Bra turen gikk godt. 190 mil er imponerende!
Selv kjørte jeg Steinkjer-Trondheim (12mil) da jeg kjøpte min -69 144 i shabby tilstand, og det var langt nok for meg :p
Printable View
Bra turen gikk godt. 190 mil er imponerende!
Selv kjørte jeg Steinkjer-Trondheim (12mil) da jeg kjøpte min -69 144 i shabby tilstand, og det var langt nok for meg :p
Godt gjort av den gamle bilen å halda ut den turen ja :) Det høyrer med at den fortsatt er i dagleg bruk, blir kjørt 14 mil kvar dag :)
Tar med eit bilde av bilen utanfor jobben
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/749.jpg
Då er bilen havna på Finn. Ikkje fordi eg har lyst, men kan ikkje samla på alt, har ikkje tid til so mange prosjekt.
https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89516466
Rikholdig bildeserie. :)
Det får man håpe. Denne bærer vel et klart bruksbilpreg, og det kan i verste fall være skummelt - men 145 er så sjeldent nå at et slikt langt fra håpløst eksemplar før eller siden bør bli satt i finere stand igjen.
Ja, du får holde grundige kjøperintervjuer. :) De som vil ha et lignende nyttekjøretøy å slite på og som samtidig er veteran, kan du anbefale å finne seg en 86-87 245.
I dag, på dagen 1 år etter at eg kjøpte bilen, skjedde det for første gong at bilen ikkje tok meg der eg skulle. Etter å ha stått i ein oppoverbakke sidan fredag, med lite bensin var det jo naturleg å tenka at han ikkje fekk bensin, so eg fekk snudd, fekk skubba han over ein bakketopp med god hjelp frå startmotoren og trilla ned nåken bakkar for å få start, men ikkje snakk om. Eg parkerte nede hos ein nabo og gjekk ut av bilen og kjente at det lukta bensin, so det var ikkje problemet. Det har vore veldig fuktig luft her dei siste dagane so eg tenkte det var komt litt vatn ein plass det helst skulle vera tørt. Av med fordelarlokket og det var vått inni. Sjekka samtidig at stiften var der og det såg greit ut. Då gjekk eg heim og lånte Chrysleren til jobb. I lunsjen kjøpte eg meg eit nytt fordelarlokk som eg tok med heim og kjørte rett ned der som 145en sto for å skifta, men det passa ikkje heilt. Det sto ein tapp på det som skal nedi eit hakk som eg ikkje har på min fordelar, so då var det heim ein tur og modifisera det nye lokket litt og so tok eg med ein ekstra coil ned igjen, skifta fordelarlokk, og han starta på første draget :)
Då er bilen henta av ny eigar, i går. Han kom seg heilt heim til Østlandet sa han, håpa den får eit godt og kanskje litt rolegare liv på sine gamle dagar :)
Ja, vi får håpe og tro at en som bryr seg om å kjøpe en slik bil, også har vett på å ta vare på den. :)
Ja, trur det :)
Den nye eieren bør være klar over at en 145 i dag er klart mer sjelden enn 142 og 144 - og kanskje også 164...?