tvangsinnleggelse TAKK!!!
Printable View
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/08/745.jpg
KUN et teaser bilde på hva som skal komme i posten etter hvert :D
Kilroy fant til salgs og fiksa for meg så da er det bare å blacke seg litt å vente på å få de i posten etter hvert ;)
nå må man da prøve å finne ut hvordan alt dette skal monteres og godkjennes og slikt.
vår alles kjære Texascom har fått en pm så får vi se om det er hjelp å få av guden på slike oppgraderinger på 240 ;) hehehe
Oh yeeeeeeaaaah :p
Blakk.no nå da ? :D
volvo360tic her på forumet skulle vel lage adaptere for noen...
Hør med han.:)
hehe oh jess nå er jeg nærmere blakk ja, eller ikke helt enda :p
stag å slikt fra usa + CS & lesjø + RRRRRRR = BLiiiiing
Då er spørsmålet om du får godkjent ABS først, for dei som ikkje har det. Kan ta meg ein prat med biltilsynet og høyre på sannsynlegheita. Men ser for meg det, at om ein tek med brakettar, som er eit heilt stykke, 12.9 boltar og kalippera til biltilsynet, så burde dei kunne seie ok.
og abs skal bli i såfall :) synes det er en fordel å ha jeg, ser i alle fall ikke på det som et minus :)
er vell nye fjærbein med tenner til abs sensoren på navet? og 48tanns speedoring som må fåes tak i samt komplett delebil å plukke over alt fra så det blir enklest mulig tenker jeg!? :)
får forklaring fra Texascom over helga eller noe på hvordan han gjorde det, så får vi se. blir vell montert neste vår tidligst uansett så :) må jo skaffe R felgene først så det går klart av bremsekalipterne.
han skulle jo dra å prøve å få godkjent alt det der så får vi får se hvordan det går da :)
driver nå å lager fester til geir, så skall vi montere bremsene hass i kveld;) faaen for noen rååe beist av bremser:D
jeg brukte 10mm svartstål som jeg skar me plastman;) åsså sveise på 2 hylser på hvert feste,akkurat som dee festa man får kjøpt til masse penger. blir ett stykke ja.
tig sveise de så ser dem de ikke;) ser de nesten ikke på dem festa geir hadde framme heller. men er ikke umulig å frese nei.:) men lager dem slik dem er laga forran. må bare flytte hulla litt;)
Du kan få deg godkjent med masse dokumentasjon...
Jeg var i kontakt med de for en stund siden ang lignende bremser bare litt mindre bak (fra evo 8).
F.eks kreves: Dokumentasjon på donorbilens vekt, vektfordeling, tillatt foraksel og bakakselvekt. Må benyttes passende reduksjonsventiler bak som IKKE er justerbare.
Adapterne går de ikke god for bare ved å se. Her skal det dokumenteres, mulig at det går ved å tegne de opp og kjøre FEA analyse med aktuelle belastningernog vise frem denne.
Dobbeltpost.
har et sett med braketter liggende ;)
Har komplett forstilling med ABS jeg + ledningsnett liggende :p
Bremser nok til 700hk men hvor er motoren ? :rolleyes: