Hvis du får papirer på det så kan det jo sikkert gå bra :D
men selv på 0.4 i trykk så dro min ganske så greit mye bedre en orginal bil :P
Printable View
Hvis du får papirer på det så kan det jo sikkert gå bra :D
men selv på 0.4 i trykk så dro min ganske så greit mye bedre en orginal bil :P
fant en ny som jeg går for jeg, billig frakt også
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...id=p2759.l1259
så blir det til at jeg monterer denne på 940 og låner 740n til en kompis der det kan snekres grenrør til hxn i.
når jeg får surra til dette så får jeg jo justert trykket til hx så lavt at det ikke kan overstige 238hk
justere trykket eller en kul 1" endestuss når bilen bremses ;)
Er vell nok forslag i denne tråden da? :P
den holder til 300+ noe som er kjekt hvis man bestemmer seg for å hente ut litt til... 450-470 hk går :)
Kjøp heller et ferdig grenrør og hiv originalgrenrøret langt i skogen :D. Er jo faktisk lettere å montere og når det ikke blir så trangt, vann og oljerør må du jo gjøre om på uansett. Må uansett modifisere downpipen og så kan like godt lage den litt lengre til dit du får turboen din med det nye grenrøret.
Og så tjener du på spool. Kan velge grenrør med pulse-split og så tjener du enda mer.
Å hente ut 300+ og et 19T som mange kan sammenlignes med å sykkle(19T) og bli påkjørt på sykkel :)
19Tn drar bra på 1. gir og etter noen sekunder så pumper den ut varme og gir dårlig med effekt... gjevnt drag og virkelig slapp på toppen..(som når du sykkler)
kkkn gjør så motoren puster mye lettere og når du kommr opp i 2. gir så blir det som om du sykkler og noen kjører på deg bakfra..
Noe jeg syns er viktig til en bruks bil er at bilen ikke bruker så mye bensin også! da er det veldig fint med en turbo med litt størrelse på så eksosen kommer ut.. min gikk utrolig billig med ecochip :D
sitter og leiter etter en k27 men di vokser ikke akurat på trær...
TurboService IRX450 nokon som har erfaringer med den??
holseth hx40 nokon som har erfaring med den? sliter litt me turbo valget:S
hx40 får man man i "2" utgaver :) den store og lille..
Men hvis man skal ha den "store" så anbefaller folk å bruke hx50 isteden vistnok..
Men det er rappe turboer, vet om folk som kjører de på små motorer :D skogen racing gutta er jo store fan av disse agregatene. brodern skal vell ha hx40 (lille) på sin bmw motor :)
t4 flens 4" inn på kompressor står ikje noko på eksoshuse.. e da den lille el store? korleis sjå forskjell?
står ikje noko på da
56mm kompressor er den lille
61mm kompressor er den store.
hmmms er vell 65mm ut på de mins jeg? "14" eksoshus...
Men hvor mye effekt er det du skal ha egentlig? :D
effekt`n kommer litt ann på om de blir ny bunndel, blir de bunndel so rundt 400-450hk
da holder vel den lille hx40n
kkk 27 hx35 holder :)
Nå husker ikke jeg helt, men KKK24 (?) fra S4 burde vel også være ett godt alternativ for husmorstrim type ~300hk?