men det er fra Swissvax?
kort fortalt da på leathermaster i alle fall, tar litt mer tid å gjøre det grundig med har så langt ikke slitt med noe avfarging eller tap av farge på de setene jeg har gjort det på.
vask med strong remover for å få det skikkelig rent. la det tørke godt.
før på prefundo som er det som binder fargen mot skinnet-
dytt på fargen med en svamp med lett trykkende bevegelser slik at det dekker med tynt lag, la det tørke og før på et lag til eventuelt.
når det er tørket igjen så før på Top Finish plus i matt vil jeg tro er for setene dine, Blank\Glans blir veldig fin og blank i finishen og passer ikke med setene dine, så Matt Top Finish er riktig for deg.
Top Finishen er det som kalles klarlakk ved oppfargingen og det er dette som er det primære slitelaget som skal forhindre at fargen din går bort over tid.
Så kommer trikset med å impregnere og "polere" oppfargingen og egentlig resten av setene i sin helhet. Dette gjør du etter 1-2 uker etter du har farget opp og ev brukt bilen moderat lite for at skinnfargen skal få sette seg Skikkeliiiiiiig inn i skinnet og binde seg maximalt.
rens alt med Soft remover ellers av seter og skinn, og før på Leather Protection Cream. det er dette som fungerer som ytterste slitelag på skinnet som skal sørge for at det holder seg slitesterkt, mykt og "levende" i all overksuelig framtid. dette bør gjøres en gang hver 3dje\6te mnd :) rattet bør du ta i alle fall en rens og impregnerin av hver 3dje pga alt fettet og svetten som kommer fra hendene. da vil du berge at rattet holder seg friskt i alle fall. samme med girspaken, for du hadde vell Spaceball\manuell?
jeg tipper og nesten tørr å "garantere" at du ikke kommer til å slite med avfarging om du gjør prosessen ut fra det jeg har forklart her og på hjemmesiden min, for det fungerer veldig bra. men det krever at du lar skinnet tørke godt å lar det stå litt imellom behandlingene for å få det til å trekke inn og sette seg skikkelig.