Jeg hadde en sånn for noen år siden. Solgte den for en tusenlapp når jeg handla bil med gamle dasjen....
Sjelden sak du har fått tak i der....
Printable View
ja nesten så man aldri skulle solgt de. jeg kommer aldri til å selge den der ever uansett om jeg slutter med 242... oldebarna mine kanskje vil ha den vett :p
sinnsykt glad for å fått kjøpt en sånn ja. er ikke ofte de kommer til salgs. og jeg trengte den jo for å få fylt opp med instrumentene... :rolleyes:
noen som selger chip for å bruke fk/ft med 16v topp?
kan være det blir en endring i planene om 16v sugis... kan hende det blir tvangsmata 16v sugis istede :p hehe men er litt avhengig av at noen lager chiper som får det til å gå med lh og originalbokser/gullboks...
anybody??
hva med å gå for datasprut i boksene?
først originalbokser for godkjenning så DTA sprut med gode tid og stunder :p
har blitt tipsa om en sånn løsning tidligere å :) men vil se om jeg får til dette uten å kladde med sånn datasprut foreløpig. er hakket mindre komplisert til å begynne med samt jeg har ikke tid og ork til å sette meg inn i datasprut i tillegg til alt annet akkurat nå :)
Ikke store prisforskjellen med datasprut kontra chipper, men utrolig stor forskjell i mulighetene du får!
Er ikke så vanskelig å sette seg inn i heller vil jeg tro
jojo sant nok det Torra :) men så er det det at du får aldri godkjent en bil med datasprutet... og det jeg skal gjøre skal godkjennes. så får man ta oppgraderinger videre med datasprut så lenge den er godkjent med den type motor i alle fall :)
nesj mangel på LMM er vell et trygt tegn på det? :p gidder ikke å kjøre med fake LMM på bilen... :p
Tar ikke mye kreftene å legge inn en LMM for godkjenningen sin skyld da :p
neinei, men... blæh. gidder ikke å kjøpe Datasprut også NÅ liksom... vil sette sammen motor nåååååååååå :p får snart angst av å ha alt av motorditt å datt og så faller en komplett fk i huset kanskje også i tillegg så blir det vell ikke akkurat MINDRE smertefult å vente :p da må man ha en chip å en chup og tut og kjør på veldig elementær talemåte...
må snart bli ferdig du å så jeg får sitti på\testa hvordan en 240 med fk går da så jeg vet hva jeg skal overgå :p hehe
finnes da biler uten lmm org også. tviler de ser og legger merke til det. :)
hm kan være men anyways.... IKKE datasprut NÅ ->LH2.4 med 16v turban ja... :p
nesten så jeg blir litt "sint" på galne skåninger som kommer med lette fristelser hele tiden :p hehe
hadde sett for meg et cleant motor rom uten cooler rør og alt mulig jeg nå. bare ei fin blokk med 16v topp og sugis... uten sånn turban på sida... men så er det jo ikke i hus men muligheten er defintivt nært forestående gitt...
Hvorfor bytter du planer _hele_ tiden? Hvorfor feiger du ut med 16V sug? Tror ikke jeg har sett noen ha det i en bil på forumet her.. :)
har til gode å se en trimma 16v sugis her jeg hvertfall :)
finnes jo ferdig lagde grenrør til de, ser for meg heftig sugis med unik racing innsug :D
bytter planer fordi jeg hele tiden får mulighet for å oppgradere :p hehe og mye vil ha mer... sånn det er med meg i alle fall... :p
først FK hadde jeg jo i bua... solgte fordi jeg mista trua på FK når jeg har bare tull med den i 945n :p så kjøpte 16v sugisen fra sverige nettopp pga jeg solgte FKn... og så får jeg mulighet til å kjøpe en FK til en pris jeg ikke kan si nei til og da blir det jo seff 16v turbo i såfall :p selv om 16v sugis hadde holdt i bøtter og spann for min del... men er vell greit mer trykk i en 16v turbo enn 16v sugis så det er jo litt moro det når man først kan liksom... kommer nok ikke til å klare å si meg fornøyd uansett før jeg har noe nytt nedi motorrommet... men nå driver jeg å prøver å kjøre ihjel 90hk som står der... spøla rundt trondheim i 2 timer på lørdan konstant i alle mulige plasser det var "trygt" jævlig moro... men da blir man jo litt betenkt... hva om det stod det dobbelte under panseret? hvor mye mer moro haddet Det vært?! :p hehe
Blir en litt annen ting å spinne rundt overalt med et par hundre hester enn 90 trøtte hester, ja :). Får liksom ikke leika seg noe særlig med 90 hester annet enn som vinteren når det er litt glatt.
hehe eller om sommern hvorsomhelst :p tro meg... 90hk er ikke lat i bilen her ass med bare meg i bilen og ingen stereo baki ;) spøler lett... men tror cluttchen begynner å bli litt sliten... kanskje. men ja, blir nok mye lettere å leke seg litt. bare redd det kommer til å gå litt for godt jeg til bruken min :p men men det er prisen man betaler for å kose seg :D
edit: kom på det ja... i helga dreiv jeg å skulle kjøre gjennom byn... så kom en rød tror jeg 244 opp på sida... skulle sikkert kosekjøre fra meg eller mot meg, i alle fall så gassa vi litt på :p stod bare å spant ut fra ene krysset jeg :p
Jojo, men si en litt sprek turbobil så kan du slenge den i 3. gir og sladde de lange fine svingene med masse blårøyk etter :D. Det blir litt vanskelig med 90 hk :p.
Må si at du gjorde et kupp med å få poden til den prisen som du gjorde. Du som finner godbiter hele tiden. Se om du finner et R-sport eller palm beach ratt samt en slik pod:p
fant jo et r ratt i sverige som gikk for 500sek... men fikk ikke bydd pga var sperret mot internationale kjøpere :-(
kjøper alt jeg kommer over jeg ;-)
hehe du har rett ang 3gir ja... er ikke mye futt der :-P gir seg etter 2dre gir men er moro så lenge det varer :-P
høres mer ut som du har 900 hester og ikke 90. :)