Re: flyfaen's 740 A-t-B-Traktor Mid Life Update. Lager map som funker!
Sitat:
Opprinnelig postet av
flyfaen
850 GLT'n til ene læreren min på flyfaglinja hadde 850 GLT 20v (170 hestern) den hadde Alpha-N og en MAP sensor forran spjeldet til baro-korrigering ;) Den med Siemens motorstyringa...
Sikker på at du ikkje tenker på 126 vi motoren?
MLU Update: 13 Nye dyser osv...
Tja da har man noe å oppdatere :) Har seff ikke fått mappa bilen skikkelig enda, da jeg må vente til det blir føre som tillater at man får mappa hele registeret skikkelig :) Men er ikke helt fornøyd med gangen i den, så nå har jeg bestillt nye dyser med single spray med bred kon og fløde som matcher ala de originale (246cc @ 3 bar) Five-O-Motorsports har mye fint til OK pris :) Dysene skal flyttes til port slik de er originalt for å se om det blir noen forskjell (fort gjort å bytte mellom de to rekker) har også skaffa en mere moderne tomgangsventil med 3 pinner som drives begge veier av PWM balanse, og i den sammenheng dryle 2-pins dritten... Skal av med toppen igjen for å værifisere ØD merkingen min og samtidig gjøre noen endreinger på brennkammerene som forblir hemmelig... fresen skal fram i alle fall :) skal ikke ta ut kammeret eller noe slikt heller ;) Skal også etterhvert prøve Alpha-N... men må som sagt ha GREP før det skjer :p