Jeg sitter forlengst med det inntrykket at broom er en temmelig "lettvint" side... De er ofte ganske ordrike uten noe videre å komme med.
Printable View
Broom er bare ut etter flest mulig klikk på artiklene og diskusjoner. Derfor de skriver så mye om Volvo og Vag..
Forbanna telefon, Benny!
å fysj...
Ser ut som noe slikt som noen kunne finne på å gjøre med en Audi... :p
Ja, men det er ikke så rart når originalfangeren til visse Audier koster 9012 kr!!!!:mad:
Plastbiter til moderne biler kan være dyre. Og siden de ofte ikke er noe særlig til å fange opp støt med, er det kanskje ikke så lett å finne dem brukt i brukbar stand heller?
Hvis de har skjøre plastflak som såkalte støtfangere, er de jo i en viss forstand "moderne" sammenlignet med for eksempel Volvoer fra samme tid og eldre. :p Uten at det dermed er noen fordel...
Sant nok. Kort sagt så er vel gamle gode ulakka fangere det greieste. :)
Denne her var ikke noe å skryte av:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=39062528
Et rullende stilbrudd...
Det jeg ikke skjønner er at nesten alle bilder med sånn plastikk dritt(såkalt styling) er turbobiler eller godkjente med V8. Kan ikke folk som har seriøst lyst til å ødelegge en sånn bil, velge en allminnelig Volvo som ingen andre vil ha?
Det kan vel i mange tilfeller henge sammen, altså at det er samme eier som både har kjøpt styling og fått satt i og godkjent V8 eller annen kraftig motor. Men jeg er enig i at ekstra plast som regel er stygt.