Re: Daniel V: Volvo 855 T-5! Noen nye bilder!
Hei igjen! Ser du er fornøyd med Scholls produkter så tenkte å kjøpe litt jeg og. Hvilke av de bør jeg kjøpe? S3, S17, S40? Og hva bruker du som lakkforsegling?
Sendt fra min Note II
Du glemte å nevne at du har Swissvax Viking på bilen, Daniel :p
Aha, merker du noen forskjell? :)
Re: Daniel V: Volvo 855 T-5!
Tror ikke det er så fint på en 850, pga grillen henger fast i panseret. 940-panseret er jo helt rett i fronten. Skal den bh-greia gå over grillen?
Edit: Er jo ikke bare panseret ditt som får steinsprut uansett. Skal du pakke hele bilen inn? :-p
Sendt fra min Note II
Re: Daniel V: Volvo 855 T-5! Litt nytenkning...
Sitat:
Opprinnelig postet av
Øyvind.G
Kjøp S3 gold, S17+ og S30. Du må jo også ha puter da bør du kjøpe gul, sort og orange (snakker da om de vanlige Schollputene ikke Scholl sine spider. Spider er sikkert bra de og, men jeg har ingen erfaring med de).
Scholl har veldig gode produkter, men det er litt å sette seg inn i. For å skjønne noe av dette, så kan du ta en titt i
Scholltråden. Eller så er det egentlig "prøv-deg-frem-metoden" som gjelder. :)
Daniel og Martin:
Hvis dere skal ha BH og den skal synes så skulle dere nesten hatt en lys farge. F.eks hvit eller kremfarget.
Ble et Menzerna-startkit fra Bilnerden som passa den utsulta lommeboka best. Noe erfaring med det?
Ang. den BH-en sier jeg at godt vi har forskjellig smak! Personlig synes jeg det ser helt mongo ut.
Men kudos for å prøve noe ikke alle andre har, Daniel.
Sendt fra min Note II
Sitat:
Opprinnelig postet av
Daniel V
Som sagt før er det ikke første hensikten at det skal se så sykt rått ut, men det begynte som en tanke om å beskytte bilen da den kjøres til treff osv :) Men hvis det ser kult ut i tillegg, slipper jeg jo å ta den av i hele tiden :) Nå har jeg jo ingen sprut på bilen, så hvis jeg kan slippe det blir jeg jo meget glad :)
Blank folie i forkant av panser? Eller bare en skaphenger. ;)
Sendt fra min Note II
Må jo plukke den av og rengjøre når bilen vaskes, men kan fremdeles bli merker hvis man ikke gjør det hyppig nok. Kan vel også bli merker bare av å ta den av og på..