Hva mener du med "hva banen skal brukes til" ?
Man kjører jo bil/motorsykkel på en bane. Er jo det baner blir brukt til...
Printable View
Fart eller spøling
jeg mener et arrangement med noen tusen tilskuere å kanskje 200 biler, eller en bilklubb som leier for å la medlemmer kjøre.
tviler på at bmwklubben (vet ikke om den heter det, men en eller annen bmw klubb som er der nå) må betale like mye som "sommertreff" gjør for ei helg.
skjønna du nu? :p
Nu er ikke banen godkjent for kjøring med sykkel løp og sånt bare trening,
Ja er nok litt forskjelige priser på leie av bana, Rana gatebil har en bra pris på ei helg og sommertreff har en ana pris og vanlige folk som BMW klubben har en leiepris.
nå nermer dette seg. noen fra harstad sortland lofoten osv som skall nedåver neste torstdag? kunne kjørt en gruppe nedåver ilag :)
regne m d blir 12 ferga fra lødingen.. volvo 242 på hengarn;)
typisk med arbeidshelg hvert år når det er sommertreff :p
Wohoo, ser ut som det blir sommertreff på meg i år :D
Har ikke fått muligheten de to siste årene, så nå gleder jeg meg skikkelig :)
litt usikker. vi tar enten 15,10 eller 18,00 ferga fra løddingen. dette finner vi ut da noen av følgekameratene må få litt avspasering fra jobb =) synd og si det men vi kjører faktisk ingen volvoer. 2 stykk greit brukbare cosworth rwd og en orginal RS500 på skilt blir stående bakpå hengern. og en ok 200sx
Nårtid kjører du nedover Luigi ?
blir nok ikke å dra... pga er bilcross på ramfjordmoen samme helg å jeg må stille som funksjonær vist ikke kan dem ikke stille til løp pga folk som ikke gider å stille
Ser ut som mine planer om å reise dit ble skutt i senk av arbeidsgiver som skal ha meg på kurs i Bergen torsdag og fredag! Hadde de bare somla seg til å sendt meg den 7ende som de lovte......
Viss noen kjører kveld/natt til fredag så rop ut :) vært arti med følge på turn sørover :)
satser på og ha bilen ferdig til helgen. begynner å nerme seg, bare ingenting kommer i veien... tar på tur torsdag kveld..:)
Vi starter fra Bodø kveld/Natt til Torsdag :) Har vært arti og møtt på noen forumfolk på turn :)
Vi kjører fra saltdal på fredagskvelden
Kjører nok fra fauske en gang på fredags ettermiddag vil jeg tro.
Vi skulle bare ha satt et kl slett der dem som kan kunn møtes på Fauske en plass og så kjører vi ilag nedover? :)
Jo, skulle vel sikkert gå ant det :) Men skulle ikke dere kjøre natt til fredag?
Hehe, leste litt feil på innlegge ditt tidligere :p Trudde det sto Torsdag :)
Jodå, vi kjører natt til fredag :) Må jo rigge opp campen osv :)
Jepp kjører på fredags ettermiddag jeg også, er jo meldt regn, så blir vell tur på bana da :) hehe...
Bir nok ikke kolonekjøring til ACR for min del da jeg har under 2mil ditt:P
Men Vi har buss klar,200sx klar,asona b med volvomaskin++div andre biler.
Hva er prisen før banekjøring?
Vi kan jo ta litt kolonnekjøring hvss dere kommer innom her før dere tar turn oppover ;) Tror jeg trenger hjelp fra høyere makter for å bli ferdig med bilen :rolleyes:
Priser Sommertreff Vårtreff 2011
Publikum voksen (helgebillett)
300.-
Publikum U/18år (helgebillett)
200.-
Barn u/12 år og funksjonshemmede med ledsager. Ledsager må framvise ledsagerbevis.
0.-
Utstilling inkl fører (helgebillett)
600.-
Banekjøring inkl fører (helgebillett) Gir mulighet til overnatting på baneområde (alkoholfritt) og camp.
800.- Bil og fører.
1.000.- Trekkbil, fører og banebil.
1.500.- Buss/lastebil, fører og banebil.
Overnatting:
200.- pr pers (Gjelder hele helgen og gir tilgang til toaletter og bruk av søppelcontainere samt vakthold)
Sommertreff har egen camp på utsiden av baneområdet hvor vi har god plass til både campingvogner og telt. Oppe på baneområdet settes det opp en "Racecamp" for de som har banebiler. Her kan også familier som ønsker en roligere plass å sove få lov til å campe. Sommertreff forbeholder seg retten til å avvise "festfolket" inn til denne campen av naturlige årsaker. Det er ikke tillatt å ha med alkohol inn på baneområdet. Alle overtredelser av denne regel politianmeldes.
NB! Ingen av campene har tilgang til strøm, dvs man må medbringe egen strømforsyning om man skal ha behov for det.
Aftertrackparty: fredag og lørdag etter kl 20:00
Inngang fredag 18år
250.- (Publikum med Sommertreffbillett betaler 300.- for begge dager)
Inngang lørdag 18år
250.- (Publikum med Sommertreffbillett betaler 300.- for begge dager)
OBS! Etter ønske fra mange tilreisende har vi i år åpnet for inngang til camping allerede torsdag kveld og utover natten. Det vil være mulig å slippe inn for å rigge seg til å legge seg til å sove. Høy musikk, fyll og bråk er ikke tillatt og medfører utvisning fra hele arrangementet. Vi tar et gebyr på 100.- pr pers for å slippe inn på torsdag for å dekke inn ekstra leie av området, vakter, oppryding etc.
ACR!! Så alle får se med egne aua at det e fritt førr sny der.. Ha vært stor bekymring har eg hørt !
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/1855.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/1856.jpg
Flotters! :)
Jeg holder til i Bodø :)
starta vel fra fauske litt over 4:-)
vi kjører et gjeng fra narvik kl 12 på torsdag. tar ferga over kjøpsvik-drag kl 1400. så fortsetter turen stille og rolig videre nedover
Ser ut som om vi ikke starter før Fredag alikavell :) Kjærringa har eksamen :P
Så blir det visst nokk Bobil istede før B(Bedre)M(Med)W(VolVo) :)
Vi kjører fra Sortland fredags morgen. Satser på 08.00 ferga fra Lødingen, og tar nok en liten stopp på Fauske rundt 11.00, før vi fortsetter til ACR.
Starter herfra på torsdag kl 20.00 og forventer å være framme på torsdag kl 20.20 ! :D:rolleyes:
pakket bilen klar nå. bare og vaske doningen imorgen tidli og dra =)