Jekla svenkser :p hehe.. Takk for mange tilbakemeldinger og tips! Har nå fått ut den knekte bolten fra blokka!
Akkurat det med at bolten ekspanderer ved bruk av grise pikk jeg var redd for, så derfor ville jeg ikke bruke det. Linxbor var ikke lett å få tak i gitt, ikke på dagen hvertfall, men en god ide sebastian ;)
Brukte ett sett fra Wurth som er til slikt, med en liten hylse du setter nedi først, så har du ett bor som passer inni hylsa så får du sentrert boret 100% midt i bolten, å denne bolten var hard, er jo 12:9 kvalitet. Slå ned en grisepikk aktigsak, bare ikke så mye kon på den. Og sette på ny hylse og løsne bolten med en fastnøkkel :D funka fjell!
Og neste uke reiser motoren, nye toppen, nye kammen og svinghjulet mitt til proff motorbygger Tom Larsen (cylmo)
han skal måle forbrenningskammer å litt div å finne ut riktig komp, balansere veiva og litt diverse, lette svinghjulet.
Skal kjøre -968 dysene i dysebenk og å teste dem for å se om de holder mål, for nå blir det datasprut med fordelerløs tenning på meg :)