Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  15
Side 2 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste
Viser resultater 26 til 50 av 123

Tråd: Hvilken olje anbefales?

  1. #26
    Registrerte brukere ASK Racing sin avatar
    Medlem siden
    10. april 2010
    Sted
    Porsgrunn
    Innlegg
    399
    Antall takk

    Standard

    er samme med S70n min, har gått 356.000 men service heftet er smekk fult, å bilen er så god som ny å kjøre. lønner eg å ha service minst en gang i året uansett hvor mye eller lite en kjører
    2011 V50 DrivE (Konebil)
    1998 Ford Puma 1.7 VCT

    when in doubt, just ask yourself what would Clarkson do?? MORE POWAAAAAAR YEAHHHH

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2011
    Sted
    Fosser, Aurskog Høland
    Innlegg
    5.170
    Antall takk

    Standard

    Morsomt å lese slike skråsikre uttalelser om den ene og den andre oljen her.
    Min 850 GLT -93modell har ruslet 520 000 Km nå.
    De siste 395 000 utelukkende på biltemaolje.
    Ikke bruker den nevneverdig olje, rundt en halvliter på 10 000 Km.
    Bensinforbruket ligger på 0,8 blandet kjøring.
    Filterne er alt etter hor jeg er når jeg finner ut at jeg skal kjøpe noen.
    Ikke hatt negative opplevelser med hverken mekonomen eller biltemafilter.

    Men nå røyk girkassa.
    Tror sannelig den inneholder ekte Volvo-olje gitt. Hva er galt da?

  3. #28
    Moderator Morgis sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    VCCN medlemsnummer
    9
    Innlegg
    6.063
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 850GLTsilver Vis post
    Min 850 GLT -93modell har ruslet 520 000 Km nå.

    Men nå røyk girkassa.
    Tror sannelig den inneholder ekte Volvo-olje gitt. Hva er galt da?
    kanskje volvooljen måtte gi tapt etter 500000km?
    '07 V70 R ✓
    '95 850 T-5R

  4. Takk Nilsebu, The Sven, Soulair takket for denne posten
  5. #29
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Las i en annen tråd 850GLTsilver, at det var en automatkasse som røyk, kan vel egentlig ikke annet enn gratulere deg om den har holdt i over 500 000 km Det er olja si det!

    På den annen side er det interessant å lese om folk som faktisk VET hva biltema slitedeler duger til. Det er mye synsing om disse på forumet.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  6. #30
    Registrerte brukere Soulair sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Klæbu
    VCCN medlemsnummer
    13
    Innlegg
    565
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Las i en annen tråd 850GLTsilver, at det var en automatkasse som røyk, kan vel egentlig ikke annet enn gratulere deg om den har holdt i over 500 000 km Det er olja si det!

    På den annen side er det interessant å lese om folk som faktisk VET hva biltema slitedeler duger til. Det er mye synsing om disse på forumet.
    Dette bekrefter vel at kvaliteten hos Biltema varierer. Min erfaring av Biltemaolje var at veivhusventilasjon på 740n kokset igjen 2 ganger på 6 måneder! 2 kamerater av meg fikk bort blårøyken fra sine V-70R awd ved å gå over fra Biltema til Agip.

    Forbruket på min V-70XC gikk dramatisk ned ved å gå over fra Biltema (tidligere eier...) til Volvos 0w-30! Ble ved neste oljeskift Castrol Magnatec og da var oljeforbruket en saga blott
    1998 Volvo V70XC - bruksbil
    1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt

  7. #31
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Castrol Magnatec funker iallfall ypperlig på disse bilene, det er vi nå mange som kan stadfeste Men min erfaring er som sagt at den er billigere på Bilia i Volvo-kanner enn på Mekonomen f.eks.

    Hvilken olje fra Biltema bruker du da 850GLTsilver? Kan jo være at folk har erfaring fra en annen kvalitet enn du bruker, de har vel mineral, delsyntetisk og helsyntetisk.
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  8. Takk regeli takket for denne posten
  9. #32
    Registrerte brukere Nilsebu sin avatar
    Medlem siden
    16. feb. 2010
    Sted
    Haugesund, Norway, Norway
    Innlegg
    2.197
    Antall takk

    Standard

    Er ikke 0w 30 litt tynt for en gammel rekkefemmer?
    Volvo XC90 2,5T - 2004 - Bruksbil
    Volvo V70 2,0 LT - 1997 - R-design
    Volvo S70 2,0 LT - 1998 - Prosjekt kommer
    Honda Rebel 250ccm - 1998
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=2054

  10. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. juni 2010
    Sted
    Klæbu
    Innlegg
    116
    Antall takk

    Standard

    Tusen takk for alle svar, moro å se at diskusjonen utarter seg, og også på en saklig måte

    Jeg har en kamerat som er erfaren mekaniker og driver hovedsaklig med storjobber som motoroverhalinger o.l. av flere bilmerker.
    Han sier at med en gang han åpner en motor, så kan han se om det er brukt biltema-olje på den over tid- den er nemlig kokset.
    Når det er sagt så har jeg brukt Biltema 10W-40 mineralolje på de aller fleste eldre bruksbilene jeg har hatt uten noe problem, men felles for alle er at de har hatt merkbart oljeforbruk. Om det har noen sammenheng med oljen vet jeg ikke.

    Men, til det tråden handlet om; jeg utførte oljeskift på 850`n i dag, og jeg kjøpte Castrol Magnatec 5W-40 på Mekonomen for ca.450kr pr.4l. Kjøpte også oljefilteret der, det var av typen BOSCH. Oljebyttet gikk meget lett, faktisk en av de enkleste bilene jeg noen gang har byttet olje på. Tydelig at Volvo har hatt brukervennlighet i tankene ved konstruksjon av bilene sine. Så dette lover bra foreløpig Oljebytte var på høy tid da sist bytte ble tatt på 211.000km og den har nå gått 233.000km og mest sannsynlig med Biltema-olje, ettersom filteret var fra Biltema. Oljen var iallefall så svart at den sugde til seg alt lys i garasjen Uansett så er jeg ganske sikker på at motoren gikk mykere og stillere etter oljebyttet. Det føltes iallefall slik

    Byttet også luftfilteret i samme slengen, kjøpte dog det på Biltema men det duger nok
    97 Volvo 850 2.0 St.vogn (familiebil)
    99 Toyota Avensis 2.0 Touring (arb.bil)
    72 BMW 1602 (hobbybil)
    84 Mazda 626 2.0 Coupé (lagring)

  11. #34
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 850GLTsilver Vis post
    Morsomt å lese slike skråsikre uttalelser om den ene og den andre oljen her.
    Min 850 GLT -93modell har ruslet 520 000 Km nå.
    De siste 395 000 utelukkende på biltemaolje.
    Ikke bruker den nevneverdig olje, rundt en halvliter på 10 000 Km.
    Bensinforbruket ligger på 0,8 blandet kjøring.
    Filterne er alt etter hor jeg er når jeg finner ut at jeg skal kjøpe noen.
    Ikke hatt negative opplevelser med hverken mekonomen eller biltemafilter.

    Men nå røyk girkassa.
    Tror sannelig den inneholder ekte Volvo-olje gitt. Hva er galt da?
    Min bestemor røyka 40-60 om dagen og levde til hu ble 90. ofte hu tente på den andre røyken med den første...
    Kanskje vi alle skal begynne å røyke sånt fra vi er 2 år?

    Du bør nok takke tidligere eier for å ha kjørt 200.000 med bra olje og ikke biltema olje Sånt bruker bare gjerrige folk som driter i motorens liv.
    koks å dritt er ikke noe jeg vil ha i motoren min...
    500.000 uten å ha bytta olje på girkassa er jo også utrolig bra Se om den går like langt på biltema olje
    One Ring to rule them all

  12. #35
    Registrerte brukere Soulair sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Klæbu
    VCCN medlemsnummer
    13
    Innlegg
    565
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Nilsebu Vis post
    Er ikke 0w 30 litt tynt for en gammel rekkefemmer?
    Er visst forbehold nyere modeller med longlife intervaller, fikk jeg vite i ettertid. Som sagt så gikk forbruket ned, så viskositeten er ikke nok ikke alt!
    1998 Volvo V70XC - bruksbil
    1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt

  13. #36
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. sep. 2010
    Sted
    Ski
    Innlegg
    178
    Antall takk

    Standard

    Biltemas MC-olje har spesifikasjoner lik Statoil's.
    Kollegaen kjørte 350000km på mineralolje fra tema på sin Fiat - motoren gikk fremdeles meget godt da han solgte den, men noe forbruk, ja det var det.. Men det er da også lov når vogna har rullet 450000. Første hundre Km fikk den Valvoline.
    Sjekk ut "oljeskift" på Facebook!

  14. #37
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    statoil produserer ofte mye av biltemas olje... Men statoil olje er søppel det også. samme dritten som mølla har
    kokser igjen og mister filmen sin fort. søppel
    One Ring to rule them all

  15. #38
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. sep. 2010
    Sted
    Nordhordland
    Innlegg
    117
    Antall takk

    Standard

    Statoil søppel ja.....? På jobben bruker vi det, personbiler,lastebiler strømaggregat ol. Har ikke hørt at det har vert problem med koksing. For lenge sida ble det brukt esso, da kunne mekanikerene se hvilke motorer som hadde gått på denne olja da de var rimelig svarte inni.Dette er lenge sida og dagens esso er sikkert ok. Vil tro statoil synt holder mål i en gammel bensin femmer? Hadde jeg derimot hatt en D5 hadde jeg nok tenkt meg litt mere om hva jeg fyllte på

  16. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    statoil olja kokser fort å tåler ikke mye juling.. og det er det ikke mye av i et strømagregat :P
    Lastebiler jeg vet om går som oftest bare på shell olje. scania blir nok ikke noe fornøyd hvis man havarerer motorene deres å du prøver å få ting på garrantien med statoil olje :P
    One Ring to rule them all

  17. #40
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Jeg har brukt litt statoil helsynt på gamle rødblokker tidligere fordi jeg får den nesten gratis, men når jeg vet castrol er så mye bedre enn den så bruker jeg iallfall ikke den på hvitblokk Motor går stillere, mindre slitasje, oljeforbruket forsvinner og motor er allikevel renere innvendig. Jeg må dessverre si meg enig med TBO her. Han legger kanskje ikke fingra mellom men Castrol olja er bedre enn Statoil.

    Forskjellen er nok ikke så stor som før i tida, olja må jo tilfredsstille diverse spesifikasjoner og sertifiseringer, men den er der!
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  18. Takk regeli takket for denne posten
  19. #41
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Er Shell olje noe bra da?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  20. #42
    Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    5.406
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Espen69 Vis post
    Sjekk ut "oljeskift" på Facebook!
    Bilde fra gruppa på face

    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

  21. Takk Nilsebu takket for denne posten
  22. #43
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av The Sven Vis post
    Er Shell olje noe bra da?
    shell har MYE bra
    selv om du ikke finner all olja deres på den lokale essoen så har de mengder med gode oljer til alt mulig bruk..
    One Ring to rule them all

  23. #44
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. sep. 2010
    Sted
    Nordhordland
    Innlegg
    117
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    statoil olja kokser fort å tåler ikke mye juling.. og det er det ikke mye av i et strømagregat :P
    Lastebiler jeg vet om går som oftest bare på shell olje. scania blir nok ikke noe fornøyd hvis man havarerer motorene deres å du prøver å få ting på garrantien med statoil olje :P
    Jeg skal ta det opp med bilansvarlig vi har både volvo scania og man.
    Tror ikke du finner mye verre forhold enn et aggregat på flere hundrede Kw som går for fullt i varme/kalde og ellers lite gunstige forhold. Kan ellers nevne at før jeg ble uvitende og gjerrig brukte jeg valvoline og pennzoil Smaken er som baken, tror aldri folket enes om et merke. Uanstt stortsett synsing, mitt fagfelt er ikke olje analyse, det tar ABB seg av for oss. Men dette har vert morsomt og engasjerende Trådstarter har jo fyllt på det han ville ha

  24. #45
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Soulair Vis post
    Edge (STX hos forhandler) er den beste Castrololja til Volvos femmere. Magnatec 5w-40 C3 havnet på nummer 2 sist jeg sjekka, og ville nok heller gå for den hvis motoren har gått langt og kanskje svetter litt. Kjører selv Magnatec

    Førstnevnte koster btw 800 kr for 4 liter
    Castrol Magnatec 4w-40 C3 har vært mye på kampanje til 398 hos mekonomen i det siste. Nettopp pga denne enorme prisforskjellen har jeg "degradert" fra Edge sport til Magantec nå. Tror ikke det skiller så mye. Om man skal bruke x antall kroner på olje i året har jeg mer tro på dobelt så ofte skift med Magnatec fremfor å kjøre dobbelt så lenge på Edge Sport...
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  25. #46
    Registrerte brukere Soulair sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Klæbu
    VCCN medlemsnummer
    13
    Innlegg
    565
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    statoil olja kokser fort å tåler ikke mye juling.. og det er det ikke mye av i et strømagregat :P
    Lastebiler jeg vet om går som oftest bare på shell olje. scania blir nok ikke noe fornøyd hvis man havarerer motorene deres å du prøver å få ting på garrantien med statoil olje :P
    Ble sterkt anbefalt 15w-40 Shell Rotella til Olds dieselen av en fyr i Statene som driver med disse motorene, men da igjen er vi vel inne på helt andre kriterier? Min erfaring med helsyntetisk olje fra Shell (riktignok på en B21ET ved 1 anledning) var at det begynte å sive ut olje gjennom bl.a. hele toppdekselpakninga.

    Sitat Opprinnelig postet av Tore Vis post
    Castrol Magnatec 4w-40 C3 har vært mye på kampanje til 398 hos mekonomen i det siste. Nettopp pga denne enorme prisforskjellen har jeg "degradert" fra Edge sport til Magantec nå. Tror ikke det skiller så mye. Om man skal bruke x antall kroner på olje i året har jeg mer tro på dobelt så ofte skift med Magnatec fremfor å kjøre dobbelt så lenge på Edge Sport...
    Var akkurat det samme jeg kom frem til.
    1998 Volvo V70XC - bruksbil
    1985 Volvo 760GLE - V8 diesel prosjekt

  26. #47
    Registrerte brukere Sagen sin avatar
    Medlem siden
    12. okt. 2010
    Sted
    Hønefoss
    Innlegg
    627
    Antall takk

    Standard

    Har kjørt på Statoil 10W og nå Biltema 5W-40 på de siste oljeskiftene. Motoren har aldri brukt olje, og jeg har bare gode erfaringer . Olje og filter skiftes hver 10'km(2,5tdi, gått snart 300' km).

  27. #48
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Sagen Vis post
    Har kjørt på Statoil 10W og nå Biltema 5W-40 på de siste oljeskiftene. Motoren har aldri brukt olje, og jeg har bare gode erfaringer . Olje og filter skiftes hver 10'km(2,5tdi, gått snart 300' km).
    Nå gleder jeg meg bare til å lese TBO's kommentar på hvor heldig du er som ikke har hatt motorhavari ennå grunnet Statoil-olja, samt hvor elendig motoren din må være innvendig etter en slik "mishandling"... Amen
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  28. Takk Nilsebu takket for denne posten
  29. #49
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    why? har kjørt mye på sånn olje selv. men jeg gjør det ikke lengre fordi jeg skjønner hvor viktig det er med bra olje for motoren. Jeg bryr meg egentlig svært lite om hvordan olje andre folk har på biler jeg aldri kommer til å kjøpe. Jeg bare smiler når de får lager ras og sånt. "tett veivhus, bu hu". Aldri problem med kvalitets olje og litt hjerneceller
    Noen kjører med biltemas bremseklosser også. Det er sånne folk som man hører om i vegvesen kampanjene " en bil bruker 5minutter på å bremse fra 80-0. Hvilken side av fartsgrensa ligger du på?"
    samme gjelder motor olje... sebbes motor ser ikke ut hvis den blir hardkjørt. blir kokset igjen og grøtete innvendig. Det gjør ikke min motor
    Vist betaler jeg 100-150kr mer for olja. Men det er mye bedre for motoren min og de neste som får bilen min. å åpne en motor som har gått på biltema olje vs kvalitets olje får man til å skjønne hvorfor hvitmotorene til volvo har så dårlig rykte selv VAG verkstedene frykter biltema olje kunder
    One Ring to rule them all

  30. #50
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2011
    Sted
    Fosser, Aurskog Høland
    Innlegg
    5.170
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    Min bestemor røyka 40-60 om dagen og levde til hu ble 90. ofte hu tente på den andre røyken med den første...
    Kanskje vi alle skal begynne å røyke sånt fra vi er 2 år?

    Du bør nok takke tidligere eier for å ha kjørt 200.000 med bra olje og ikke biltema olje Sånt bruker bare gjerrige folk som driter i motorens liv.
    koks å dritt er ikke noe jeg vil ha i motoren min...
    500.000 uten å ha bytta olje på girkassa er jo også utrolig bra Se om den går like langt på biltema olje
    Sådda. Å takke tidligere eier for at jeg kjørte 75 000 av de første 200 000 tror jeg ikke jeg skal bry meg særlig om
    Jeg har ingen umiddelbar redsel for motorens livslengde, for som sagt, så ligger jeg og kjører på et forbuk av olje og drivstoff som er klart under gjennomsnittet av hva man kunne forvente på langt nyere motorer, og når jeg i tillegg har passert 520 000 på den uten at jeg har selv det minste problem med kompresjon eller andre indikatorer på at motoren skulle være kokset eller på annen måte skadet, ja da er jeg som sagt slett ikke redd for å kjøre Biltema på den de neste 500 000 heller.

    Girkassa?
    Jo den har fått litt "spesialbehandling" av et par gode grunner.
    Siden jeg hadde visse problemer med varmeapparatet idet jeg tok over bilen, så ble det gitt en sterkt utvidet garanti på girkassa. Den ble skiftet ved Ca 125 000Km på grunn av manglende evne hos Volvo på å finne ut hva feilen egentlig var. Denne utvidede garantien har gitt meg tilgang på gratis oljeskift på kassa hos Volvo med unntak av at jeg har betalt for oljen.
    Selvfølgelig benyttet jeg meg av dette, og klarte altså å få ut 395 000 på den før den nå takket for seg. Bra ikke sant?

    Fattern lå også på mellom 60 og 80 for dagen, men døde av en krefttype som ikke hadde noe med røyking i det hele tatt. Ironisk?

    Men hva med Statoils oljer? Noen som har erfaring med de?
    Eller STP? Hvor er det blitt av det gamle hedersmerket.
    Bardahl er heller ikke nevnt ser jeg.

    Kvalitet jeg kjører på? 5W40 er helt grei syns jeg.

    VAG-verksteder har nerver hver gang en bil kommer inn på verkstedet i utgangspunktet de

Side 2 av 5 FørstFørst 1 2 3 4 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. fk eller ft. hva anbefales?
    By volvo740 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 31
    Siste post: 19/11/10, 19:45
  2. Hvilken olje på min volvo 740 tic?
    By Andreas750 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 04/10/10, 09:11
  3. B230FK--> Justerbar BTR. Hvilken anbefales?
    By pLetten in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 26/08/10, 09:59
  4. Hvilken olje til M56?
    By hgnubel in forum Motor og gir
    Svar: 21
    Siste post: 14/07/10, 23:15
  5. Hvilken Blåse???
    By Frank-Volvo-Tronsmo in forum Motor og gir
    Svar: 16
    Siste post: 16/01/10, 16:56

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •