Om jeg ikke husker heeelt feil nå, så, Ja...
Printable View
Og... ?
Kan anbefale:
Sirkim - handlet en b230ft og m46 girkasse av ham. bare velstand!
Frigstad - Handlet diverse turbodeler av ham (IC,dump,rør,brenselpumpe) Delene ankom pent innpakket!
Aartun - Handlet snutefront til 240 av ham.
Har heldigvis ikke vært uheldig - enda! :) :) :)
Jeg vil ikke anbefale ham, men ser ut som andre har greie erfaringer..
Kjøpte dørtrekk av ham som skulle være fine, men var fulle av hull, opprevet og ene hylla knust. Fikk ikke igjen noe penger heller (krevde ikke dette, men synes det er på sin plass at han tilbyr det). Var dårlig pakket også, men var visstnok en kompis som hadde pakket det inn for ham, uten at det unnskylder noe som helst.
har handlet av Revell, forhåndsbetalte som avtalt og varen kom i posten, og var på sin stand. ingen ting å utsette her :)
Kjøpte dumpventil av oppeez.
Godt innpakket, og lå i postkassen bare noen dager etter avtalt handel. Anbefales. :)
handlet en turteller av deg hehe :P
Ahhhhh :P hadde glemt det XD
" Volvo " her på forumet skaffte meg 2 helt nye lister til 245'en min, og sendte de rett til meg...dette var før jeg hadde betalt noesomhelst...han kunne jo bare " gitt faen " da han så at jeg også var på jakt etter slike lister, men skaffte heller i samme slengen lister til meg også. Synes det var snillt gjort :)
har gode erfaringer med:
94O LPT
HåkonA
Terje1
Jone_SK
turbotore
mamolv
Klevengen
Christian
har dårlig erfaring med skotterud, fikk delen til slutt, men trua flere ganger med å gå til politiet, fikk beskjed om at pakken var sendt, men at den "kom i retur" og jeg måtte mase i 4 måneder på han.
Handla grill og refleksplate av t_gjerde her på forumet, overførte penger og fikk pakka godt pakka inn. Grillen, som i følge han var strøken orginal svart/grå viste seg å vera ein med chromerakka som var lakka svart, med mykje flass. Siden eg var på utkikk etter strøken grill, så var det heilt uinterresant for meg med ein som var shabbyare enn den eg ville bytta ut. Så sendte PM til han her på forumet og fikk som svar at han hadde "glemt" ka grill eg skulle ha, så derfor fekk eg ikkje den strøkne som han hadde allerede solgt til ein annen. Han tilbydde meg å ordna opp med å betala tilbake ein sum, men etter det vart det stopp i nåken veker. Så purra eg igjen, og fikk til svar at han hadde vert opptatt og det var berre til å senda kontornr, og her er eg no, 3 veker etterpå, uten å ha fått svar igjen. Gøy! :)
Kan nevna at gull_pilen og gl740turbo er seriøse folk som har hjelpt til med å skaffa lakkering for meg, så ++ til de :)
Fikk dessverre en dårlig erfaring med 850evo her forleden, har solgt deler til han før og det gikk greit, men denne gangen ikke fullt så greit.
Solgte han en bensintrykksregulator og ett manometer til fuel rail, stolte på han siden det hadde gått så greit sist gang så jeg sendte delene på dagen så han skulle få dem raskest mulig, han skulle overføre penger samme kveld (tar litt tid før de kommer inn) Har nå gått snart 2 uker og ingen penger er kommet inn.
Fikk en PM av han få dager etter handel der han sier at manometer har sprekt glass og btr har blitt bøyd i festet.
Delene var pakket i bobleplast i bobleplast konvolutt. Da sa jeg til han at han måtte sende meg bilder av skadene, og lurte på om han kunne gå ned på postkontoret og fylle ut en skademelding (er jo helt klart posten sin skyld om det stemmer at delene er skadet)
Har enda ikke hørt noe fra han.. Men håper på å få ordnet opp, prøver å unngå dårlig stemning :)
sendte deg mms samme dag på xxxxx med 2 bilder !!
folk får sjerpe seg. ødelegger for alle andre. synd hvis hele salg/kjøp delen blir stengt.
syns dette blir for dumt. Frigstad sendte meg varene som jeg skulle ha, en btr 1.1.2 og et manometer. Han sendte dette i vanlig bobleplast uten noe videre innpakning, fikk varen i postkassa å så det umidelbart at fester på btr var bøyd å så ikke bra ut. Manometere var sprekt flere steder å var helt ubrukelig, sendte pm straks til Frigstad om tilstand på varene å hva vi skulle gjøre med det. Sa jeg kunne sende tingene i retur da jeg ikke var intresert i å betale for 2 deformerte varer til 1100 kr, sa jeg kunne gi han 400 for btr og sende manometer i retud men var ikke så inntresert i det. manometere var ikke ikke beskytett av noe annent en boblepalst konvolutt,jeg mener denne sprekte manometere skyldes meget dårlig pakking. han ville ha bilde av delene å det blei sendt 2 mms til xxxxxx den 26.02/2012 har etter disse meldingene har jeg ikke hørt noe fra Frigstad før han legger ut dette her. Sånn da har jeg sagt min side av saken så får dere tro hva dere vil :)
var første tilbud det :) men har ikke hørt noe fra han siden 26-1 før han plopper ut med noe svada her :mad:
da har jeg mottat en lmm 012 av moslet i kjempe fin stand. takker for kjøpet :)
jeg vil trekke tilbake alt oppstyr jeg lagde rundt dette da det var posten som krølla det til så det tok lenger tid en nødvendig.
850evo:
Det du kaller svada er en seriøs klubb som spiller med åpne kort når det gjelder kjøp/salg erfaringer, så hvis dette er en uskyldig sak så hvorfor hisser du deg opp?
Har ikke fått MMS, eller e-post med bilder. Som jeg sa til deg så ordner vi dette, hvorfor ikke bare skrive en skademelding hos posten da?
Grunnen til at du ikke har hørt noe siden 26/1 er fordi jeg har ventet på bilder. Purret jo på deg ene dagen å spurte hvor bildene ble av..
Og i tillegg siden jeg aldri fikk noe penger, så betyr jo det at du ikke overførte pengene dagen etter som du lovet..
Men kan du sende bildene til meg på mail? Addresse blir sendt til deg på pm.
Å kan du vennligst fjerne telefonnummeret mitt fra innleggene dine?
Hvis dette ikke er noe problem å du betaler for deg å vi blir enige om dette med de eventuelle skadene, som du må huske at jeg enda ikke har sett! Manometer kan du bare sende i retur, hvis du sier den er sprekt, så regner jeg med det er selve klokka? isåfall drar jeg bare å kjøper ei ny klokke til en 100 lapp. Koblingene kan jeg fortsatt bruke så den vil jeg gjerne ha. Og er festene til BTR så mye bøyd at du ikke får montert den? Den koster ny 1100kr + frakt, du fikk den for 600 inkl frakt, å den er kun kjørt med få mil og har fått ett strøk lakk på seg, jeg syns dette er en grei pris. Hvis du bare vil gi 400 for den så vil jeg gjerne se bildene før du overfører noe penger, til den prisen så kan det være jeg vil bare ha den i retur :)
Har fjernet det nå.
Er du helt sikker på at tlf din virker?
Du hentet en Wastegateklokke hjemme hos meg i fjor sommer.
Du skulle montere turboen i helga eller noe. Jeg sa du kunne ta den med deg, å se om du fikk brukt den på den turboen din, og at vi ordnet opp senere. Jeg hørte ikke mer fra deg etter det. Det er ikke noe stort tap for min del, men det er noe med å ordne opp i ting. Jeg skal ta noe av dette på min kappe, ettersom jeg trodde du var en bekjent av Tor24. Han som spurte meg om jeg hadde det du trengte, og som sendte deg hit. Han har vel ikke vært helt fornøyd etterpå han heller. Det som igrunn er mer dumt enn å krangle om småpenger, er å misbruke tillit. Her er det som sagt ikke snakk om no store summer, men ettersom du ikke har ordnet opp med meg, så vil jeg ikke anbefale noen å handle med deg før pengene ligger på bordet.
Enig med V20T her. 850EVO, du burde gjøre opp denne saken skikkelig for du sendte ikke pengene til Frigstad som avtalt, er vel strengt tatt det du burde ta på din kappe. Alle skjønner at mottar man en skadet pakke så må man ordne opp med Posten og avsender med en gang. Skjerpings, dette er tross alt små penger og ingen vits i å ødelegge for en god kjøp og salg kultur her inne..
har sendt pm til begge men fortsatt ikke motatt noe tilbake
Stort sett så er alle ordentlige når det gjelder kjøp og salg her inne, men det er noen som tenker for mye på seg sjøl, penga og bilen først, og glemmer at man ikke kommer spesielt langt her i livet uten å oppføre seg ryddig og ordentlig mot andre. Ingen som bryr seg om at man har bygd en tøff bil hvis man ellers er idiot.
Bryter opp den dårlige steminga her med å takke Moslet og Pwrvolvo for en super handel!
Kjøpte 016LMM av Moslet og litt smått til 360'n av Pwrvolvo.
Alt var supert innpakka og alt bare gleden! Jeg forhåndsbetalte og varene kom ramlende ned i postkassa! Helt supert!
:D
har snakka v20t å det løser seg, men har fortsatt ikke hørt fra frigstad :confused:
begge saker er ordna opp i, ;)
Kan vel legge til at jeg tror mer på frigstad i denne saken, jeg og noen venner kjørte til kristiansand og kjøpte felger av han, no problems :)
kan anbefale Julen som selger :D når han sier at det er rustfritt... så ser det pokker meg nytt ut :D
thune har handlet litt med meg og ikke noe å si på han som kjøper :)
yearbogen også bra på kjøp :)
Tom K solgte meg deler til avtalt pris selv om frakta var nesten dobbelt så dyr som antatt, syns det står RESPEKT av sånt :)
har i grunn bare hatt positive opplevelser på kjøp og salg :) dette var bare de jeg kom på i farten :)
Legger til General aasen som trygg kjøper :)
Kan også anbefale Julen, har kjøpt et innsug av han :)
Har handlet med mange her inne, uten å ha noe spesielt å utsette på folk. Eneste var turbosteffe som aldri svarte, og var treig, med ene dårlige unnskyldningen etter den andre. Men det kom tilslutt der også.
Dieselsmoke kjøpte skinnrattet mitt i sta, og det skal sendes i oppkrav, så da får vi jo se hvordan det går. :) Regner med at det går smertefritt! :)
Fin tråd å ha, kan se hvem som er seriøse og useriøse.
Fra et subjetivt standpunkt ;)
Kan også anbefale Sollien, betalte på forskudd uten problem.........men han skylder meg 2 stk Cola på glassflaske for den rå portoen posten nå har satt på Norgespakke (170,-) ;)