Ble bra med helt ny bakfanger! Var lykkelig da jeg fikk min og :D Men nå har det kommet nye riper...
Vanskelig og ta den av/montere?
Printable View
Ble bra med helt ny bakfanger! Var lykkelig da jeg fikk min og :D Men nå har det kommet nye riper...
Vanskelig og ta den av/montere?
Slik var min uten emblem med denne grillen: http://www.vparts.se/no/artiklar/vol...0-v70-c70.html
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/755.jpg
Synes det egentlig var ganske pent uten emblem.. Men pent med også :)
Jeg syns grillen du har idag er perfekt, og med R-design logoen får du det lille ekstra ;)
A
I haynes har demontering og montering 2 av 5 fastnøkkler i vanskelighetsgrad. Litt greit å være 2 når den skal inn i skinnene igjen. Men ikke noen vanskelig å bytte :)
Liker også grillen, regner med jeg beholder den, like bare å leke med tanker :p
Bortsett fra det så vurderer jeg å gå tilbake til skinnsetene i bilen. Har som sagt før tenkt litt på dette, men føler jeg satt bedre i de. Ikke under aktiv kjøring, men på langturer etc etc..
Er det originale alcantara R seter du har nå ell?
Men du vet at hvis du bytter tilbake så må du ta av R-design logoen igjen ;)
Da var skinnsetene tilbake i bilen, og JEG personlig sitter mer komfortabelt i skinnsetene ved vanlig by kjøring :)
R-design logoen datt heller ikke av :p
Har lagt de gamle ut for salg hvis det skulle være av noen interesse:
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=24736
Hei! Hvordan synes du 2,0T motoren er? Har fått tilbud om å kjøpe en 855 med samme motor, men lurte på hvordan motoren er mtp effekt og forbruk :) Har prøvekjørt 2,3l T5 og synes den var grei :) Vet du hvordan denne er i forhold? :)
D
Hvor er "Liker ikke" knappen:D
Nei det er vel smak og behag som alt annet, personlig hadde jeg beholdt
R'setene men det er jo din bil:)
Daniel V: 2,3 T5 mener du vel?
Ja, selvfølgelig. Var bare en liten skriveleif :p
Jeg er fornøyd med motoren så langt. Har kjørt ca 40 tusen km i mitt eie.
2 liter er i det minste laget for en såpass tung bil, men turboen hjelper MYE!
Bilen min er chippet og justert turbotrykk så er ingen av vennene mine etc som klarer å holde følge.
For et år siden skulle jeg gjerne ha ønsket at bilen var litt mindre "sprek" ettersom onkel blå ikke var like enig i sikker fart etter en forbikjøring.
Bilen kan være litt treig ut av kryss hvis du står stillestående, men med en gang den har litt fart så går det greit.
Og på langkjøring med forbikjøringer så er det en drøm. Tar ikke lange tida fra 80 og at du er forbi og nåla kikker opp mot 120 km/t.
Når det kommer til forbruk så kjører jeg på ca 1,4 på bykjøring og 0,9 på langkjøring (ganske aktiv).
Alt i alt en kjekk motor. Men står det ganske likt mellom en 2,0 og en 2,5 så ville jeg nok gått for 2,5 motoren. Den har likt forbruk.
Prøv den 855`en. Du gjør deg fort opp en mening :)
Edit: Har ikke prøvd t5 motoren selv, men en original t5 (med automat) vs min (automat), så ville jeg ikke trodd at det var så mye forskjell, bortsett fra i begynnelsen når den har litt mer trekk kraft.
Jeg kommer og henter R-design logoen jeg :D Time Attack til Haugesund? Er der om tre timer ca :p
Du kommer ikke til å angre om du går for en T5 i god stand, de bilene har så mye potensiale og er skikkelig kjøremaskiner :D
Regner med at vi får grundig innføring om det blir innkjøp av ny bil..!
A
Tørre og fine veier enn så lenge.. Også er det natt så da går det fort fra A til B :p
Vekker deg faen ikke, bare tar logoen og drar hjem igjen..
Lite som skjer om dagen.
Bestilte meg akkurat en dent vanish (dent puller) så jeg skal prøve å kvitte meg med parkeringsbulker.
Utenom så klarte jeg å vaske vekk lakken på den ene eksossargen idag, så den må lakkeres om igjen, med primer denne gangen :)
Vaske vekk lakken? :eek:
Hvor bra funker sånn vanish? Stol på Rosa :D hehe
do it cheap, do it twice :p
That's why we do it :D