har fått gjort litt med bilen i det siste. så får vell prøve og få lagt ut litt bilder snart :) har lagt opp sprutet og gjort om innsuget så det passer til motoren det hadde flens til suge motoren og den var ikke lik som til turbo.har fått ferdig dash mengler bare noen målere og fått lagt alu plater i gulvet i stedet for gulv matter.
koblet opp el servoen med slanger og koblinger gjort ferdig bensin systemet i bagasjen.koblet opp og montert olje kjølera.
har også fått sveiset om grenrøret så jeg fikk på den eksterne WG min og laget ferdig DP.så i morgen skal jeg montere gir kasse og lage feste til den + litt annet små snacks så begynner virkelig og nærme seg noe her nå :)
har også laget side facebook som heter Skogen Performance der vi er en venne gjeng som bygger biler og skal kjøre på gatebil og div annet.er et par kule prosjekter i venne gjengen nå så blir extra moro til neste år når alle er klare... kan jo nevne noen. bilen til haugen 940 med m50,en kompis bygger 242 med 16v ca600hk, 242 med viper v10, bmw e30 m-tech 2 med s50 b32, og bilen min som dere leser om her +noen flere :) så er bare og gå inn og like!!! ;)