kjøre forbi osv... med en bil som ikke har 200hk.


    Ta og prøvekjør v70 å trekk dine egne sluttninger.
    Kondolerer med motorvalget på v70n din. Sikkert fin motor hvis man ikke har høye krav eller lignende... Men som flere her hinter til.. motoren er lat.. aldri kjørt bil med b21a, så kan ikke sammenligne.. Men jeg har nå hatt noen uker i en slik bil... Er man vandt til 136hk som min mor hadde på sin 940 så ble fort en 144hk søppla maskin lat og tørst.. Alle biler klarer å dra 1500kg på en henger over fartsgrensa i norge... men det er snakk om tid / forbruk også..
    20v motoren er utrolig mye sprekere i forhold.. Det er fakta.. 10v tilhengerene her er bare hårsåre fordi 20v utgaven av bilen de kjører koster 1500-2000kr mer på finn.no.. noe ikke alle har...

    (nei jeg er faktisk ikke vandt til noe 200hk bil heller... 136-150-190 hk er jeg vandt til )
    Hvorfor er jeg den eneste som er ærlig her? ser ut som om folk er misunnelige her å ikke vil at mannen skal ha noe bedre motor en de fordi "jeg klarer meg fint med "144"hk..."
    One Ring to rule them all

  5. #30

    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Skarnes
    VCCN medlemsnummer
    346
    Innlegg
    624
    Antall takk

    Standard

    Selfølgelig er det mye morsommere med 190hk enn 144hk

    Når det kommer til bilvalget mitt så sto valget mellom v70 144hk kontra 850 med mer hk, valget ble da v70 pga jeg synes v70'n var penere (hadde lommeboken vært større så hadde motoren blitt større, ikke fordi jeg har bruk for det men fordi det hadde vært morro)

    Største nedturen med 10v motoren for min del er at den ikke er obdII kompatibel.

    Men når du fremstiller 144hk motoren som ubrukelig søppel, så mener jeg du tar feil. Selfølgelig er det ingen racerbil og kjører man MYE med tung henger så hadde det vært mere behagelig med sterkere motor.
    2012 v70 d3
    2005 V70 2.0t
    1998 V70 2,5L 10V - Solgt
    1986 740GL - Solgt
    1985 240GL - Solgt
    1975 242DL - Spiker
    1975 Mazda 818 - Spiker

  6. #31
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ola normann Vis post
    Tror nok vi er vitner til TBO sine ville fantasier nok en gang....

    Ta og prøvekjør v70 å trekk dine egne sluttninger.
    dagens beste råd!

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Svada? så mange som er hårsåre her da?
    Bilene går utrolig dårlig. det er fakta.
    Og teller ikke forbruket for folk også?
    Har hatt slik bil i fammilien i 3år... vet nok om de og hvordan de går..
    Min mor som kjører mye med henger orka ikke det fæle forbruket og late motoren etterhvert så hu gikk dessverre vekk fra volvo etter 850
    Søs overtok bilen og hu gikk dritt lei.. byttet også til japse bil :P

    Mor mi er foresten 50år og driver lite med race kjøring...
    Men hvorfor henger folk seg opp i dette når han alikevell sikkert kommer til å bytte ut den daue motoren? Han får sikkert litt sjokk når han skal prøvekjøre
    Det fine med en slik motor er jo at du sparer inn på dekk slitasje etc
    vi prøver ikke å få han til å beholde 10v motoren, men heller at du skal være litt mer forsiktig med hva du sier. en 18åring som kommer inn hit, spør om kjøpstips, og får prate med deg, vil sitte igjen med inntrykket av at alt under 850R ikke er bil. du hadde blitt tatt så utrolig mye mer seriøst om du hadde lagt frem dine meninger som "dine meninger" og ikke som "FAKTA!!!".
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  7. #32
    Registrerte brukere Rapidspeed sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2011
    Sted
    Porsgrunn
    Innlegg
    111
    Antall takk

    Standard

    bytt bil du... v70en er nyere med facelift og har gått mindre km, og den er stasjonsvogn som du sa du trengte... blås i hva som er under panseret... er selvi utgangspunktet bmw-mann og har hatt alt fra 318i til M5.. og alt kommer an på hva man er vant til.. man kan faktisk oppleve m5 som lat når man blir for vant med den.. og 318i som relativt pigg.. ha i bakhodet hva du faktisk kjører, vi har ikke formel1 biler, men trauste og trygge familiebrakker.. det er det dem er bygd som og det er det dem er.. utseendet kan forbedres på alt.. følg hva du selv ønsker og gjør det, det er du som skal kjøre bilen ikke jeg eller noen av gutta som har skrevet før meg..
    for min del hadde jeg byttet tvert, og valgt en nyere versjon av i utgangspunktet samme bilen,med sine forbedringer og fornyelser og lavere km...
    26 hk er idag faktiskikke mere enn to vanlige snøfresere sammenlagt..

    lykke til med DITT valg..
    -00 V70 awd
    -88 transporter syncro offroad
    -67 transporter splittbuss

    sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..

  8. Takk Morgis takket for denne posten
  9. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    En 18åring som er ute etter en 850 ville jeg selvfølgelig ALDRI anbefalt noe annet en 850turbo heller! 18år og turboløs må være trist..
    One Ring to rule them all

  10. #34
    Registrerte brukere Rapidspeed sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2011
    Sted
    Porsgrunn
    Innlegg
    111
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    En 18åring som er ute etter en 850 ville jeg selvfølgelig ALDRI anbefalt noe annet en 850turbo heller! 18år og turboløs må være trist..
    jeg er ny her og skal ikke tråkke i gresset med slalomski, men jeg blir littmålløs av denne kommentaren din, du ha tydeligvis ikke værtførstemannpå en ulykkesplass ved en dødsulykke med en 19åring og en bil med stormotor, det setter minner i deg for livet...

    ENKELTE 18-(til faktisk)30 åringer burde hatt hver sin lada samara med 2,3,4 og 5 gir plombert.. evt en 340 med reimdrift og 2 klipte pluggledninger.
    -00 V70 awd
    -88 transporter syncro offroad
    -67 transporter splittbuss

    sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..

  11. #35
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    jeg har da ofte kappkjørt med disse gutta som har dratt av veien... så har nok vært utpå en del slike ulykker gitt
    problemet er ikke bilene.. men sjåførene...

    Edit: sikkert ikke et slikt svar du ville ha... men poenget er at selv med mye blod på hendene og lange avhør så forandrer ikke det synet mitt på raske biler Flesteparten av de som omkommer i norge gjør ikke dette i høye hastigheter...
    Sist endret av TeamBørnOut; 17/01/11 kl 21:55
    One Ring to rule them all

  12. #36
    Registrerte brukere Tollan sin avatar
    Medlem siden
    01. aug. 2010
    Sted
    Åmot, Buskerud
    Innlegg
    198
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    En 18åring som er ute etter en 850 ville jeg selvfølgelig ALDRI anbefalt noe annet en 850turbo heller! 18år og turboløs må være trist..
    Jeg er 19 år nå, og kjører som dere har fått med dere en 2.5 sugis 20 v. Må ikke ha turbo for at det skal gå fort. Den går veldig greit. Ja det blir kanskje ett lite nederlag å gå ned til en 10 ventiler, men det var et godt tilbud, som jeg føler jeg bør slå til på. Ville bare høre om den er ufodragelig lat, eller brukanes til en 19 åring da. Mye delte meninger, men jeg tror jeg bare får følge rådet jeg fikk lengre opp her om å prøvekjøre selv og se hva jeg synes.
    Nå -Volvo v70 t5 1997
    X - Volvo 144 sport 1967
    X - 3x v70 turbo
    X - 850 GLT
    Buy Volvos. They're Boxy But They're Good!

  13. #37
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Kjøp den og se på det som et kommende prosjekt. Blir mer glad i bilen på den måten ;D
    One Ring to rule them all

  14. Takk Morgis takket for denne posten
  15. #38
    Registrerte brukere vazborris sin avatar
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Vestfossen
    Innlegg
    426
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rapidspeed Vis post
    .

    ENKELTE 18-(til faktisk)30 åringer burde hatt hver sin lada samara med 2,3,4 og 5 gir plombert.. evt en 340 med reimdrift og 2 klipte pluggledninger.
    trenger ikke noen lada samara med blombert 5 gir holder med lada niva diesel hehe..

    men som flere andre her sier en v70 med ikke så sprek motor er helt ålreit for en normal mann i gata. kjærringa har 850 2.0l 10v 126 hk? og kontra vanlige 240'er og slike biler jeg er vant til så går den bilen helt ålreit. syntes det bytte du kan gjøre høres ganske så ålreit ut til din fordel med tanke på nyere bil osv lykke til
    242 turbo bil oppbygning.
    242 1980 B19A veteran kose bil/ bruksbil


    Endelig bra det ikke fantes internettforum da de diskuterte om jorda var rund eller flat.

  16. #39
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Tollan Vis post
    Jeg er 19 år nå, og kjører som dere har fått med dere en 2.5 sugis 20 v. Må ikke ha turbo for at det skal gå fort. Den går veldig greit. Ja det blir kanskje ett lite nederlag å gå ned til en 10 ventiler, men det var et godt tilbud, som jeg føler jeg bør slå til på. Ville bare høre om den er ufodragelig lat, eller brukanes til en 19 åring da. Mye delte meninger, men jeg tror jeg bare får følge rådet jeg fikk lengre opp her om å prøvekjøre selv og se hva jeg synes.
    en veldig smart innstilling. uansett hva slags bil, så finner du fort ut om den passer deg eller ikke.

    lykke til!
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  17. #40
    Registrerte brukere Rapidspeed sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2011
    Sted
    Porsgrunn
    Innlegg
    111
    Antall takk

    Standard

    er det ikke noen som sitter på 0-100 tider og toppfart på de respektive v70 modeller da? står null og nada om det i instruksjonsbokji..
    -00 V70 awd
    -88 transporter syncro offroad
    -67 transporter splittbuss

    sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..

  18. #41
    Registrerte brukere vazborris sin avatar
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Vestfossen
    Innlegg
    426
    Antall takk

    Standard

    er det ikke 100-0 som burde vært relevant?
    242 turbo bil oppbygning.
    242 1980 B19A veteran kose bil/ bruksbil


    Endelig bra det ikke fantes internettforum da de diskuterte om jorda var rund eller flat.

  19. #42
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    på den fronten så er volvo så optimistiske så det stemmer ikke på en god dag en gang :P
    One Ring to rule them all

  20. #43
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av team240racing Vis post
    er det ikke 100-0 som burde vært relevant?
    Har ikke volvo hatt en reklame med noe alla dette en gang? eller husker jeg feil?
    One Ring to rule them all

  21. #44
    Registrerte brukere Rapidspeed sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2011
    Sted
    Porsgrunn
    Innlegg
    111
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Har ikke volvo hatt en reklame med noe alla dette en gang? eller husker jeg feil?
    stemmer det..men tenkte bare å se og jamføre forskjeller 10 og 20v..
    -00 V70 awd
    -88 transporter syncro offroad
    -67 transporter splittbuss

    sorry, men R tasten på pcen er heller sliten..

  22. #45
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    VCCN medlemsnummer
    22
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Jeg hadde en større diskusjon med Volvo-Lars på jobben her om dagen om dette faktisk.
    2.5 10v vs 2.5 20v.

    Jeg mener 2.5 10v er et fattig forsøk på en motor. Jeg ville aldri kjøpt en bil med sånn motor. Kjøper heller 2.0 10v da, for da vet man hva man får.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  23. #46
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. jan. 2010
    Sted
    Stavsjø
    Innlegg
    872
    Antall takk

    Standard

    Volvo 850 2.5 10V, manuell gjør unna 0 - 100km/h på så og si 10 sekunder.
    Stemmer både erfaringsmessig og utifra det jeg har lest i bilblader og googlet meg fram til på internett.
    20V er på arket 1. - 1. 1/2 sekund raskere, men har ingen reel erfaring med den.

    Litt OT:
    Har et svensk bilblad en eller annen plass i huset, med en test av "volum" modellene som ble solgt i svergie av respektive V70N og 850. Det var da 2.4 (B5244s) 140hk som sitter i V70N(p2) mot 2.5 10V (B5252s) som sitter i 850'n.
    Forskjellene på disse var marginale, 0 - 100 gikk unna på mellom 10-11 sekunder og toppfarten skilte på 5km/h, som jeg tror faktisk gikk i 850'n sin favør. Rundt 210 mener jeg den kom opp i, men uten å ha bladet foran meg så skal jeg ikke si det sikkert. Nå er ikke det ytelser som en T5R, R eller T5, men til vanlig bruk med litt inspirert kjøring nå og da så duger det i massevis synes jeg.

    Til å være fersk med lappen så kan jeg ikke si jeg trenger flere krefter i min bil ennå, som da har nettop en 2.5 10v (B5252s) motor under panseret. Forbruket ligger på 0.9-1L blanda kjøring nå om vintern.

    Forskjellen i opplevd ytelse er nok tilstede mellom 2.5 10V og 2.5 20V, men å påstå at 2.5 10V går som ei bøtte med dritt er å ta jævlig hardt i spør du meg.
    2005 Volvo S80 D5 Summum
    1995 Volvo 855 T-5R
    X Volvo V70 2.5T
    X Volvo 854 GL

  24. #47
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nero Vis post
    Volvo 850 2.5 10V, manuell gjør unna 0 - 100km/h på så og si 10 sekunder.
    Stemmer både erfaringsmessig og utifra det jeg har lest i bilblader og googlet meg fram til på internett.
    20V er på arket 1. - 1. 1/2 sekund raskere, men har ingen reel erfaring med den.

    Litt OT:
    Har et svensk bilblad en eller annen plass i huset, med en test av "volum" modellene som ble solgt i svergie av respektive V70N og 850. Det var da 2.4 (B5244s) 140hk som sitter i V70N(p2) mot 2.5 10V (B5252s) som sitter i 850'n.
    Forskjellene på disse var marginale, 0 - 100 gikk unna på mellom 10-11 sekunder og toppfarten skilte på 5km/h, som jeg tror faktisk gikk i 850'n sin favør. Rundt 210 mener jeg den kom opp i, men uten å ha bladet foran meg så skal jeg ikke si det sikkert. Nå er ikke det ytelser som en T5R, R eller T5, men til vanlig bruk med litt inspirert kjøring nå og da så duger det i massevis synes jeg.

    Til å være fersk med lappen så kan jeg ikke si jeg trenger flere krefter i min bil ennå, som da har nettop en 2.5 10v (B5252s) motor under panseret. Forbruket ligger på 0.9-1L blanda kjøring nå om vintern.

    Forskjellen i opplevd ytelse er nok tilstede mellom 2.5 10V og 2.5 20V, men å påstå at 2.5 10V går som ei bøtte med dritt er å ta jævlig hardt i spør du meg.
    det stemmer veldig med erfaringene mine, Nero. både på ytelser og forbruk. det er klart, man må være litt mer aktiv med girspaken enn på en manuell R, men i de fleste tilfeller klarer man seg opp de fleste bakker uten å røre noe særlig med kassa. og man kan fint kjøre aktivt på svingete vei, hvilket jeg synes er gøy. dritfort rett frem blir veldig ensformig etterhvert
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  25. #48
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    konklusjonen er fra alle sin side at 10ventileren ikke er noe sprek råtass, og det var den ikke ment for å være heller. det var "økonomi" motoren og forblir det.
    Bil med slik motor er jo et fint prosjekt for ombygging og dermed verdiøkning av bil.

    En 10ventiler er uansett sprekere enn de fleste NA volvo 240er..
    Antageligvis føles den slappere da den ikke har samme momentet som ei seig rødblokk har.. uten å ha sett på papiret, er det hvertfall det jeg satt igjen med etter å ha hatt noen uker med v70 DOHC.

    Jeg vil kalle den en A - B motor. Ikke noe motor som kan brukes som trekkvogn eller aktiv kjøring. Da må man naturligvis ha noe større enn minstemotoren
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  26. #49
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. des. 2009
    Innlegg
    706
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    En 18åring som er ute etter en 850 ville jeg selvfølgelig ALDRI anbefalt noe annet en 850turbo heller! 18år og turboløs må være trist..
    Slik som du annbefaler at 740 og 940 uten multilink, er trist?
    Verden går ikke under av den grunn, vi klarer oss med det og.

    Er ikke alle som må leke racerbil hele døgnet...

  27. #50
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Jeg har slutta å anbefale folk det (begynner jo bli manko på akslene )
    One Ring to rule them all

Side 2 av 3 FørstFørst 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

  1. bytte ut lh.2.2 til lh.2.4
    By Audun in forum Elektronikk og Strøm
    Svar: 5
    Siste post: 09/02/11, 20:40
  2. bytte topp til 16V på en 8V
    By gnilrE in forum Motor og gir
    Svar: 4
    Siste post: 02/12/10, 21:56
  3. bytte..anyone?
    By spine_buster90 in forum Øvrig Volvorelatert
    Svar: 5
    Siste post: 08/10/10, 00:04
  4. kam bytte
    By thune in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 6
    Siste post: 18/07/10, 12:59

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •