korleis går det?
ser fram til et ferdig resultat.
skal til og begynde og koble inn lh.2,4 eg og ..skal bli fint å få inn eit 'litt bedre sprut.
skulle jo ha vært en guide på k-jet til l.h2,4 og egentilg
Printable View
korleis går det?
ser fram til et ferdig resultat.
skal til og begynde og koble inn lh.2,4 eg og ..skal bli fint å få inn eit 'litt bedre sprut.
skulle jo ha vært en guide på k-jet til l.h2,4 og egentilg
Nei står jo fast ennå, har ikke hatt fri til å holdt på noe i det siste heller, men må ta meg en dag igjen, irriterer at den starta men nå gjør den ikke det lengre, hadde også gjort megatabbe, bensinslangen var ikke kobla til så var jo et under at den faktisk starta:p var kobla på vacumet til innsuget:p hvilken skal bensinen på da? er det øvers på rørene eller er det det den som er midt på ca? litt vanskeligt forklart.
Du kobbler den på fjulrailn :)
var den jeg mente:p men et er jo 2 plasser å ene er jo returen, har prøvd begge så tror den er rett nå, men blir jo usikker likevell:p må jeg ha tempfølere å sånt kobla da for at den skal starte?
ledningene inn på coil er det strøm men tror ikke ut av coil:confused:
Men da kanj dt jo vårrå coil som e probleme :)
Spørs om jeg må prøve det:p hoff, enn om det hadde vært en i nerheten som kan dette nettet godt og kan å koble det på 5 min kunne kommet:p
må vel på den lokale skroten å stjæle meg en coil i morgen da kanskje:p Faen tenkte at bilen skule starte og prøvekjøre i sommer:( begynner å bli lite tid, har også lite fritid:p
Synd du skulle plages med startproblemer da, skulle gjerne ha hjulpe deg men har absolutt ingen kunnskap om LH 2.4 :p
Feil tenningsmodul eller kanskje den er deffekt? Gikk den SKIKKELIG eller gikk den litt rart når du endelig fikk start?
Et spm til, må det stå tenningsmodul på det gamle e-nettet som også er i bilen?:p sikkert dumt spm:p
Nei, er egen tenningsmodul på LH2.4 nettet.
Var det jeg regna med ja, kobla en på begge for å være sikker:p men da vet jeg at jeg ikke trenger det:)
Da får jeg lånt med coil og tenningsmodul, så skal prøve dette til helga nå da:) går det ann å måle coil for å finne ut om den er i stykker?
Finnes mange forskjellige tenningsmoduler så må nesten bra prøve deg fram om kanskje noen i nærområdet har så du kan prøve.
Har du feil tenningsmodul blir det nesten som at registeret er montert 180grader feil å smeller noe sykt når du prøver å starte.
Jeg har troen på at du bare må finne en modul som passer og det må du prøve deg fram på ;)