jeg syns den bilen der er rett og slett stygg.. my anna man kan bruke 440k på
Printable View
Ein kan jo lure på om folk har lyst til å selje bilen:
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=39089035
Ringte på den nå var en som svarte på Engelsk :O Brodern som var interessert. han som svarte var en kompis av eieren. Bilen er forøvrig solgt :P
"Fantastisk" god annonse
http://www.finn.no/finn/car/import/o...DS_FRONT_CLICK
På ein bil som er sopass ombygd hadde det vore på sin plass med litt info ja:p
Koster ei nyre og litt til. I tillegg kommer avgifter siden den er svenskrega
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
stygg var den uansett..
Urgh. Sånn skjermbredding er så jævlig stygt...
Fine T5R og kanskje R uten noe tull vil uansett ligge i en noe annen klasse. Og nå er de jo allerede over halvveis til veteran. :p Men fram til det er det fortsatt flere skumle år...
Er trolig ikke så nøye med salg eller ei her heller.
Ikke godt å vite hva en kjøper her..
Det får være en trøst for event. kjøper, at selgeren lover å vaske felgene ved salg.... :rolleyes:
men og vaske de, og ta 4 bilder FØR salg/og ved annonsering .... nei...
http://forum.vccn.no/showthread.php?...e-Vinterfelger
Sant at vanlige 850er ligger lavt i pris, men hvis man restaurerer en, så er det faktisk ikke så galt marked som man skulle tro. Hvis man har en som er restaurert, med litt gromdeler som skiller seg litt ut, med mye utstyr og turbomotor så får man fort over 100K.
Er det håp eller vitenskap? :)
For spesielt pene sjeldne og spesielle originale modeller (R og T-5R) ser jeg den, men T-5 har jeg enda tilgode å se gå så dyrt.. men jeg ser jo ikke alt heller.
Eneste jeg har sett i den prisklassen er den røde AWD sedanen, og selv den har vel krympet prisantydningen til under 100k.. men vet ingenting om tilstanden på den.
Den bilen kosta vel ei formue for nokre få år sidan.
Over 200k mener jeg at jeg har sett i annonser om ikke annet... Men det må vel være minst tre-fire år siden om ikke mer. Mye kan skje på den tiden, både med marked og bil :(
Vitenskap! Kan jo si at jeg har fått bud på over 100K for min, men for mitt vedkommende er det uaktuelt å selge foreløpig. :) Det blir litt som 240, det er langt mellom fine eksemplarer av 800-serien, de fleste er nedslitte småbarnsfamiliebiler som hår gått noen 100 000km. Entusiaster betaler godt for fine eksemplarer har jeg funnet ut :)
Ein har ikkje solgt for den prisen, før dei står på konto :-)
Du har jo totalt renovert hele bilen din til "Entusiast" bil :) Ikke mange av disse slagene i den standen :)
Fått bud på 100 ? Du ville vel nærmest gått i tap da :/
Du har vel lagt mere penger og arbeid i bilen enn det :P
Bare og spare på denne, er jo så strøken og fin ;)
Jeg må eventuelt overbevises litt før jeg tror at 850 allerede har kommet seg forbi eller unna nedgangsfasen - en bil som var verdt nærmest en formue for et par år siden, kan fint være godt inn i stupet nå. :p Et salg er ikke et salg før pengene er betalt - og om det så skulle finnes en enkelt reell kjøper, trenger ikke dette nødvendigvis representere noe større "marked".
En fasit kan likevel være at det bare er å ta vare på et godt eksemplar - for dette er også kommende klassikere etter hvert. :)
Tar for mange vare på bilane, kjem heller aldri prisane til å bli så høge. Dette er nok grunnen til at Volvo er relativt billig (bruks)veteran i Norge. I seinare tid har markanden vorte meir global, så det jamnar seg litt ut.