Opprinnelig postet av
Kodja
ja det var plana å begynne i dag nå... men på tur heim fra storlien så gikk clutchpedalen på 945n rett til bunns i det jeg svingte inn innkjørsla mi... så må se litt på det i dag og om jeg ev må bruke master og slave som skulle til 242n på den så jeg har bil å bruke mens jeg skal bygge om :( dårlig timing, men er derfor man alltid skal ha to biler :) så blir utsatt til jeg får hjelp til å sjekke hva som er gådd. går fint å mate gir og dra bilen fram og tilbake på startern så må være master eller slave eller en slange tenker jeg. år se når jeg får hjelp i dag...
ellers gjennstår kun nye plugger på fkn, slange til og fra veivhusventilasjon og en ny catchtank og bensinhjerne jeg mangler!!! og det å få tak i rør og slanger til bensin, ellers har jeg vell det meste klart nå :)
btw... ble oppringt av et vikarbyrå i går å :D skal på intervju til en stilling som kundemottaker på Din Bil i trondheim nå på mandag. verkstedmottaket. saab og kia tror jeg de selger. så det kan jo være veldig aktuelt. langtids vikariat virka det som. får satse på god arbeidstid og slikt :p