prater ljug med deg flere ganger om dagen faktisk! det får vel være bra! hehe, neida tar vel turen oppom snart;)
ja det har lett for og bli litt tull prat!:) hehe
Kan ikkje du eller Stefan, lage ein eigen Myranes-tråd, der du presenterar produkt og nye produkt som kjem?
Er spent på å sjå dei bærebruene framme, korleis dei er designa, du har ikkje noko bilete på dei?
har pratet med stefan om det og det blir vell laget en sånn tråd etter vært ja.men i mens blir det meste av bilder og reklame her på tråden min jeg kjøper og tester ut alt vi selger:).
tegningen av bærebruene har vi bare noen blyant skisser og det meste er i hodene våres men stefan skulle vell få en kompis til og tegne dem på data;) men kommer til og lege ut bilder så fort dem er klare.jeg er den første som får bærebruer.må ha det så bilen er klar til sesong start.hehe
Blir det kun uniballs? Lurte litt på bruene til triangles unlimited.
jepp unibols over alt men mulig det blir en kombo av unibols og poly foring på bakre feste til caster.også må man bygge om litt til stabstaget for det er ikke noe feste til det i den nye brua.men der har jeg en plan som jeg skal se litt på så kan jeg legge ut bilder her når jeg har fått prøvd det:)
Når er de første bruene tenkt produsert da?
Uniballs gjer at bruene stort sett berre kjem til å funke på gate, mistenker at det kjem til å føre til at bilen blir veldig slitsom på sporete veg. Kaphlenke har to forskjellige sortar, ein til bane og ein til veg, den til veg brukar ordinær foring mot karosseriet.
disse er jo laget med tanke på banekjøring da og få justert inn optimale vinkler,blir jo veldig stumt og presist med unibols:).kan jo fort bli litt slitsomt og kjøre mye med på vanlig vei.:)
da blei det ZF låda på deg etterhvert da! :)
Bytte ut dogboxen? :o
ikke enda, men kanskje neste år om det blir en liten jager på maskineriet;)
nei skal kjøre ut sesongen med dogbox. men er planer om en liten turbo+div på vogna til vinteren igjen og da må jeg bytte ut dogboxen for den tåler nok ikke effekten jeg skal oppi:D
planer om å fortsatt kjøre 8v og bare bytte stempler eller blir det 16v?? :D
blir fortsatt 8v syns det er litt tøft jeg med 8v og mye pulver:D så det blir nye stempler og kam
ja er tøft me 8v ja, blir bra det :)
trur det skal bli helt greit:)
trur vi skal klare og få til noe der så fort vi har fått masse produsert braketen til caliperen:)
Kylling. Kanke bytte bort sugisen nå!
må ha litt mer krutt!!!men skal jo kjøre ut sensongen med sugisen da:)
da var zf kassa i hus. og de nye race coiloverene bak med 2 way justering får jeg på mandag det blir stas:D
gleder meg som en unge til og begynne og montere dette her:)og til første kjøringa på gardermoen!;)
Hive på presse da? eller blir det sotkompressor? Presse blir jo nesten plug 'n play på sugis. Du slipper å bytte kam osv, kompen må noe ned da men... Og med den effekten du har i utgangspunktet bør det jo gi helt OK effekt. Samt det skjer jo noe med en gang du legger ned fjøla ;)
blir vell en liten sotvifte på denne. men jeg skal ikke ha noe monster turbo skal bygge det så jeg får ladetrykk så tidlig som mulig og mye moment:)
liker jo og sladde og herje og da ser jeg ikke poenget med og ha 100hk opp til 4000rpm også pluteslig få 500hk til det blir for dumt...
hadde sikkert vært moro det og men det har jeg aldri drevet med.sånn sett er det "lettere" med turbo:)
det gjør det.de er fra jaguar type R.det er større stempel i disse caliperene enn på volvo sine volvo sine har37mm stempel og på disse er det 40mm.disse skal også glass blåses og få ny mørke grå farge:)
må komme oppom en dag og tittepå de nye coilovera gitt, litt lyst på sånn til min :D
ja fikk dem hjem i stad og det er GROMT.hehe gleder meg til og sette dem på bilen sammen med alt det andre:)
audi nei! ja får håpe det blir moro med turbo etter vært:D
da får jeg vell legge ut litt bilder på de nye bak coiloverene mine.også har jeg fått meg hydr håndbrekk;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/754.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/755.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/756.jpg
:Ddetta er gromme greier!!!!!!!
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/03/757.jpg
så nå kan det henne det går ann og få litt heftigere oppstell inn i svinga;)
åssen har du tenkt å koble brekket, med tanke på at det er 2 kretser... ? :)
Homo-brekk da! :D
veit ikke har tenkt litt på og koble dem sammens inn på brekket og ut igjen til to etter brekket håper det funker!hehe
Blir bra dette her :D får du sånne dempere til 740 også bak? må få sånne forran også nå da :D
PS: må lære deg å hilse når noen kjører forbi deg på mekonomen :p
ja får tak i sånne til 740 også men er bestillings vare.driver og jobber med gaz for og få pris på hva en gaz coilover til volvo foran med og uten flasker vil komme på.men dette kommer vi tilbake til:D
hilse ja!!hehe så det var deg etter at vi hadde pasert deg. men sorry da....hehe:)