går det ikkje ann å pakere på arenum då, eller i nærheten der ?
går det ikkje ann å pakere på arenum då, eller i nærheten der ?
At det nesten bare var folk fra sotra på dette treffet var nok bare helt tilfeldig. Veldig mange av de som pleier å møte som ikke kunne stille.
Å treffet på IKEA har fungert kjempebra til nå. Syns det er dumt om treffet skal flyttest rundtom slik at ingen vet når og hvor de skal møte.
Vi har jo også stemt på lokasjon, å flytte plass nå blir bare for dumt!
Da vil jeg legge til at flere av de som stemte på å ha det i åsane(uten å nevne navn) knapt har vist seg på et eneste treff... Hvis flere føler de hjelper å flytte treffet til arenum for oppmøtets del kan vi stemme over igjen, men om folk stemmer og får viljen sin er min mening at man MÅ!!! Møte på de aller fleste treffene..
heilt enig med gull pila her ! =) å stemme om igjen hadde ikkje vert dumt altså =) blir det åsane så er d ikkje nokke å gjøre med! men blir det arenum må det bli det samme bare en ny plass å stå =)
da nærmer vi oss treffdato igjen, er folk forberedt/klar for det?? kan gjerne ta diskusjonen der om vi ska finne på noe når kong vinter melder sin ankomst(dolly, peppes, etc)
Blir vel enten 245 eller v70 nå da :) Nå går iallefall bilen ;)
Stiller vel i 745'en jeg:) første treff med Volvo:) endelig:)
håpe eg har muligheten denne gangen.... lenge sia sist no..
Stiller på søndag om det er ok vær ;)
fikk vist ikke ut skilter før mandag:mad: får se om jeg tar meg råd til prøveskilter da:D
Folk klare?? Været skal ikke være så alt for ille i morgen iflg værmeldinga på tv2. Litt sol og noen byger :) Jeg er iallefall egg! ;)
Dårlig med oppmøte herfra denne kanten.
Ajaja, Andre!.. Spottet jeg V50 på Frekhaug igår? Ikke akkurat massevare fargen du har..
E nok fare for at eg rota meg utøve ja :cool:
Eg og e klar. Lenge sia sist no....
Eg og hunden stiller...
Har bare bmw, så eg står over! :-P
ja. har sikker med meg puddelen eg og.
I dag skal jeg huske å stille!, til tross for å være redusert dagen derpå:p
Stiller om bilen ikke lekker vann. Sånn som det regner utenfor nå så ser det ut som det kan bli badebasseng igjen om den ikke er tett enda..
Hvor møtes vi forresten?
var kjekt treff med bra oppmøte...
jepp. Enig med deg. :)
Jess. Litt snodig start på treffet dog :/
bra oppmøte da :)
Noen som har noe bilder å legge ut kansje?
Underholdene for noen og mindre gøy for andre :/
Noen som tøffet seg og desverre måtte bøte for det eller gikk det utover andre? :P
Der var vel en som fikk oppmerksomhet før vedkommende kom på treffet, med det resultat at onkel statuerte eksempel foran alle selv om 80% ikke hadde snøring i hva som var årsaken..
Kommer kanskje et par bilder fra meg i morgen:)
glemte du kameraet? :p
Hadde ikke tid. Kommer så fort jeg har internett og tid til å laste opp :D
Den e fin!
Noe som endte opp i at noen måtte ta bussen hjem eller?
Tja. Personen kan vel fortelle hva som skjedde selv tror eg hvis han føler for det...
Her kommer ihvertfall bilde av noe.
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/10/470.jpg