He he he ja fotballbanen jeg mente ja :)
er infløtter selv jeg flyttet dit i februar fra aurskog høland :D
ah flytta hit fra løken/fosser jeg da men bodde bare 3 år i aurskog høland er oprinnelig fra lillestrøm :) så flyttet gradvis lenger og lenger ut på landet ;)
Hørt no mer? :)
Ok ikke dårlig, vi stortrives her oppe unga trives i barnehage og skole og så vi kommer nok til å bli her :D
eneste ulempen er veien til jobben med med god musikk og en termos kaffe klarer jeg det og ;)
Utrolig trivelige mennesker som bor her ute også, selv om jeg ikke har rukket å bli kjent med så mange ennå og krangla på meg nabon litt ;)
Jobber henn da? Ja nei tar litt tid å bli kjent me folk her oppe men kommer det au :) Bodd her i "nye" huset ca 1 år vi, aldri prata me den eneste nabon vi har, så det er ikke gæli :p haha.
jobber rundt på hele romerike egentlig med hovedkontor i lillestrøm.
Har bare en nabo vi deler privatvei med og han liker ikke at jeg går med hundene løs på veien da det tirrer hans hund, kjærringa er hundeinstruktør så hun har steinkontroll på våre hunder, men nå går vi forbi huset hans med bånd men slipper de løs så fort vi har passert huset hans ;)
Må prate litt med han da han er fotballtrener til eldste gutten ;)
og han brøyter veien for oss om vinteren :D
He he he, skulle sett meg i vinter da når vi flytta hit, da spadde jeg frem 100kvm av parkeringa med en liten håndspade og 1 meter snø 3 timer intens spaing og en ødelagt rygg degene etter ;)
hadde vært sinnsykt kjedlig å måke 500 meter vei for hånd hver morgen ;)
ja skal mase litt og si eu kontroll er rett rundt hjørne ;)
Ja hater den Eu kontrollen, selv om jeg har en mekaniker som tar med bilen om morgenen på vei til jobb og leverer den her igjenn etter jobben ferdig godkjent så fremt understellet ser helt og pent ut ;)
Fikk du masa litt? :p
Høres bra ut. :)
I Natt kom snøen til høland og :(
Da skal han prøve få tid til å bli ferdig med delene innen denne eller neste uke:)
Her kom også snøen gitt hele 10-15cm på privatveien
kan tru unga var glade :D
Åh som jeg skulle ønske volvon var ferdig nå :D
Her er et bilde av Ysplitten jeg har laget til min dobble potte, montert rett bak bakre lyddemper!
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/11/1365.jpg
EDIT: Elendig sveising! (faktisk min første sveis!)
Ikke så værst sveis det da. :)
Blir det like mye eksos på begge "tuta" ?
hvilke rør brukte du til dette? biltema? :)
ja da blir det ca like mye eksos på begge :)
Men tar litt lengre tid før eksosen kommer ut på venstre side en høyre da pga 1 meter lengre vei ut ;)
Ja he he he sett endel på veien der ene potta er rein å fin he he he ikke akuratt noe særlig kult :)
men så lenge man treffer med innerveggene så man får delt eksosen ca likt for eksosen virvler jo på en måte langs veggene inni eksosen. hverfall hva jeg har hørt, sikkert endel flaks at jeg har klart det ;)
mulig det ikke fungerer nå lengre med ny turbo og et annet oppsett ;)
Hvordan er lyden egentlig? Du har en midtdemper, og så resten rake rør? Eller demper stussene dine noe?
Akuratt nå har jeg kunn bakre lyddemper kommer til å montere en midtre lyddemper også da lyden blir rimelig høy, men ikke for høy da jeg har vist bilen på bt for godkjenning av senk, og Eu kontroll med denne eksosen.
tror ikke endestussene mine demper stort gitt ;)
Ok, lurte på å ha dieselstuss x2, men er litt usikker på om dette vil se bra ut.. Og evnt om jeg må ha ekstra ekstra demping fremme.. Kun 2 dieseltuter blir vel kanskje litt mye bråk?