Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 515

Tråd: Eternal Kustom: Amazon Prosjekt (Never Ending Story)

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #1
    Registrerte brukere Eternal Custom sin avatar
    Medlem siden
    24. jan. 2010
    Sted
    andebu
    Innlegg
    357
    Antall takk

    Standard Eternal Kustom: Amazon Prosjekt (Never Ending Story)

    Heisann på dere.....
    Tenkte å prøve å få lagt ut en tråd her om mitt pågående prosjekt...Bilen er en 63 modell Amazon 4 dørs. Bilen var i ganske bra stand så det ut til når jeg kjøpte den, men har fått noen små overraskelser her og der, men sånn er det jo med disse gamle bilene. Har byttet tre av fire dører, selvom det egentlig ikke var nødvendig, men det var litt mindre rust på de jeg kjøpte da. SÅ hvis noen trenger noen helt greie amazon dører er det bare å si fra sånn by the way... Legger ut noen bilder av bilen her:
    Sånn så den ut når vi kjøpte den:



    Det først jeg gjorde var å begynne å plukke den fra hverandre...Og så sette sammen dører og skjermer for å sjekke at alt passa sammen samt få døråpninger til å stemme...fant da ut at bilen har vært skada på høyre side en gang i tiden så da ble det jo en god del jobb for å få det til å passe igjen..hammer'n er verdt sin vekt i gull......








    Ble jo nesten en colorconsept bil gitt




    Litt bilder av døråpninger og slikt...tror nok ikke det blir så halvgær'nt





    Og som sagt, det er alltid noen overaskelser når man holder på med gammelt




    Så har nok litt å stri med, det som står for tur nå er å plukke den ned igjen og få sandblåst dørene innvendig og alle hengsler og smånips, samt døråpninger, motorrom etc......
    Sist endret av Eternal Custom; 18/01/15 kl 14:13

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •