Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 28 av 28

Tråd: Priser på salgstråder

  1. #26
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Selvfølgelig... Si at man har en 52mm turteller, så legger man den ut her og sier at den vurderes solgt hvis prisen er rett... Det er en indikasjon på at selger vil selge hvis prisen er grei, hvis ikke bruker han produktet selv i stedet for å lete etter en f. eks stor turteller.. Er ikke noe vits å selge noe, hvis en ikke får en god pris for det.. Da kan en like gjerne beholde det selv

    Må si folk irriterer seg over mye rart her inne om dagen
    Du sier jo selv at hain vil ha minstepris , dvs rett pris.

    Irriterer meg ikke, men for et utroligt mye ryddigere og enkel måte å handle på.
    Istedefor å lese sider opp og ned om "pris" diskusjoner .

  2. #27
    Registrerte brukere Kjetil Krømcke sin avatar
    Medlem siden
    31. juli 2010
    Sted
    Vestfold, Sandefjord
    Innlegg
    2.548
    Antall takk

    Standard

    En annen ting som burde være standard er at folk skriver hvor de bor/hvor delen befinner seg. ihvertfall hvis de ikke har lagt det til i profilen.
    [ ]2003mod Nissan Navara D22 2,5TDI Man
    [X]2002mod V70N 2.0T Aut
    [X]1995mod 855 2.5l 10V Man
    [X] 1989mod MB190E 2.0l Aut

  3. #28
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Selvfølgelig... Si at man har en 52mm turteller, så legger man den ut her og sier at den vurderes solgt hvis prisen er rett... Det er en indikasjon på at selger vil selge hvis prisen er grei, hvis ikke bruker han produktet selv i stedet for å lete etter en f. eks stor turteller.. Er ikke noe vits å selge noe, hvis en ikke får en god pris for det.. Da kan en like gjerne beholde det selv

    Må si folk irriterer seg over mye rart her inne om dagen
    helt enig. i de aller fleste tilfeller skulle man tro at hvis en potensiell kjøper er interessert, vil han spørre om pris / gi et bud. hvis man ikke er interessert nok til å gi et bud, er dte kanskje ikke så viktig?

    eksempel: jeg skal prøve å få solgt et sett med nivomater for en kamerat, og hverken jeg eller han vet hva de er verdt. vi vet heller ikke hvor langt donorbilen han gått, så har ingen klar prisindikasjon. sender man inn et bud, får man i de fleste tilfeller et svar tilbake, med eller uten tilfredsstillende innhold, og innretter seg etter det. vanskeligere er det ikke.


    ang ødelagt tråder, det jeg trur kan være en grei ting, er at evt bud, prisforespørsler, infoforespørsler osv, kan fåregå på PM, slik at det er kun selger som poster i tråden. får han et bud på si 2k for et eller annet, og ikke er helt fornøyd med det, kan han legge ut en post med "bud på 2k er gitt, noen høyere?" og evt en tidsfrist. dette er jo og med på å gi selger en indikasjon på hva ting er verdt, og senke / heve forlangende og forventinger deretter.

    samtidig er jeg VELDIG enig i at selger burde poste hvor i landet delen befinner seg. gjør det VELDIG mye lettere for begge parter.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •